Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Dühös kétütem

2008.05.03. 12:00 | csiky944 | 13 komment

Címkék: autó kamera wartburg rally


Régi rallyvideóim között kutatva fedeztem fel újra a rally Wareszt.A felfedézesnek megörültem,hatására nosztalgiáztam egy jót,már csakazért is mert,kb egy éve nem jártam rallyfutamon.Ezt az autót pedig utoljára 2 éve láttam.A hangja most és akkor is nagyon tetszett,először a 2004-es Mikulás rallyn hallottam ezt a szörnyet.Sajnos a belsőkamerás felvétel nem adja át ezt az élményt,amit élőben nyújt ez az autó és a hangja.
A felvétel a 2005-ös Miskolc rally-n készült,a főszereplő pedig a Hajtós testvérek 353WR-je.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr72446105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yenoee 2008.05.03. 13:17:52

Gyááááááááá :))))
Nagyon emberközeli tempóban nyomja, van idő integetni a haveroknak, ott állnak szinte minden kanyarban:)

Anno tervezgettem, hogy ha lesz egy platós Barkasom, minardisárgára festem a kabint és a Benson&Hedges matrica mellé felrakom a mérges darázsos matricát is... EZÉRT a hangért.
:)))
Aztán persze váratlan fordulatként felvettek az egyetemre, így nem lett belőle semmi.

Sam8888 2008.05.03. 14:16:24

Olyan hangja van, mint egy gyilkos méhkasnak... :D Számomra inkább fájdalmas a hangja mint szép x)
A Waresznak meg respekt, hogy kibírta a futamot. (Vajon mennyit ehet százon? :DD)

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.05.03. 15:03:38

Kegyetlenül szól. Nem vagyok a kétütem nagy barátja, de egy hegyes cvejtakt igen jól tud szólni (meg kemény is...).
Nyugtassatok meg, hogy rosszul látom, és nem vált fel ötödikig a kormányváltóval a pilóta.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.05.03. 16:20:08

streetsta:
Ööö... Frankón nem tudom: Volt kormányváltós Wartyogóban 4-nél több gang?

Amúgy ha majd haragszom a szomszédokra, akkor ezzel fogok törleszteni nekik nagy hangerőn! 8-)

beleske 2008.05.03. 17:36:26

Tök jól láttad streetsa, abbizony fünfgang!

Totox 2008.05.03. 17:39:14

Ebben 5 ös váltó van :D A trabikban is van egy pár amiben 5 ös van most már :D

csiky944 2008.05.03. 17:50:04

ez azért nem széria,asszem 75lovas és 5sebességes aszinkron váltós

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.05.04. 19:50:01

Az igen! Megint tanultam valamit! Kössz urak!

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.05.04. 21:36:31

Kb. 5xvisszatekertem a vidit. Aztán megállapítottam h egy ökör vagyok,és h szerintem kormányváltós-5gangos Varnyú márpedig nincs, valamit elszámoltam...

S lőn, én is tanultam valami újat, mégis van !

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.05.06. 08:03:45

Iggeeen! Az előb néztem végig a Melkusrl szóló filmet (köszönjük néked, Prokee!), és abban is mutatják, hogy az ostblockferrariban ötgangos a váltó -és pont ogyanolyan hülye helyen van az ötödik , mint itt a Warnyúnál (igaz, a Melkusban padló -hehe- váltó van). Gondolom, erősen kell koncentrálni az elején, hogy az ember ne váltson mellé...
Szóval nem ettem hallucinogén gombát, télleg fünfgang-getriebe!

AP (törölt) 2008.05.07. 13:25:52

hozza a Wartburg életérzést

tomato33 2008.05.08. 14:16:09

sziasztok

bárkinek akinek van videója vagy képe az autóról, miskolcról vagy egerből légyszi irjon nekem ide:

gpongracz82@citromail.hu

köszi

GÁBOR

deak.atti 2009.11.03. 15:55:35

Üdv!

Kicsit későn fedeztem fel ezt a cikket ...

Na, szóval ebben a WR-ben biza ötgangos váltó van. Gyári alkotás, valamikor 1972 környékén konstruálták meg. Az első 4 fokozat szinkronos, az ötödik meg aszinkron, kapcsolókörmös. Elég érdekes helyen van az ötödik, kapcsolás szempontjából: a hátramenet alatt. Kihúzva, magad felé, és lent. Bent a váltóban meg még érdekesebb helyen: a 3.-4. fogaskerék között van az ötödik fogaskerékpár. A homológ áttételsorban az 1.2. fokozat megegyezik a szériaváltó 1.-2. fokozatával, majd rövidebb 3.-4., végül az 1969 előtti 45 LE-s Wartburgok rövidebb (1: 0.968) negyedik fokozata szolgál ötödik sebességként. Igen jókat gyorsul vele a rövid gangok miatt a Wartburg még szériamotorral is. Zsigulit meg tudja verni a lámpánál. Tapasztalat ... :o)

DA
süti beállítások módosítása