Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

A 2009-es börzék időpontjai

2009.02.08. 16:00 | Tommi | 2 komment

Címkék: retro matchbox ajándék beharangozó

Remélem, a tavaly novemberben írt börzei beszámolómmal sikerült kedvet csinálnom a kisautókhoz és ahhoz, hogy ti is részesei legyetek annak az élménynek, aminek én részese lehettem, így elétek tárnám az idei időpontokat, hátha kedvet kaptatok egy kis "börzézéshez".

A Váci út 140. alatti Business Centeren kívül a Kelenvölgyi Közösségi Házban szokott még hasonló rendezvény lenni, annak időpontjai itt megtekinthetők.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr70930199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2009.02.09. 11:39:10

én ezt értem, de hova tűnt a "hol vásárolj autót" (bocs ha nem pontos az idézet) című bejegyzés?? Csak a bevezetőt olvastam el, mert rohannom kellett, de érdekelt volna a folytatás :(

Tommi 2009.02.09. 12:15:40

Ma, egykor kint lesz... Rocko kérte, hogy tegyük át mára.

Kitette tegnap, aztán visszavettem, mert helyesírási hibákat javítottam, aztán írta a híres szerkesztőségi levlistán, hogy tegyem át mára akkor...
süti beállítások módosítása