... sem a kuplung, sem az út! Gondolta kollégám, amikor reggel indult volna a cég Mazda furgonjával fuvarba. Néhány napra leállítottuk a gépet mert hátsó hajtás miatt jelenleg - időjárás - igen nyügösen vezethető. Sajna viszonylag ritkán terheljük a platót és ez meg is látszik a vezethetőségén. Parkoltunk a műhely előtt, mint kiderült, hiba volt!
Már ez sem számít!
Indult a motor minden probléma nélkül, végül is japán dízel, ami a mínuszok ellenére sem okozott meglepetést. Az viszont igen, hogy a kuplung pedál felengedése után a motor csak pörgött és az autó egy pillanatra sem mozdult meg. Ez a masszív mozdulatlanság egy szakember fejében is kiveri a biztosítékot. Csak egy pillanatra! Magas építése miatt viszonylag könnyű "lecsekkolni" a hajtásláncot, itt jött a döbbenet, hiányzott a kardántengely. Ellopták! Egy lakótelep mellett, lámpák alatt körforgalom szomszédságában, vicc!
Csak négy csavar meg egy kicsi
Nem egy nagy durranás leszerelni ezt az alkatrészt mert csak néhány csavar fogja és csak egy "berohadt" csavar miatt lehetne fél óra fölé tornázni a művelet idejét. Gyorsak voltak és pofátlanok! Létezik a felnikhez kerékőr, kell már kardánőr is? Egyáltalán nem ironikusan jegyeztem meg, mert a kár közel negyedmillió forint.
Beszóltak