Tavaly nyár közepén megfoltozták SAABrina középső dob után való csőrészét a kipufogó rendszeren. Mivel a hátsó dob újszerű, és a középső is bőven egészséges ezért nem vettem újat. A heggesztő koma ígérete szerint egy fél évet tán kibír utána kéne vennem másikat.
Eltelt majdnem egy év és indításkor kezdett kicsit sportos hang jönni hátulról. Ajjaj gondoltam, pénzt kell kiadni. Napról napra kicsit erősebb lett, de bőven nem volt hangos, max. egy szolíd sportdob hangszintjét kezdte elérni. Menni kell minden nap melóba, nem tudom letenni, csak szombaton lett emelő, hogy meg tudjam nézni mekkora is a baj.
Elsőre csak a rozsdás cső látzott de semmi lyuk. A középső dob még mindig egészséges, a hiba a már foltozott szakaszon van, ahogy az várható volt. Maradt a körbetapogatás a gyanús hely környékén. Sajna egy, majdnem egy centi széles és kb. nyolc centi hosszú anyaghiányt tártam fel. Látni csak képen láttam én is, mert még a kis kompakt gép is alig fért oda. Itt bizony bőven szelel a rendszer, sajnos pont a karosszéria és a kézifék kötél irányába. Mivel heggesztést csak egy hét múlva vállalták valamit időlegesen tennem kellett, hogy legalább kézifékkötelet ne kelljen majd cserélnem.
Fogtam egy lemezt, kivágtam lemezollóval egy megfelelő darabot, satuba fogva egy kalapáccsal nagyjábol a megfelelő ívre hajlítottam. Odamértem, megfelel, döntöttem el. Két drótdarabbal rögzítettem a lemezt. Egy hete kibír többet, nem kell.
Beszóltak