Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

W123 - Hatodik rész.

2009.01.12. 08:00 | BARANY | 15 komment

Címkék: mercedes autó benz mercedesbenz w123

Aki figyelmesen olvasta az eddigi részeket, valószínűleg rájött magától is
hogy a kiszemelt autót megvettem. Nem tehetek róla, egyik ismerősöm állapította meg a diagnózisomat:
- Péter, Te impulzusvásárló vagy.
- Az mi?
- Az hogy egy impulzus alatt döntöd el fogsz-e vásárolni vagy nem.
- Vagyis felbaszódok és megveszem a cuccot.
- Ja, így is lehetne mondani.
 
2008 szeptember 13-án rábuktam az első kocsira amit megnéztem.
Az ár végül 30 000 CZK lett, a pókhálós felnik nélkül, narancs indexbúrák visszaszerelve. Ezen átalakítások a helyszínen történtek, az eladó szerelőismerősei által, akik csak hosszas telefonon történő nógatás után érkeztek a helyszínre, és így morogtak kerékcsere alatt az eladó felé:
- Sokba fog ez neked kerülni, hogy szombaton ideráncigattál minket.
 
Természetesen rajtam kívül mindenki meg volt rökönyödve miért nem kell a pókhálós felni, és miért kell levenni azt a szép fehér indexbúrát.
15 perc szerelés után, az autó előállt, és én a standard használtautótelep-tartozékban, a lakókocsiban aláírtam a szerződést képező papírfecnit, miszerint a W123-as most már az enyém.
 
Megvettem életem első autóját.
Saját autóm van.
Mercedes-Benz W123 240 D automata.
Olyan amilyet 7 éves korom óta akarok.
 
Kifordultam a saját autómmal a bazárból és .... 
(a kárörvendők tetszés szerint kitölthetik a pontozott részt pl. automjaira hullott szét a kocsi, leesett a kipufogó, elment az automataváltó stb. ) 
...csurig tankoltam gázolajjal az első kúton. Majd felhívtam az egyik ismerősömet hogy elvállalnám a költözést.
 
Az ötödik rész videófelvétele már a Brünn felé vezető úton készült.
Költözés közben elkészült az autó első nemhivatalos fotója (lesz majd hivatalos is, a következő részben):
 

A költözés természetesen átnyúlt szeptember 14-ébe, végül éjjel háromkor, már otthon, még alvás előtt csináltam egy képet:

Remélem a blog olvasótábora nem csökkent jelentősen, most hogy kiderült hogy megvettem az autót.



Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr73871694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsomatograf 2009.01.12. 08:45:00

Gratula a vashoz! Sok problémamentes km-t kívánok!
Az indexcsere egyébként OK, a felnit viszont hagytam volna. Kicsit fura ekkora kerékkel, főleg hátul.
Azért irigykedés az van, én nem mertem belevágni. Tudom, sikeres ember már nem lehetek... :-)

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2009.01.12. 09:41:25

Pőre, fekete acélfelni nekem is bejön. Alut ezért nem veszek, gyári dísztárcsát meg lapattintottam.

Esetleg egy tetőcsomi?

Sabc 2009.01.12. 10:35:55

Miért
nem
benzines? :))

Lowtyo 2009.01.12. 11:01:37

@Sabc: pedig ugye a nevében is benne van, hogy BENZines
amúgy a régi mercik az egyetlen autók, amiben el tudom viselni a dízel kerregést
persze nem kéne, de nem vágnám föl az ereimet ha a benzintemetőm mellé "csak" egy dízel mergát tudnék szerezni (főleg ez a 2.4-es motor jó választás), de az igazi egy 2.8 benzines lenne

Kifordított kacagány 2009.01.12. 11:55:22

ezekben a gázínséges időkben nem árt, ha van egy olajkályha otthon, amivel fűteni lehet:)

oké, oké, elhúztam:)

martong 2009.01.12. 11:57:42

Gratula, bár már tudtam :)

Írtam egyik előző posztnál is, hogy AZ a pókhálós felni, az nem erre a típusra való, illetve, hogy (asszem bal hátsó) kupak nélkül semmit sem ér.
Dobjál rá négy krómozott birodalmi csillagos frizbit, az szép is meg retro is ;)

Zsomatograf 2009.01.12. 12:53:20

A jobb-első ajtó nem volt jól becsukva, vagy lóg?
Basszus, csak tetszik nekem ez a W123 dolog.
A 250TD-ről mit kell tudni?

biker_kolee 2009.01.12. 14:28:01

Grat a géphez! Ha már egy költözést kibírt, rossz nem lehet. :)

Sabc 2009.01.12. 18:11:18

@Zsomi84: Azt, hogy nem volt soha 123-asban.

Loloke_ 2009.01.12. 20:09:12

Grat hozza, en is egy ilyet hajtok ('79 w123/240d aut, kek belso, gyari fekete acelfelnik), de ha jol figyeltem, neked rendes automatavaltod van, az enyem kormanyoszloprol kapcsolhato fajta, a visszajelzoje a muszeregyseg alatt van, a 2 tekero kozt :) Viszont a fakormany ocsmany, azt dobdkigyorsan :)
Sok problema es balesetmentes kilometert kivanok neked!

Loloke_ 2009.01.12. 20:11:41

@Zsomi84: Azt, hogy az a w124 motorja, a TD pedig kombit jelent (mivel nem D Turbot irtal), most epp egy ilyennel jarok, hogy a w123 szervizben van (onindito-hiba). Szep nagy dog, es 90-94 loeros (evjarattol fuggoen), tehat a w123hoz kepest egy raketa....

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.13. 11:03:35

Hello, a kormányváltó nagy királyság!!!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.13. 14:04:32

@Lowtyo:
van Bp-en egy türhetö 123-as kombi, 280-as, kézi váltóval. Minimum fél éve árulják, szépen csúszik le az ára. www.hasznaltauto.hu/2644608

Redcat 2009.01.14. 14:46:17

Azt még nem tanította meg senki, hogy egy autót hogyan kell megrakni?
süti beállítások módosítása