Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Alfa-Romeo, én így szeretlek!

2009.04.05. 13:00 | scheerti | 6 komment

Címkék: autó gta giulia alfa rome

Egy barátom mesélte nemrég, hogy egy dízel 159-es Alfával járt néhány napig, ami nagyon tetszett neki. Nem autóbuzi, nem érdeklik az autók  különösebben.

Sosem vezettem dízel Alfát, rögtön meg is kérdeztem, hogy van-e benne valami a régi, igazi Alfa-érzésből. Azt vártam, hogy azonnal rávgája, hogy nem, hiszen neki is azok a szegény 33-asok és 75-ösök jutnak eszébe, amik füstölő motorral, vagy egy vontatókötél végén gurultak fel-le az utcában, ez meg modern autó, füstölés nélkül, problémamentesen. 

A nemleges válasz helyett megkérdezte, hogy mit értek Alfa-érzés alatt? Autóbuzi legyen a talpán, aki ezt el tudja magyarázni egy olyan embernek, akinek az autója 4000 felett még nem forgott, és az egyetlen dolog, ami az autózással kapcsolatban fel tudja izgatni az a benzin ára. Nem is próbálkoztam sokáig.

Aztán Kari tegnap töltött fel két videót az Indára, amiket ma reggel át is küldtem neki. Még nem válaszolt. Szerintem azóta se tud megszólalni. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr481035698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Halálos_fogkefe 2009.04.05. 13:20:29

teljesen élhető hangja van belülről az elsőnek ahhoz képest hogy mennyire megy :)
a második, na az már igen. rendesen széttette a fejem ahogy kell :D nagyon jó videók!

andorka 2009.04.05. 18:30:54

Azért az milyen már, hogy ilyet írsz: "...ez meg modern autó, füstölés nélkül..."
Ecsém, egy dízelre ilyet írni, hát váglak nyakon! :)
Sokáig éljenek a boxerek!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.05. 19:45:14

hát, drága barátom, a régi dízel Alfákhoz(1.8 TD például) képest ez tényleg egy modern autó, elhanyagolható füstöléssel.

Ja, én sem vagyok dízelpárti, sőt. A boxert én is szeretem, pláne ha kéthengeres BMW:)

Haddel · http://zastava.gportal.hu 2009.04.05. 23:37:37

Na én tudom ,mi is az az alfafíling! Mondd meg a haverodnak ,nézzen be néha az alfaamoréra.Ott jó kis társaság van ! :)

loláb 2009.04.06. 09:04:27

Na, ez az a hang, amiért bármit...

korzo 2009.04.06. 20:37:31

Én már alig várom, hogy itt a földimnek elkészüljön a Junior (igaz "csak" utcai, de akkor is 8-)
süti beállítások módosítása