1947 Bandini Fiat 1100ccm
És innentől indult a történet, legnagyobb sikerét Amerikában érte el 1955 és 1957-ben, amikor is Bandini Siluro megnyerte a SCCA H Módosított osztály bajnokságát.
1954 Bandini Siluro 750cc SOHC Crosley 1955 és 1957 SCCA H
1952 Bandini Siluro Motto 750ccm SOHC
Ami csak Amerikában történhet meg, az őrültek beleraktak egy V8-as Cadillac motort, Drag!
1954 Bandini Siluro Cadillac Dragster
1953 Bandini Siluro MG 1250cc
Komolyabb motorral már szép kis ellenfelek voltak, és lássunk csak, Ferrari Mondial ugye?!
És jöjjön a Saponetta (kis szappan) szerintem a legszebb Bandini, vakargatnánk a fejünket hogy ez most milyen Maserati, ugye! Ezt a szépséget 4 ütemű 750ccm 68 LE motor max 8500/perc szerelték, de 1000ccm nagyobb motor nem került bele. A hajtáslánc a Fiat Topolinoból származik.
Volt itt azért egyszerűbb forma is kedvenc tervezőmtöl, ZAGATO-tól. 750 ccm 62 LE
1955 750cc Zagato Coupe
Azért 1953-ban készült egy igen komoly motorral egy Bandini, szerintem egy ilyen motor illett ebbe a korosszériába. Egy 1500 ccm 6 hengeres Maserati.
1953 Bandini Maserati 1500ccm
Aztán később sem nyugodtak, de csináltak még csodákat 1968 Bandini Saloncino Coupe. Valószinű hogy ezért sem kéne sokat fizetni az átiratáskor.
1968 Bandini Saloncino Coupe
Csak egy készült!
Azok a 80-as évek...
Annyit sikerült még kideriteni a cégről hogy 1980-as években még piszkálgattak 1300 16V motorokat és persze saját kaszniba szerelték. Hegyi versenyeken indultak, hogy az újkorban milyen eredménnyel? ... de a név kötelez. A cégalapító 1992-es halála után unokaöccse Dr. Dino Bandini múzeumot hozott létre, ezzel tisztelegve nagybátyja munkásságának. A Bandini autókból 75 db készült és 46 db maradt fent. Szerencsénkre!
Beszóltak