Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Már megint az a fránya vonat!

2008.07.10. 13:00 | Rocko- | 14 komment

Címkék: közlekedés kresz motorkerékpár

Két rövid hír máról és tegnapról: Nekimotorozott a vonat oldalának két tinédzser valamint: Meghalt a gyorsvonattal ütköző motoros.

Én komolyan nem értem, hogy lehet nekimenni egy vonat oldalának. Nem elég nagy, hosszú, és hangos? Vagy egy Trabantos (esetleg egy Audis) volt az oktatójuk? Vagy úgy gondolták, hogy motorral mindent lehet? Tényleg nem értem.

Na meg a cikk is megérdemel egy félmondatot: "Meghalt annak a motorkerékpárnak az egyik utasa". Egy motorkerékpárnak hány utasa lehet? Nálunk tudtommal egy, Indiában persze több. Bár ott nem is hajtanak a vonat elé.

UPDATE:

Érden pedig oszlopnak motorozott egy 18 éves srác. Sisak nélkül. Meg persze papírok nélkül. Még most sem tudják, ki volt.

Ha meg nem jön a vonat, az kész mázli. Mint ezen a videón - remélem, van, aki még nem látta. Szombathely, hülye motoros, rendes BMW-s.

Egy neve elhallgatását kérő szerkesztő:

Engem gimnázium 11. osztályában(asszem) kivágtak az óráról, mert az irodalomtanárnő azt mondta, hogy József Attila lehet, hogy nem öngyilkos lett, csak annyira elgondolkodott, hogy nem vette észre a vonatot. Én mondtam, hogy egy kibaszott gőzmozdonyt azért észre lehet venni. Az óra hátralevő részét az osztályterem előtt töltöttem - az iskola nem demokratikus intézmény, ugyebár:)




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr7561932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-boy (törölt) 2008.07.10. 14:09:40

Hofi véleményt osztom"minek a sorompó,ha jön a vonat,úgyis
lezárja az utat"...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.10. 14:13:38

Darwin-díjra pályáznak...

mondjuk, ha nem magukat, hanem az utast iktatják ki, úgy még ez sem jött össze.

lehet, hogy érzéketlennek tűnök, de szerintem az ilyenek annyira nem hiányoznak az útjainkról, hogy nem kár értük.
már itt is belsoseg.blog.hu/2008/07/07/motorosok_vigyazzatok ez volt a véleményem, de annyira ment a gyász, hogy nem akartam elefántként menni a porcelánboltba.

bad trip 2008.07.10. 17:19:48

Szerintem ez valami új extrém sport lehet

martong 2008.07.10. 18:19:06

én most értem haza Szegedről a régi ötösön a Hondával (cbf500) és szomorúan tapasztalom, hogy nagyon sok öngyilkosjelölt motorostársam van, de most komolyan, nem azért megyek a kisteher után 90-el mert élvezem hanem mert jön szembe egy b*szott kamion, de a barmának ki kell előzni (engem is centizve) és csak a kamionsofőrön múlott, hogy nem lett belőle darálhtús, egy sárga gsx-r1000-es volt, elég cingár gyerekkel
ígyis utál minket egy csomó ember legalább ne játsszunk rá direkt
mind1, az út alatt összesen 4 donort láttam, nekik ezen mi a jó?

Lally 2008.07.10. 19:54:16

Ide vezet a modernizáció. Az a fránya villanyosvonat sokkal halkabb mint a gőzös-csühös :)))

Zászlós, teljes csősorompó bejövős, egyébként meg Hofinál a legolcsóbb megoldás.

cs0ki 2008.07.10. 20:59:11

: DDDD hát ezen az "egyik utasá"-n nagyot röhögtem..

zon 2008.07.10. 21:27:22

Ez a sorompóbontó csak a Terminátor lehetett.

ZBR 2008.07.11. 00:33:16

Egy neve elhallgatását kérő szerkesztő >>>
Én is kiraktalak volna (főleg, ha randán beszélsz irodalom órán). Garamvölgyi László - tudjátok, az a rendőrségi szóvivő, akit érdekel is a rendőrség (sztem az egyik legjobb szóvivő manapság, de ez személyes) - foglalkozott az esettel. Volt film is, ami feldolgozta. Szerintük József Attila az álló tehervonat alatt bújt át, az ütközőtányér a vonat megindulásakor arcon vágta, amitől eszméletét elvesztve a sínszál mellé zuhant, és a kezét levágta a vonat, majd elvérzett.

zon 2008.07.10. 21:27:22 >>> 100 kN erőt bír a nyíródócsavar. Direkt letörik a sorompó, ha nekimennek. Főleg, ha olyan ügyesek mint a motoros és a hajtóműtől minél távolabb mennek neki (ilyenkor a rúd erőkarként segít, hogy le lehessen törni). Ez azért van így, hogy még ő se sérüljön meg. Más kérdés, hogy telenyomtam volna betonnal a rudat. Aki nekimegy, dögöljön meg. Pont olyan a lecsukott rúdnak menni, mint a vonatnak. Sőt, a vonatnak - mondjuk egy nem biztosított átjáróban egy tehervonatnak - még könyebb is, ugyanis az sötétebb.

Rocko- 2008.07.11. 07:04:23

ZBR: nyilván nem így mondta, de itt nem ez volt a lényeg. :)

Sam. Joe · http://www.matcboxmemories.hu 2008.07.11. 12:43:16

Ahogy elnézem a BMW-st, azért egy ilyen rúd nem túl könnyű - vagy csak ő viszi bénán, nem tudom, nem emelgettem még vasúti sorompót. De remélem van benne anyag és akkorát ütött marháján, hogy hetekig lila volt belé! Bár ha tényleg lenne tömege, akkor hátrabucskázott volna. Mindegy, nem vagyok motorosfób, de az utakon tapasztalható mások bőrére elkövetett hülyeségből tökre elegem van.

yanchi 2008.07.27. 10:14:33

Valóban, betont a sorompórúdba... Aki nem áll meg, az megérdemli.

Zeze 2008.07.27. 11:21:04

Az árnyékok szögét nézve látható, erősen szembe kapta a napot, alacsonyan, ez vakíthatta el. Ettől persze észre kellett volna vennie, az előrejelzőkkel meg a fénysorompóval együtt is.

bazalt 2008.07.27. 12:08:49

Hát én motoros vagyok ugyan, de ez a barom megérdemelte volna hogy vasbetonból legyen az a sorompó...
süti beállítások módosítása