Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kempingezzen ön is Goggomobillal!

2010.01.17. 09:00 | prokee | 10 komment

Címkék: video lol poén kemping goggomobil

A Minutia RSS-ét olvashatva bukkantam rá az igazi férfi mintaképére.

Aki kemény, az bepattan a Goggomobilba, felcsapja a lakókocsit a horogra, és elmegy kempingezni. Nincs gyenge motor, nincs kevés hely, nincs meredek emelkedő, csak gyenge férfi.

Előre hát, macsók! Szarunk rá, ki előz meg, nem törődünk az összkomfortos Hymerekkel, az sem izgat, kinek hány személyes a sátra. Nem hisszük, hogy ha nincs meg a hengerenként 700ccm, akkor buzi vagy. Mehetnénk nagy és modern autóval sokcsillagos szállodába, de nem tesszük. Meglódítjuk a 250-es kétüteműt, és megmásszuk az Érchegységet.

Mert kemények vagyunk.




· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr901676994

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Camper Bike - a működő szobor - azaz a lakóbicikli 2010.01.17. 21:26:47

 Egy olyan kultúrában, ahol az emberek könnyen csábulnak a magasztos státuszszimbólumok iránt, én szépséget találok az elhagyott autókban és az elhanyagolt tájban. Mindig is érdekeltek az összefestett járművek és a környezet, a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.01.17. 13:30:43

De komoly :) eddig még nem is láttam ilyen kisautót. Kéne egy. Ölelgetni, simogatni. Olyan, mint egy kis játékautó :)

yeti 2010.01.17. 17:30:43

Pontosan így kell ezt csinálni.Nyáron remélem nekem is összejön a nagy túra harmatgyenge öreggel.Az is olyan mint ez 14 Le 250 cm3......igaz a Goggomobil egy "autó".

szatyi 2010.01.17. 21:26:17

Ez a "lakókocsi" ez mi? Sok beteg dolgot láttam már, de ez elég súlyosnak néz ki. A végén majdnem jódliznak is. Beleborzongtam.

arthur877 2010.01.18. 07:04:15

Akkor Te még nem láttál Skif sátras utánfutót sem...?

szatyi 2010.01.18. 08:38:31

arthur877: konkrétan skif utánfutóban kempingeztünk három-négy alkalommal bulgáriában, erdélyben, egyszer olaszországban, meg egyszer két napot a bolgár-román határon a kompra várva. Ismerem az NDK kihajtható konyhájút is. Lakókocsiból volt Oek Aero-nk, ami alig nagyobb, mint a lengyel, láttam feltolható tetejűt, leengedhető aljút, olyat, amit hasonlóan lehetett összehajtogatni, mint a videon lévőt, de annak fix oldalfala volt, nem ponyva. Ilyet meg nem láttam. Azért érdeklődtem arról, hogy ez meg mi lehet.

apamacko 2010.01.18. 21:14:26

Egyszer láttam Goggomobilt élőben, jó tíz éve egy Trabant találkozón.
Még a P50 mellett is megdöbbentően kicsi !!

crix 2010.01.19. 00:37:17

ez olyan csodásan elmebeteg
kéne, de nagyon a spécu lakókocsival együtt.
zseniális.
aztán ha meguntam, szépen berakom Zsemle kesztyűtartójába a lakókocsit, az autócska meg meg föl orrdísznek:D

off

hiányolja valaki Zsemlés történeteimet?

on

Kifordított kacagány 2010.01.19. 09:44:01

@yeti: és arra mekkora utánfutót lehet kötni? de most tényleg. amúgy ha beszerzel hozzá egy oldalkocsit, az már majdnem autó:)

@szatyi: egyszerű, egy lakókocsi és egy sátras utánfutó keveréke. tavaly nézegettem ilyeneket(leginkább sátras utánfutót), de aztán nem vettem, inkább sátor lett belőle. viszont lehet, hogy az utánfutómhoz érdemes lenne szerkeszteni egy dobozt amit így szét lehetne hajtogatni és akkor nem kellene még egy utánfutót kerülgetni az udvaron és lehetne vele sátrazni menni. a tavalyi szélviharos sátrazás után úgy érzem nem hülyeség az ilyesmi.

@crix: igen

yeti 2010.01.19. 16:03:18

@Kifordított kacagány: Sajnos oldalkocsival nem tudnám tárolni,de egy Motorkuli utánfutó jól jönne csak az meg drága,ritka holmi:(

Kifordított kacagány 2010.01.19. 16:42:38

@yeti: és még egy lakókocsi sem fér bele:)
süti beállítások módosítása