Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Van még remény

2009.03.27. 13:00 | Rocko- | 10 komment

Címkék: audi technika 100 200 átépítés k jetronic turbos motronic

Ezzel a komenttel küldte miluman kolléga az alábbi videot.

Bár túl sokat nem látunk a motortérből, a lényeg mégis maga az autó. Ami egy Audi 100-as, 10 szelepes turbos motorral. (A legalábbis video feltöltője szerint.) Gyakorlottabb szemnek feltűnik: a nem gyári a műszerfal. Ami az extra benne: a korábban kitárgyalt K-Jetronic-ot lecserélte a korszerűbb Motronic rendszerre.

Az úriember honlapján megtalálható a komplett esetleírás. Nos, amit a google fordítószolgáltatásával kiszedtem (Elnézést, a német nyelvtudásom a 90-es évek Viva zenei tévéből elsajátított pár mondat szintjén megakadt.) a következők: Az C3-as kasznis Audi 100-asból kiindulva (köznyelvben szivar) átépítette az autóját Audi 200-assá, mely a 100-ason alapul, csak annak az erősebb motorát (2.1; 2.2; 2.3 illetve 2.2T) és magasabb felszereltséget tartalmaz. Az oldal részletekbe belemenően leírja, hogyan készült a módosítás, a Motronic áttekintésétől kezdve, a vezetékelésen át, a szelepek és hengerfejek beállításáig, közbevetve a turbocsigák adatait.
Szinte teljes utikalauzt kapunk hozzá, hogy a saját műhelyünkben, kellő szakértéssel elvégezzük az átalakítást. Egyben nem vagyok biztos: a magyar jog milyen szinten tűri meg ezt a féle átalakítást, vagy megkapjuk a nyakunkba a regadó örömét, miután végeztünk autónk Audink modernizálásával.

Szóval akinek van kedve, és nincsenek ortodox márka-hitvallási problémái átépítés terén, az fogjon bele bátran szerintem, s ha belefog, mindenképpen értesítsen minket!




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr801002721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.03.27. 13:34:20

azért jöhetne a garázsba ezerrel!!!!!!!!! :D

Kifordított kacagány 2009.03.27. 15:59:53

el se kell olvasnom, ki írta a postot, rögtön rájövök, mikor az aggodalmaskodó részhez érek, hogy mennyire tűri a magyar jog az ilyent:) nem mindegy? senki nem fog a motortérben kotorászni egy service manuallal, hogy eredeti-e, vagy sem.

Rocko- 2009.03.27. 16:28:56

nem aggodalmaskodás volt, hanem csak megjegyeztem. :)

zalkapone 2009.03.27. 18:43:48

Ki nem szarja le, hogy mit lát a fakabát a motortérben?! Nem hivatásos autószerelő, nem adhat ki ebben a témában szakvéleményt! Ha beidéztet a mozaikba, akkor másnapra vissza az egész, és csókolom, megnyalhatja a bal herémet!

Rocko- 2009.03.27. 20:13:30

hát, azért a motorvezérlés nem egy "vissza az egész" jellegű dolog. :)

Kifordított kacagány 2009.03.27. 20:35:21

@zalkapone: hogy micsinál? hallott már olyanról valaki, aki látott olyant akinek a rokonságából valaki így járt? mármint azért mert a zsaru szerint valami nem kóser a motorral? ugyan

Kifordított kacagány 2009.03.27. 20:41:01

múltkor ledízelezték az asszony autóját is. igaz az a mosóban volt. meg a benzinkúton is. de nem hiszem, hogy a rendőrnek sokkal több sütnivalója lenne.

apamacko 2009.03.27. 20:42:54

@mimino85: Neked meg a találkozóra kell jönnöd ezerrel !
Rockoval jól elAUDIztok :-))

zalkapone 2009.03.27. 20:56:22

@Kifordított kacagány:

Erről beszélek! Senki le se szarja, hogy mit gondol!

crix 2009.03.28. 09:14:38

Én is így vagyok. Ha egy autóbuzi hozzáértő rendőr meg akarja nézni a motoromat úgysem azért, hogy basztasson, csak kíváncsiságból.
Most hozom el vasárnap az új motort a szépséges Rapidomba. Igaz a műszakira bepapíroztatom. Az eredeti karbis 136-os motor helyett egy felicsita központi injektoros motort kap. Azért ezt mert a blokk ugyanaz. Persze nem csak azért lesz csere, hanem mert a régi sajnos rossz.
süti beállítások módosítása