Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

SAABrina szépítkezik

2009.09.29. 19:00 | apamacko | 9 komment

Címkék: saab közlekedésbiztonság ablaktörlő saab 9000

Kedves SAABrinám mostanában kikövetelt magának egy kis törődést. Mivel nem tudtam belelátni a gondolatai közé, ha nedves volt a szeme, ezért vettem neki új ablaktörlőlapátokat.


Új ablaktörlők.

Újra látok! De egy nő ettől még nem lesz boldog, így hát kis kozmetika is kellett, hát szempillafesték gyanánt előkerült a jól bevált matt fekete festék. Miután a szempillái szép feketék lettek, és én végre kiláttam az ablakán, azt hittem mindketten jobban érezzük magunkat.


Mennyit dob egy kis festék mi?


Az ablaktörlő lapát tengelyei kaptak egy kis kenést.

De egy jó nő gyertyafényre vágyik, mint rájöttem, így aztán prezentáltam neki gyorsan négy darabot. Már-már, felhőtlen lett volna boldogságom, mikor észrevettem, hogy inni kezdett. Kicsit többet, mint máskor. Lehet nem kellett, volna vele megkóstoltatnom az E85-öt? Kutyaharapást szőrivel, jutott eszembe a régi bölcsesség, ezért leöntöttem a torkán két flakon spuri (injektor tisztító) adalékot. Nem villanyoztam fel vele sajnos, és mivel nőből van a szentem, ezért be is vágta a durcit. Persze pont az autópályán mikor már éppen hazaértem volna. És persze azon a napon, ami nekem fontos lett volna. Persze, még én, hülye esedeztem neki bocsánatért, ami egy generátor felújításba került.

Szeretem ezt a nőt, még ha néha követelődző is. Meg ugye nem volt nagy költség az egész csak apró bosszúság, amit egy nőnek elnéz az ember. Az egész történet alig több mint tízezerbe volt, más nője ennyit egy szempillantás alatt elkölt ugye? Ugye?




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr441414875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2009.09.29. 19:09:24

Ugye. :) Filléres tételek ezek, de milyen hasznosak! :)

crix 2009.09.29. 19:41:25

hehhe
havonta írhatnék ilyen posztokat Zsemléről... fizu után :D
bár most megfogadtam hogy három hónapig nem kap semmita kötelezőkön kívül.
Mondjuk ha végre felkerülnek az oldalvédő gumicsíkok, és bekerül a gyári kalaptartó, akkor biztos, hogy boldog lesz.
Nem beszélve a friss finom olajról, a speciális gázpedál áttételről, a kipufogóról, illetve az üzemanyagellátó rendszer javításáról, optimalizálásáról.

GábriSany535i 2009.09.29. 19:48:47

Pont ilyeneket csináltam múlt hétvégén. Na meg hátsó lámpa újrakábelezése, biztosítéktábla kipucolása, olajcsere. a jövő utáni hétvégére jutott a kötények újrafestése, meg a mai kis autókázás eredményeként egy lökös egyengetés. aztán jöhet az ülések cse...ááá felesleges folytatnom, sosincs vége :)

Épp ezért is szeretem :)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.09.29. 20:48:10

Venni kéne valami rendes, új autót, azzal nem kell ennyit szívni!!!
Vehehehe, nekem generátor csere volt hétvégén (na ja, aki van annyira szerencsés, hogy a generátor csak alapjáraton nem tölt, ezt időben észreveszi, meg még van is másik a polcon, annak könnyű), meg folyamatosan van mivel pepecselni. És ha megcsináltad, milyen jó utána !!

crix 2009.09.29. 21:44:28

@streetsta: Valamit megcsinál az ember utána jó
de sosem készül el ami jó is nem is, hisz mindig van mit molyolni az autón, de sose lesz olyan mint szeretném :)
Új autó?
Kétajtós coupe hátsókerékhajtással, örök formával... mutass egy újat, ami még 10 év múlva is autó lesz, mint a Caprid, vagy mint a Rapidom!

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2009.09.29. 21:44:40

Én most pont a vásárlási szakaszban járok a Döghöz!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.09.29. 22:14:24

@crix: Két kérdés, amivel zavarba lehet hozni:
-Hány éves vagy? (őőőő, izé, most van kettőezzzeeeerrrr, megvan, kilenc, abból kivonom a izéééé.....)
-Milyen új kocsit vennél ?(Mitsu... őőőőő Toy..... For, nem is, Merce... nemtom.)

zalkapone 2009.09.29. 22:40:31

@crix:

Az új Mustang ígéretesnek tűnik... :-)
Talán 10 év múlva meg is tudom venni!
süti beállítások módosítása