Azurák Csaba azt mondja: érezhető volt a lassulás. Nos, az adott hétvégén közlekedtem a 7-es úton, és valahogy nem éreztem változást. Az úton ugyanúgy párosával előztek az autók, motoroksok ugyanúgy viselkedtek. Se 2000 január elsején, se most nem éreztem katarzist, nem jött el a világmegváltást. A riporter azt mondja: ez az, amit csak május elseje után csak pályán gyakorolhatnak a driftelők. Ebben nem érzek én változást. A KRESZ nem írja elő, hogyan, miylen ívben kell kanyarodni. Senki se mondja, hoyg kilincssel előre tilos. Közveszélyzeteni, na, azt tilos, de éperszű emebr eddig se driftelt közúton, emberek közt. Aki meg eddig is baromállat volt, azt kapják el. A táblázat is nagyon szép, ki mennyit fizet, csak ugye azt felejitk el, hogy az első pénzbírsági pontot kap az ember. Ne feledjük, 18 pont után már ugrott a jogsink! A társaság egyik felével értek egyet, nonszensz, hoyg a rendőrség a tehetetlenségét így alakítja. És Komáromi Endre (Főosztályvezető, ORFK) véleménye, a 260 feletti sebességről: Szerintem nem kell ennyivel menni, másrészt aki gondolja megteheti, annak pénze is van, meg autója is. Hát javaslom a használtautó kínálatát, a legmagasabb büntetés összegéből lehet olyan kocsit venni, ami megfutja a 260-at, nem kell ehhez 10-20+ milliós autó. Viszont abban egyetértek: autópályán nem kell ennyivel menni. "Nos, ennek mostantól vége." A fészkes fenét, kibúvók ugyanúgy lesznek, mostantól a családtag szerepét betölti a hajléktalan vagy külföldi ismerős. Viszotn a felelősnek nem a tulajnak/üzembentartónak kell lennie, hanem az aktuális sofőrnek. Őt kell elkapni, helyszínen. Kolláth György (Alkotmányjogász) véleményével egyetértek, abszurd, hogy közlekedési kihágásnál köteles az ember másra terhelő vallomsát tenni, más bűncselekménynél nem. Csak a nézőpontunk más. A többi bűncselekménynél is kötelessége legyen az emebrnek vallania. A további mondadóval, Karottáéval, és az alkotmányjogászéval egyetértek: ne én dolgozzak a rendőrség helyett. Nem lenne jó, ha előkerülne a sok helyi önjelölt seriff.
És akkor jöjjön, hogy valújában miért is íródott ez a post. A bősznyugdíjasok örülhetnek, megvan az első 300 ezres büntetés, a többiek meg sütögethetik a sztereótípiákat, má megin egy mocskos béemvés. Csak egyet felejtünk el: az első büntetést nem ő kapta, és nem is a médiában megjelent békéscsabai száguldozó. Hanem a kalocsai főkapitány. Ő 55 helyett 99-cel ment, ami éppenhogy súrolja a dupla sebességet. Így ha egy normális autós lenne, akkor 130 helyett csak 60 ezret kell kicsengetnie zsebből. Amikor azt hangoztatom, hogy több rendőr kell az utcákra, akkor nem egészen erre gondolok. Ő hogyan képzelte el ezt az esetet? Gondolta nem kapják el? Nem hallott az objíektív felelősség bevezetéséről? Ha szolgálati ügyben hajtott gyorsan, akkor miért nem kapcsolta fel a szirénát? Kíváncsi lennék az ügy menetére is, elmarasztalják vajon? Elintézi házon belül?
Csak objektívan, fiúk!
Beszóltak