Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Ha nem futja Peugeot 207CC-re...

2009.01.03. 19:01 | prokee | 3 komment

Címkék: volkswagen autó egér bogár

- Egérkém, veszel nekem valami szép autót?
- Bogárkám, tudod, hogy nem állunk valami jól...
- Egérkém, nem baj, ha nem új, csak olyan ari csajos legyen!
- Jó, rendben.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr83855643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lowtyo 2009.01.03. 20:27:16

nem olvastam végig a kommenteket, de én nem értem

29 Palms 2009.01.03. 20:40:39

Az emberiség márpedig megérett a pusztulásra.

Stanci 2009.01.03. 21:56:17

Erről miért a KFT jut az eszembe:

A kacsamajom
Kacsamajom!

1. A kacsamajom, a kacsamajom egy igazi piszok lény,
A kacsamajom, a kacsamajom aszongya nem kell fény,
És ránk oltja folyton a lámpát,
Úgy játsza velünk a fogócskát.
||: Jódlijódlijódlijódlijódlijódlijóó. :||

2. A kacsamajom, a kacsamajom a sötétben is lát,
A kacsamajom, a kacsamajom szerint ez a szabadság,
Hogy őneki jó itt a sötétben,
Mi se szórakázzunk a fényben.
||: Jódlijódlijódlijódlijódlijódlijóó. :||

R. ||: Nem szeretem a kacsamajmot, :||
Nem szeretem a kacsamajmot.

3. A kacsamajom, a kacsamajom mindig a nyomomban jár,
A kacsamajom, a kacsamajom csak az alkalomra vár,
Mielőtt igazán megjárnád,
Szerezz be gyorsan egy zsemlámpát!
||: Jódlijódlijódlijódlijódlijódlijóó. :||

süti beállítások módosítása