Lowtyo – mi már régen TRIbizzük – feldobta a levlistán, mi lenne ha mindenki leírná, ha fegyvert tartanak a fejéhez, milyen Citroent választana…így, pisztollyal, mert kötve hiszem, hogy bárki is közölünk…talán csak Prokee. Neki vannak beteg verdái a Trabanttól a gyomorgyűrűs BMW-ig, ami gázos.
Elsőre csak "keretesek" lettek volna, de én most magánakcióban egy személyes performance-ot csinálok belőle. Remélem a többiek is veszik a lapot. Ha már úgyis teljesen idióták ezek a csigazabálók. :)
Szóval Citroen. Megpróbálok átszellemülni a feladathoz. Ledobtam magam a kanapére, Laptop, Word, kéne valami zene is. Vagy két percig néztem a monitort, hogy mire keressek aztán bátortalanul, magam sem tudom miért, de benyomtam ezt (magától a klipptől vonatkoztassunk most el):
Aztán jött a megvilágosodás…
Ahha, megvan miért megy nekem ez a Citroen életérzés – pedig vezettem már párat BX megvolt, láttam már XM-et is égő motortérrel, és CX-el is repülőszönyegeztem! Más, annyira más a karakterük, én komálom amikor egy kocsival lehet ilyen zene ritmusára krúzolni, és szakadjon le az ember szeme, annyira adja ki a kocsi formája a dögöt. A Citroenekből ez hiányzik. Nagyon elegánsak, de csak olyan finomkodón, mindegyikben megvan egy ilyen fonál. A régebbiekben mindenképp, az újak szétesnek nekem (nem jön be a design). Ott vannak a GT tanulmányok,...
...amik letaglózóak, de elérhetetlenek. Aztán lássuk tovább, ott van az új DS3, a tégla. Biztosan veszett jó, de én nem bírom a bunkereket, kell az egészséges fém-üveg egyensúly, ezért bukik nálam a panorámatetős aduász is. Vezetni akarok, tömegeket, erőt arányt…és sportos dögöt, japánt, amerikait, amerikai japánt, és japán amerikait.
Technoban is akad jó, de ez nem az.
Na szóval, ha fegyverrel, de valami nagyobbacskával kényszerítenek, akkor AX...
...AX Gti.
Beszóltak