Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Mea Culpa

2009.02.25. 20:35 | prokee | 12 komment

Címkék: baromállat

A visszacsatolás jó.

Még akkor is, ha az derül ki belőle, hogy a postíró hülye.

Jelen esetben én.

Volt ugye ez a Punto bontott fényszórós post, amiben diszkréten utaltam arra, hogy a bontós, aki ráírta lakkfilccel a fényszóró külsejére a típust, árat, nyilvánvalóan bomlott elméjű. Jöttek is a kommentek, többen jelezték, hogy nem értik, mi a gond.

Aztán, tegnap beállított a boltba Lolka és Bolka... illetve Attila és Viktor. Utóbbi a pultra csapott egy fényszórót:

Megpróbáltam fotózni a fotózhatatlant, kevés sikerrel. A fényszórón három különböző lakkfilccel felírva ez olvasható:

T. prokee !
Írkálás előtt
tájékozódj !

Értettem a finom célzást, felkaptam az Angela számára már kikészített két féktisztítós flakon egyikét, egy rongyot, és kipróbáltam.

Lejött, nyom nélkül. Ezek szerint butaságot írtam, be kell látnom. Van ez így, ezek szerint változott kicsit az anyagminőség az elmúlt 5-6 évben, akkor láttam utoljára műanyagba mart lakkfilcet.

Azért zárójelben megjegyzem, a srácok sem kockáztattak feleslegesen. Véletlen sem egy X5 gyári xenonfényszóróján próbálták ki, hanem egy jobbkormányos (=itthon használhatatlan) Skoda Octavia lámpán :)

Most megyek, vezeklek egy kis garázstakarítással.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr32966100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.02.25. 21:09:47

A kommentelő mindig hülye,ugye? ;o)

zalkapone 2009.02.25. 21:16:11

Azért én még mindig tudnék olyan tintát mutatni, amit nem tudnának nyom nélkül eltávolítani! Mondjuk ezt pont erre is találták ki...

apamacko 2009.02.25. 21:36:39

@zalkapone: Hol is tetszik dolgozni ? :-)
Ne válaszolj!

Dzsony 2009.02.25. 23:22:40

Mondjuk azért így is az a véleményem, hogy ha lemosható is a felirat, minek a bontósnak ilyesmiket ráírni? Ha valaki rákérdez, akkor úgyis csípőből rávágja, hogy 5000! Sőt ha nincs ráírva előre, akkor még esetleg nagyobb összeggel is bepróbálkozhat! Azt meg ráírni, hogy punto? Aki ezt nem látja ránézésre felirat nélkül, az ne menjen bontósnak! Vagy ez már a modernebb bontó? Ahol a fiúk hátul dolgoznak, elöl meg van az üzlet, ahol Gizike polcról adja a cucokat?
Egyébként nagyon jó árban van ennyiért. Én újabb típusú tipo lámpát, vettem bontottan, még pár évvel ezlőtt, azt nem adták oda 5ezerért!
Amúgy meg ezek a műanyag lámpák mind szarok! Kívülről könnyen karcosodik, belülről meg ugyan úgy megvakul mint a hagyományos.

Kifordított kacagány 2009.02.26. 07:33:40

zalkapone 2009.02.25. 21:16:11
mesélj, milyenre gondolsz

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.02.26. 10:15:33

@Dzsony: Azé irja rá a bontós,hogy milyen tipusú,mert utána kibontják a kocsiból esetleg beteszik a lámpás szobába ahol van egy csomó más tipusé és önkiszolgáló.

Mostmár teccikérteni?

zalkapone 2009.02.26. 18:03:31

@Kifordított kacagány:

Biztonsági vegytinta, például. Akciófilmek kedvenc bankrablásmeghiúsító kelléke. Nálunk is van egy fajta, amit a mintaküldeményekre kenünk, és a büdös életben le nem jön. Sehonnan. Egyszer összekentem magam, és a bőrömről is csak hosszas koptatás útján távozott, a hámsejtjeim társaságában. Hasonló, mint az aceton. Valahogy megmarja az anyagot maga alatt, és beleolvad. Vegyészek talán meg tudják magyarázni.

Kifordított kacagány 2009.02.27. 06:16:16

és ilyent hol lehet kapni és mennyiért?
amúgy pl a fémekkel hogy viselkedik?

zalkapone 2009.02.27. 17:29:52

@Kifordított kacagány:

A hatásmechanizmusát nem értem, kevés vagyok hozzá, de egyszer "véletlenül" rákerült egy ukrán autóra, amin még két év után is szépen látható volt! Megpróbálták levakarni finoman, de hozta a fényezést magával. És van egy rossz hírem. Kereskedelmi forgalomban (meglepő módon) nem kapható! :-(

Kifordított kacagány 2009.02.28. 07:43:14

az elég baj. kellene ide a céghez belőle néhány liter. talán nem lopnák annyira a kisgépeket.
gondolom azért van egy cég, amelyik szállítja, vagy egy gyártó. talán külföldről lehetne behozni.

zalkapone 2009.02.28. 10:28:28

@Kifordított kacagány:

Megnézem mik a lehetőségek. Csak most, csak neked!
süti beállítások módosítása