Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Ne legyél hülye!

2009.08.11. 20:00 | Rocko- | 16 komment

Címkék: film baromállat death race

Hétvégén, unaloműzés gyanánt megnéztem a 2008-as Death Race című filmet (nálunk Halálfutam néven futott). A végén meglepődve tapasztaltam, hogy betettek némi prevenciós szöveget, hogy legalább ne hazafelé törjék magukat össze a hülyegyerekek, akik a családi Corsával akarják megmutatni, hogy igenis, az is tud farolni, mint a kompresszoros Charger.

Nem tudom, volt-e felmérés a Halálos iramban széria és a premier/vetítések után balesetek összefüggéséről, de igencsak hasznosnak találtam ezt. Talán jobban célt érnek, mint az OBB gyurmakrakteres filmjei.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr871301039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pickapu 2009.08.11. 20:33:27

Háhá, arra is kíváncsi volnék, hogy egy-egy "csáknorisz" film után hányan verették meg magukat hazafelé, melléktermékeként az izomtúltengésnek :)
Nem árt visszahozni az ember fiát a film végén a valóságba...

zalkapone 2009.08.11. 20:47:47

Rocko:

Kompresszorral kapcsolatban nem Mustangot akartál mondani?

Wizardus86 2009.08.11. 21:10:14

soha nem adtak el annyi pillangókést, mint az amerikai nindzsa bemutatója után.

Kifordított kacagány 2009.08.11. 21:17:23

azért ez így ebben a formában is erős csúsztatás. mondjuk úgy hogy ellenőrzött körülmények közt üzemelő számítógépekkel hajtották végre:)

Kifordított kacagány 2009.08.11. 21:20:11

@Wizardus86: az egy dolog, de néhány tonna shuriken is készült akkoriban szerintem. nálunk legalábbis az volt a divat. boldog ifjúkoromban néhány igazgatói megrovást sikerült összeszednem olyan apróságok miatt, mint az iskola lambériáinak rongálása, meg ilyesmi:)

zalkapone 2009.08.11. 21:25:37

@Kifordított kacagány:

A filmeknek gyakran sokkal súlyosabb következményei is voltak! Emlékezz vissza, hogy a Walker Texas Ranger bemutatója után mennyi Bonjovis feszülős farmert adtak el...!
:-D

Wizardus86 2009.08.11. 21:34:08

@Kifordított kacagány: hogy a rambókésről már ne is beszéljek (gy.k.:tajvani többcélű túlélőkés, üreges nyéllel)

crix 2009.08.11. 22:27:44

Milyen szép ez. Teremtsünk piacot. Csináljunk egy filmet amiben valami menő. Visszatérek a vesszőparipámhoz. Ettől a hülyegyerek kurvára nem fogja betartani a szabályokat, mert épp szétszórja a popkornt a moziban meg ilyenek. Olyan, mint a 18-as karika. Ha a drága szüléje nem verte a fejébe a viselkedést, ez a szöveg ugyan halottnak a nyelves.
Van a telefonomon egy játék, ágyúból lőnek ki egy embert aki levadász cuccokat az égről. Ez előtt is van safety tips...

Off

Megjött a 4pontos biztonsági övem.

On

zalkapone 2009.08.11. 22:55:51

Jaj, ezen besírtok! Nekünk is van "safety tips"-ünk, a biztos határátkeléshez!

kepfeltoltes.hu/view/090811/2006.06.04._180_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Rocko- 2009.08.11. 23:20:24

@pickapu: biztos akkor is mindenki erős volt h fingot is a falnak. :)

@zalkapone: ad hoc példa.

@crix: azért mégis csak tettek valamit, jobb mont ha nem mondaná: Béluka, ne próbáld ki ezt az utcán.

zalkapone 2009.08.11. 22:55:51
haha.

zalkapone 2009.08.12. 00:16:37

@crix:

Nézd meg jobban! Teljesen hiteles, eredeti kiadás! :-)

@Rocko-:

Ad hoc példa, mi? Én meg direkt ezért megkerestem a filmet és belenéztem, mert úgy emlékeztem, hogy már pedig az Mustang!

Rocko- 2009.08.12. 09:25:28

@zalkapone: mondom, hasraütésre mondtam egy kocsit, nem a filmbôl válogattam, tudom, h ott Mustang van. ;)

Kifordított kacagány 2009.08.12. 09:52:37

@zalkapone: igen, az sokkal borzasztóbb volt:)

nagyon látványos a "safety tips". főleg így nemzeti színekben:) de látod arra sem hallgat mindenki.

"..mert úgy emlékeztem, hogy már pedig az Mustang!" márminthogy nyomokban, mert amúgy akármi is lehetne. szerintem csak azért esett erre a választás, mert kellett egy olyan divatos vas, ami jelkép és mindenki felsorakozhat mögé gondolkodás nélkül:) nehogy már bonyolult agytevékenységet kelljen végezni az átlagnézőnek a film alatt, pl olyanokat, hogy a történet alapján eldönteni ki a jófiú:)

@Wizardus86: olyanom is volt. mentségemre legyen mondva, ajándékba kaptam és mivel roppant bénának éreztem, az első adandó alkalommal elcseréltem egy tisztességes vadásztőrért..... amit aztán elloptak, de az már más lapra tartozik(remélem párszor azért megvágta magát vele az illető)

@crix: azért szerencsére az ágyúból kilövés nem vált mindennapossá:)

Remage 2009.08.13. 18:28:33

Az a szöveg nem azért van ott, hogy a hülyegyereket és a családi Corsát megvédje az összetöréstől... hanem, hogy a film gyártóját/kiadóját megvédje az idétlen perektől. Odaát ez egyfajta szokás lehet...

Kifordított kacagány 2009.08.13. 19:36:08

nyilván. egy percig sem gondoltam volna, hogy érdekli őket az egyszeri hülye aki bemegy megnézni a filmet.
süti beállítások módosítása