Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kik vagyunk: - prokee -

2000.01.01. 00:00 | prokee | komment

- prokee -

(Így, kötőjellel, meg szóközzel, mert az olyan trendi. Nem azért 'EE', mert Ganxta is, ennél kicsit régebbi a történet.)

Trabantozom. Ez az első, ami eszembe jut.

Autószerelőként végeztem, de sosem dolgoztam a szűken értelmezett szakmámban.
Jó néhány évet autóvillanyászkodtam, előtte-utána-mellette pedig autóalkatrészekkel foglalkoztam.

Jelen pillanatban egy Kia és Suzuki dealer raktárát viszem.

Mint rendes autóbuzinak, nekem is hobbim minden, ami gép, de főleg autószámba vehető.

Ami kedvenc:
- Trabant (Über alles.)
- Ritka és/vagy öreg ex-szoci autók (Főleg, ha rajtam kívül csak Csikós ismeri a típust :) )
- Egyéb extrém ex-szoci gépek (Buran űrrepülőgép, vonatok, bányadömperek, stb...)
- Forma-1 (főleg McLaren, de pl. Verstappen és Takagi is)
- Japán autók
- Suzuki (Swift. Régi. Igen, az a sz*r. És ? )

Ami valahogy sosem fogott meg igazán:
- Rali (Tényleg csak arról szól, hogy mekkorákat esnek? )
- Motorozás (Félek, na. Cink? )
- Új autók
- Amerikai muscle-carok (Tisztelem az erőt, de nem érzem hiányát.)
- Szupersportautók (Parasztvakítás.)

Amit pedig kifejezetten nem kedvelek:
- Francia autók (Talbot Samba, aaarrrghhhh...)
- Olasz autók (Nanneeee, Fiat Ritmo Bertone Cabrio, akkor inkább egy Tavria.)
- Aktuálpolitika bármilyen fajtája
- Öncélú autórombolás bármilyen megnyilvánulása (japánautó-égetés, mezőncsapatás, monster truck-kal taposás, etc...)

1975-ös évjárat vagyok, egyidős a Microsofttal.

Mottóm: Autót és nőt csak 30 felett ! :)

Autóim:

- Suzuki Swift 1.0, 2000, 3 ajtó
- Trabant 1.1i, 1990
- Trabant 1.1 benzin-gáz, 1990


- Trabant 601, 1981 ('86)

- Trabant 601x2

- Tévhit, hogy az Orr is az enyém - csak gyakran ülök benne :)




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr29437316
süti beállítások módosítása