Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

De én megmutatom!

2009.02.13. 15:00 | Rocko- | 11 komment

Címkék: budapest baleset baromállat szabadság híd

Reggel kivételesen autóval jöttem be munkába, valamiért dugó a Soroksári út végén, a Boráros térnél. Mondom remek, ugye megint rakparti móka lehet, hogyan szűkítsük a forgalom keresztmetszetét című játék. Átküzdöttem magam, utána már nem is érdekel. Autóban rádiót hallgattam (köszönhetően a minden évben remekül felújított utaknak a CD lejátszó már nem hajlandó működni), csak zenehallgatásra, esetleges közlekedési hírekre h használom, BAH-nál fél füllel hallom, megrongálódott x híd. Különösebben nem érintett, már szinte bent voltam, nem arra jártam, magmaban nyugtáztam, újabb barom.

Aztán reggel prokee küldi a képet:


Az index vonatkozó gelériáját itt találod.

Szóval a sztori a következő: a frissen felújított hidat, amelyet autóval még nem lehet használni, a híd, amely felújítás lassan egy éve bénítja a főváros közlekedését (szűkebben véve a belvárosét), tehát ennek a hídnak csakúgy neki megy egy majom. Elvégre a matematika egy egzakt tudomány, a híd és az út közt x méter táv van, a daruval együtt ő x méter mínusz y centi magas, de ő csakazértis, dafke megmutaja, tábla ellenére behajt. A kocsi kettészakad, a híd statikai elemét lehet újra felújítani, az autót el kel lszállítani, de ugye darabokban van, és a felirat mely szerint TWO IN ONE, nos, az inkáb  TWO IN TWO. (Kettő az egyben helyett kettő kettőben.)

Igazából nem tudom honnan jöhetett az ötlet, onnan hogy ő Most Mercedes-szel van, vagy onnan hogy fuvaros, akiknek mindent lehet. Képek alapján nekem úgy tűnik hogy felnyitott gémmel ment a hídnak a daruskocsi. Lehet keménynek nevezni, de aki ilyen feleőtlenséget csinál, hivatásosként, attól elvenném a jogisítványt. Még mindig jobban jár, mint ha meg kéne fizetni az okozott halmozódó károkat.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr73940550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsZ 2009.02.13. 16:13:06

Ahogy néztem a képeket és a sérüléseket sztem simán nem vágta, hogy fenn a gém, tolta 60-70nel legalább, aztán nézett amikor lefejelte a kormányt

Kifordított kacagány 2009.02.13. 18:32:41

biztos nem dícsérték meg érte

Rocko- 2009.02.13. 18:50:23

ZsZ 2009.02.13. 16:13:06
még ha véletlenül is maradt fent, ott a személyes felelősség, h ellenőrizze.
én felelős vagyok a munkámért, mind személyileg, mind anyagilag. ő ilyenbe nem gondolt bele?

Kifordított kacagány 2009.02.13. 18:32:41
remélem is.

serwer 2009.02.13. 18:41:30
hát mehet ki az erdőbe vagánykodni. (ahogy a székely viccben)

biker_kolee 2009.02.13. 21:03:52

Szerintem is nyitva maradt a gém, az lehetett a probléma. Amúgy szerintem befért volna. Okkkkkos...

ZsZ 2009.02.13. 23:45:14

@Rocko-: nem védeni akarom, totál balfasz. De az időpont is közrejátszhatott akár - hullafáradt, vagy másnapos... benézett valamit, de nagyon

Kifordított kacagány 2009.02.14. 01:37:31

egy ismerősöm egyszer kieresztett oldaltámasszal közlekedett. némi túlhajszoltság miatti kimerültségből adódóan. nem mentség, de az sem, hogy a sok közlekedőből akivel találkozott egy nem volt aki legalább rávillogott volna. pedig a KRESZ arra is kötelez.

Rocko- 2009.02.14. 06:55:43

ZsZ 2009.02.13. 23:45:14
lehet. oknak lehet ez, mentségnek semmiképpen sem.

Redcat 2009.02.14. 22:35:25

Addig én sem hittem, hogy balesetet okozhatok, amíg nem okoztam.

no_holy_shit 2009.02.15. 15:40:03


mit tippeltek, mikor lesz ebbol ujra kocsi?

zumi77 2009.02.16. 21:58:20

Kikérem magamnak, ne hivjuk "hivatásosnak" /még "C" sem kell hozzá/.
süti beállítások módosítása