Legalábbis annak kéne kezelnem a sors fura fintorát, ahogy szövevényesen alakítja az életet.
Történt ugyanis, hogy Lowtyo január elején Cucu? kérdéssel feldobta a listára az alábbi képet
A teljes hír így szól:
Tűzoltás miatt lassító személyautóba csapódott egy motor az M7-esen
A Székesfehérvár felől Budapest felé vezető oldalon, a kápolnásnyéki lehajtó közelében egy lakókocsi gyulladt ki. Az oltási munkálatok közben körülbelül száz méterrel távolabb, közvetlenül a kápolnásnyéki lehajtó előtt a feltorlódott kocsisorban egy motoros egy Audi személygépkocsi hátuljának ütközött. A motort vezető férfit a mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba.
Aztán megnéztem a képet alaposan, és megállapítottam hogy az autó nem az enyém. Persze a bogarat sikerült beletenni a fülembe, biztosra akartam menni, hogy az ott nem az én autóm. Ezért írtam egy levelet a lánglovagok portálnak, hogy jól látom amit látok, és az eladó elfelejtett erről szólni vagy a véletlen sors játszik velem. (Ne feledjük, a baleset 2009. április 9-én történt, én az autómat 2009. május elején vettem.) Tudtommal ugyanis az én autóm az egyetlen bordó B2 Audi 90-es az országban. A portáltól igen hamar és kedvesen válaszoltak, bár kicsit meglepődtek, de biztosítottak: a balesetben résztvevő autó és az enyém nem azonos egymással, sőt, az enyém szebb állapotban van.
Huhh, megnyugodtam. Egészen tegnap estig, ugyanis a sors kísért. A másik autót Sajtos, az Audi Klubról linkelte tegnap a használtautóról. Bontásra ítélt állapotban.
Íme, ez az élet rossz vicce.
Nézegetve a képeket, eszembe jutott, milyen kevés is elég lehet ahhoz, hogy egy öreg autó - nevezzük bár youngtimernek, hobbiautónak, bárminek - befejezze földi pályafutását. Nem tudjuk, itt vajon a törés által került egyenes ágon bontásra a 90-es, vagy más oka volt, de sajnos sok autóról tudunk, ahol egyszerű, és tömegautókon könnyen javítható sérülések megoldhatatlan feladatot jelentettek.
Oka lehet ennek a 20-25 éve nem gyártott alkatrészek beszerzése (nézzük csak meg fentebb az első indexek helyett beapplikált lada oldalindexeket!), vagy egyszerűen az, hogy a biztosító ilyen esetekben igen gyorsan gazdasági totálkárt kiált, és a kifizetett összegből még egy gyenge polírozás sem jön ki.Óvatosan hát az autóitokkal, tíz év múlva is látni szeretnénk őket Sukorón!
- prokee -
Beszóltak