Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

A Car for a Dollar - Papírtrabi

2009.11.25. 16:00 | prokee | 6 komment

Címkék: retro történelem veterán autó trabant technika érdekesség ndk

Aki lemaradt róla, most megnézheti. Leendő kultfilm a Trabant történelméről, gyártásáról, első kézből származó információkkal.

Sajnos a film is elég pongyola itt-ott, a szinkron meg egyenesen pocsék. Ne higyjük el a 30.000.000 legyártott darabszámot, és ne csodálkozzunk a szakkifejezések furcsán felületes fordításán sem. Azért érdemes megnézni egyszer, kétszer, sokszor.

Ui: Majd elfelejtettem, köszönet a videóért Lancelotnak!




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr321549981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dezmond 2009.11.25. 17:17:53

Plusz már a cím fordítása is ugye a hülyeséget terjeszti (papírkasztni)
Ahelyett, hogy Egy dolláros kocsi-nak fordították volna.

Amúgy én még a TV-ben néztem, volt benn jópár érdekesség.

Fomics 2009.11.25. 17:26:50

Köszönjük.Sokszor.( meg lesz nézve )

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2009.11.25. 19:06:51

Vicces retro. Mindig az amcsi barátaim jutnak eszembe a Trabcsiról, akik nem hitték el, hogy ez egy autó, azt hitték egy moped, házilag barkácsolt kasztnival. Aztán láttunk együtt többet is, amit így kommentáltak: "This is why we had to stop communism!"

:)

Penya666 2009.11.25. 19:09:40

Enis lattam ezt a filmet. Volt benne sok erdekesseg.

yeti 2009.11.28. 19:36:56

Most lett egy szabad órám megnézni a filmet.Előtört egy régi vágy és nézegetem a hasznaltauto.hu-t

2009.12.10. 14:21:54

Anno a Wartburgom motorterét mutattam amerikából érkezett ismerősnek, kérdezte a nagy helyet látva, hogy "where is the rest" gondolom nem jött át elsőre neki, hogy ez tényleg csak ennyi, tényleg csak az a kicsi a motorja, és nem szedtem szét, ez így kompletten - ennyi.
süti beállítások módosítása