Ezek vajon mennyire szopták be? Idióták! :)))
Shit happens
2009.02.26. 08:00 | Sanyi. | 25 komment
Címkék: mazda idióta hülyeállat miata baromállat
A bejegyzés trackback címe:
https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr14966412
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
cserepg 2009.02.26. 08:27:35
Először néztem, mint boci a moziban, hogy mi a bajod a képpel! Aztán leesett! Egyvideot azért megnéznék, amint elkezdik a teljesítménymérést...
Darti · http://www.darti.hu 2009.02.26. 08:52:20
Na a videóra én is kíváncsi lennék, ahogy eltekeri majd azt a kötelet:) Made in Hungary??? Vagy máshol van?
Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.02.26. 08:53:17
Ez az új, kísérleti MX-5. Elsőkerekes. Ennyire tájékozatlanok lennétek :P.
ZsZ 2009.02.26. 09:23:25
vártam a videót, h mi lesz, elszakad a spanifer vagy mi? Aztán bevillant a hajtásképlet :))
dzsedi 2009.02.26. 09:29:26
ez nagyon gáz, egyszer mentem mx5-el imádtam, azóta is az eggyik kedvencem
ZsZ 2009.02.26. 09:51:17
@DonAks: erre én is gondoltam, de akkor minek a propeller a motor előtt?
arthur877 2009.02.26. 09:52:39
Fékméréshez nem kötöd ki az autót!
Nincs amitől kirepűlne, max egy blokkoláskor előforduló kis kiugrás, de az kb. 20 cm...
Nincs amitől kirepűlne, max egy blokkoláskor előforduló kis kiugrás, de az kb. 20 cm...
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.02.26. 10:29:53
nézem, már röhögök, kattintanék videóra de semmi :)
dupla poén lett volna, remélem előkerül a felvétel :)
dupla poén lett volna, remélem előkerül a felvétel :)
ZsZ 2009.02.26. 10:29:58
@Rocko-: végülis elméletben lehetne egy fékterhelés-vizsgálat is de ahhoz kevés az érzékelő a kocsin, meg a köpenyes mérnökök is kis számban fordulnak elő a kocsi mellett :)
nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2009.02.26. 11:17:29
Még azt is el tudom képzelni, hogy a tulaj fotózott, hogy de gizda a kocsija, micsoda ővintézkedések, ki kell kötni a vaádllatot :DDDD
martong 2009.02.26. 11:28:10
Ház ha az a spanifer elpattan akkor csúnyán pofánvághatja őket, iszonyat erők tudnak benne meglapulni (mármint a spaniferben).
Nincs itt fékmérés, meg terhelésteszt, meg vérnyomás és EKG...szvsz egyszerűen csak hülyék.
Nincs itt fékmérés, meg terhelésteszt, meg vérnyomás és EKG...szvsz egyszerűen csak hülyék.
Kifordított kacagány 2009.02.26. 11:51:00
ez mind oké, de a hülyeség mérhetetlen, tehát mégis valami mást akartak mérni.
Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.02.26. 11:52:32
Áhh, aki a fotót ellőtte még biztos szólt időben a szakiknak. Legalábbis remélem. Merthogy sajnálnám az autót.
BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.02.26. 12:02:17
Lehet,hogy ez spéci elsőkerekes kiadás,hülyéknek..... ;o)
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.02.26. 18:37:00
Olyasmi történhetett a fotó után, mint amikor először vizsgáztattam a Ződ Szörnyet a Mozaik utcában.
