Hétköznapi autók típusai több fajta kivitelben készülnek, ezt többnyire a piac igényei vagy a márkák közti konkurenciaharc generálja. Szakmabeliként természetesnek veszem, hogy a hozzánk betérő vásárló ha olyan alkatrészt keres amelyik függ az autó formájától, akkor megkérdezem hogy 3 vagy 5 ajtós, esetleg kombi, netán sedan. Sokszor probléma ezt kideríteni a tulajnak de még a szerelőnek is (ugye Prokee, ismerős!). Például igaz ez a Suzuki kipufogóra, ahol jelentős különbségek mutatkoznak az alkatrész kialakításában és méreteiben. Viszont vannak olyan masinák ahol nincs kérdés, gondolok itt pl: Ford Ka, Renault Twingo, hmm Ferrari stb.
Hoppá, hát igen Ferrarihoz nem kell sűrűn alkatrészt keresni (ennek több oka is van), de most már tudom hogy meg kéne kérdeznem hogy milyen is a 456 GT fara?
A háromajtós coupe
A kabrió kétajtós
A kombi/ötajtós
És a sedan négyajtós
Beszóltak