Ezzel a komenttel küldte miluman kolléga az alábbi videot.
Bár túl sokat nem látunk a motortérből, a lényeg mégis maga az autó. Ami egy Audi 100-as, 10 szelepes turbos motorral. (A legalábbis video feltöltője szerint.) Gyakorlottabb szemnek feltűnik: a nem gyári a műszerfal. Ami az extra benne: a korábban kitárgyalt K-Jetronic-ot lecserélte a korszerűbb Motronic rendszerre.
Az úriember honlapján megtalálható a komplett esetleírás. Nos, amit a google fordítószolgáltatásával kiszedtem (Elnézést, a német nyelvtudásom a 90-es évek Viva zenei tévéből elsajátított pár mondat szintjén megakadt.) a következők: Az C3-as kasznis Audi 100-asból kiindulva (köznyelvben szivar) átépítette az autóját Audi 200-assá, mely a 100-ason alapul, csak annak az erősebb motorát (2.1; 2.2; 2.3 illetve 2.2T) és magasabb felszereltséget tartalmaz. Az oldal részletekbe belemenően leírja, hogyan készült a módosítás, a Motronic áttekintésétől kezdve, a vezetékelésen át, a szelepek és hengerfejek beállításáig, közbevetve a turbocsigák adatait.
Szinte teljes utikalauzt kapunk hozzá, hogy a saját műhelyünkben, kellő szakértéssel elvégezzük az átalakítást. Egyben nem vagyok biztos: a magyar jog milyen szinten tűri meg ezt a féle átalakítást, vagy megkapjuk a nyakunkba a regadó örömét, miután végeztünk autónk Audink modernizálásával.
Szóval akinek van kedve, és nincsenek ortodox márka-hitvallási problémái átépítés terén, az fogjon bele bátran szerintem, s ha belefog, mindenképpen értesítsen minket!
Beszóltak