Mondtam az ürgének a fékpad előtt, hogy nem biztos, hogy jó lesz úgy, ahogy szokták, mer' mondom a hidakban spéci automata difizárak vannak, aztán ez meg ugye állandó összkerék, ráadásul a terepváltó difijét is egy bazinagy viszkó zárja össze. Mondja nekem nagy arccal a vizsgabiztos, hogy ne okoskodjak, annyi ilyet vizsgáztattak már, amennyit én nem is láttam, majd ők tudják, hogy hogy kell. Mondom, ezért szólok apafej, nem a hétköznapi hajtás van benne, de te tudod. Felállt a faszi a fékpadra, a másik az autó előtt bohóckodott valamit, fényképezte az autót, vagy mittomén, ürge bekapcsolta a fékpadot, az megpörgette az első hajtást előre, a terepváltón a viszkó bezárta a középső difit, és már le is rúgta magát a hátsó híddal az autó a padról, a fényképezős csóka alig győzött elugrálgatni a 2.5 tonna elől. Én meg vigyorogtam, hogy "mondtamén faszikám, mé' nem hallgatol rám zamek..." :)
Merhogy arra gondolt, hogy ugyanaz a terepváltó van benne, ami a Defenderekben, amiben a középső difizárat kézzel lehet nyitni-zárni, csak hát nem nyert, ebben gyárilag egy bazinagy viszkós difizár volt középen (azóta kicseréltem a Defender terepváltójára), aztán az nem úgy csinált, mint ahogy hitte. :)
Végülis kitalálták, hogy a difizáraimat se teszi tönkre, ha ellentétesen hajtják az egy tengelyen lévő kerekeket (bár a lockernél erről nem vagyok meggyőződve, az bonyolult szerkezet), úgyhogy végülis nagy nehezen meg tudták mérni a fékeket. :)
Mondtam az ürgének a fékpad előtt, hogy nem biztos, hogy jó lesz úgy, ahogy szokták, mer' mondom a hidakban spéci automata difizárak vannak, aztán ez meg ugye állandó összkerék, ráadásul a terepváltó difijét is egy bazinagy viszkó zárja össze. Mondja nekem nagy arccal a vizsgabiztos, hogy ne okoskodjak, annyi ilyet vizsgáztattak már, amennyit én nem is láttam, majd ők tudják, hogy hogy kell. Mondom, ezért szólok apafej, nem a hétköznapi hajtás van benne, de te tudod. Felállt a faszi a fékpadra, a másik az autó előtt bohóckodott valamit, fényképezte az autót, vagy mittomén, ürge bekapcsolta a fékpadot, az megpörgette az első hajtást előre, a terepváltón a viszkó bezárta a középső difit, és már le is rúgta magát a hátsó híddal az autó a padról, a fényképezős csóka alig győzött elugrálgatni a 2.5 tonna elől. Én meg vigyorogtam, hogy "mondtamén faszikám, mé' nem hallgatol rám zamek..." :)
Merhogy arra gondolt, hogy ugyanaz a terepváltó van benne, ami a Defenderekben, amiben a középső difizárat kézzel lehet nyitni-zárni, csak hát nem nyert, ebben gyárilag egy bazinagy viszkós difizár volt középen (azóta kicseréltem a Defender terepváltójára), aztán az nem úgy csinált, mint ahogy hitte. :)
Végülis kitalálták, hogy a difizáraimat se teszi tönkre, ha ellentétesen hajtják az egy tengelyen lévő kerekeket (bár a lockernél erről nem vagyok meggyőződve, az bonyolult szerkezet), úgyhogy végülis nagy nehezen meg tudták mérni a fékeket. :)
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.02.27. 09:24:50
Hát, hamar átgondolták a dolgokat, és súlyos söröket fizettek, hogy adtam nekik műszaki leírást a '88 utáni Land Roverekről (akkor jelent meg a viszkós, láncos Borg-Warner osztómű). :)
Aztán azóta már kicseréltem az osztóművet egy LT230-ra, úgyhogy már normálisan lehet mérni fékpadon az autót, ha nyitva hagyom a középső difit, de nem nagyon szoktak ilyesmivel foglalkozni. A lengéscsillapítókat se nagyon méricskélik, mióta duplán vannak, a féket meg... Múltkor már ugye tudták normálisan mérni úgy, hogy előre hajtották a hidakat, minden flikk-flakk nélkül, úgy meg nem értették, hogy ha egy féknyereg ennyire saras, akkor hogy lehet az, hogy 1%-nyi eltérés sincs a két kerék fékhatása között. Aztán elmagyaráztam nekik, hogy az automata difizár az olyan, hogy be van zárva. Ha az egyik kereket fékezed x-szel, pont ugyanannyival fog fékeződni a másik is, még akkor is, ha úgy be van rohadva a fékdugattyú, hogy meg se mozdul. :))
Na, azóta a féket se szokták méricskélni az autón. Igazándiból nem is értem, minek járok vizsgáztatni, egyszerűbb lenne, ha csak arra járnék a papírokkal, bepecsételnének, aztán jónapot. :)
Aztán azóta már kicseréltem az osztóművet egy LT230-ra, úgyhogy már normálisan lehet mérni fékpadon az autót, ha nyitva hagyom a középső difit, de nem nagyon szoktak ilyesmivel foglalkozni. A lengéscsillapítókat se nagyon méricskélik, mióta duplán vannak, a féket meg... Múltkor már ugye tudták normálisan mérni úgy, hogy előre hajtották a hidakat, minden flikk-flakk nélkül, úgy meg nem értették, hogy ha egy féknyereg ennyire saras, akkor hogy lehet az, hogy 1%-nyi eltérés sincs a két kerék fékhatása között. Aztán elmagyaráztam nekik, hogy az automata difizár az olyan, hogy be van zárva. Ha az egyik kereket fékezed x-szel, pont ugyanannyival fog fékeződni a másik is, még akkor is, ha úgy be van rohadva a fékdugattyú, hogy meg se mozdul. :))
Na, azóta a féket se szokták méricskélni az autón. Igazándiból nem is értem, minek járok vizsgáztatni, egyszerűbb lenne, ha csak arra járnék a papírokkal, bepecsételnének, aztán jónapot. :)
Kifordított kacagány 2009.02.27. 12:40:48
ne legyél irigy, néha azért mutasd meg nekik. egy élmény:)
Beszóltak