Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kifejezném felháborodásomat

2010.09.14. 21:24 | Rocko- | 9 komment

Címkék: s1 audi rally maga nem normalis

Ugyanis iszonyatosan rossz hírt olvastam ma. Engem jobban ismerők már tudják mire gondolok.

Erre a cikkre: Audi S1: langyos utánlövés.

Egyszer már megpendítettem a Fília hasábjain: örülnék ha visszatérne az S1-es, új köntösben. Arra azonban a legmerészebb rémálmaimban se gondoltam, hogy valóban ebben a formában hozza ki a gyár. Sorra jönnek ki tuningcégek szörnyei, az eredeti S1-eshez közeli 500 lóerővel, ez már kapható mind a TT RS-hez, mind az R8-hoz. Ehhez képest a gyár kidob egy 180 lóerős semmiséget? Ezt még az 1-es BMW is kiröhögi. Se egy dicső quattro, se elismert hosszmotor, se egy auris-csiklandó soröt?

Kérem, ez saját magunk szemenköpése. És bizony, egy jó nagy, zöld, sikamlós és ragadós turha ez.
Pedig mint ha elindult volna a becsesebb irányba az Audi. Elővette a múltját, majd későn, de észbekapott, hogy ő az utolsó gyártó, aki nem foglalkozik azokkal a tulajokkal, akiknek 6-10-20 éves vagy annál idősebb autója van, ezért létrehozta az Audi Tradition shopot.

Sajnálom, nagyon, de a rallylegenda nem ezt érdemelte. Így pedig én maradok sok társammmal együtt a régi autóknál.

Sic transit gloria mundi.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr162296756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sajti - Audiklub 2010.09.14. 22:11:02

Aztán majd jön a "raj" gyerek a zsíros új S1-el én meg körberöhögöm?!
Elég koncepcióhiányos mostanság az Audinál a marketing. Vagy éppen csak annak lesz ez szálka, aki a hőskorral nőtt fel.

csiky944 2010.09.14. 22:24:31

hehe
na látitok ez az audi
mer ilyet egy száz éves gyár nem csinál
japánok szoktak,de ők 40éve gyártanak autót,mint az audi
lehet szidni
de akkor is így van
egy nagy múltú gyártónál létezik olyan,hogy tradíció

pickapu 2010.09.14. 22:35:42

Én meg a gömbölyödő pickupokon vagyok felháborosodva.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.09.14. 22:38:36

nekem se jön be, de nekem az egész A1 dolog nem

de nem értem az A7-et sem, meg hogy az A5 coupe meg a Sportback hogy jön egymáshoz és miért van rájuk szükség

szerintem óriási zakó lesz ezekből a rétegmodellekből

a BMW legalább csak az 5GT-t csinálta (és baxta el de nagyon), de nem 20 ilyen rétegmodelljük van ami semmire se jó

se kupé, se limuzin, se kombi, nem is szép de legalább jó drága

ezeknek olyan gigantikus értékvesztése lesz, hogy 2 évesen már talán meg is éri majd megvenni őket

Rocko- 2010.09.14. 22:51:01

@Sajti - Audiklub: abszolute.

@csiky944: igen, ez a 100 év erősen vita tárgya, nem is foglalok én benne állást.

@AutoUnion: akkor már faragjunk egyet. ;)

@GYUSZI BACSl: A1: egyre elterjedtebb a városi kisautók, ezt a hullámot lovagolja meg.
A7/A5: új, érdekli az embereket, megveszik. ahogy az X6-ost is.
hogy mennyire lesz bukás v sem, azt majd a jövő (piac) dönti el. ha nyernek rajta hát nyernek. de elég nagy cégek ezek, hogy ilyeneket bekockáztassanak, illetve végeznek erre megfelelő kutatásokat.

Krisi 2010.09.15. 20:15:44

ha nem létezne az A5, ami szerintem az egyetlen ma gyártot szép autó, akkor jól leszólnám hogy mekkora fos mostanság az Audi.
mondjuk emiatt így is megérdemelnek egy tockost a marketingesek, ezt a kis szardarabot én sem hívnám S1-nek.

zalkapone 2010.09.15. 21:18:22

Audinak össz-vissz három, max négyféle autót kéne árulnia. Egy valamilyen sportquattro-t, A6, A8, esetleg még az emelt kombit, az Allroad-ot. Slussz. A többi tök fölösleges.

Rocko- 2010.09.16. 00:40:14

@zalkapone: a piac mégis ennél többet kér: van rá kereslet. engem nem zavar, hadd vegyék, hadd árulják. imho téged se kéne h zavarjon.
ami engem zavar az a miként...
süti beállítások módosítása