Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Dr. Következő Vásárló Miklós válaszol

2009.04.07. 12:00 | Következő Vásárló Miklós | 44 komment

Címkék: autó válaszol autódoktor

Bár technikai képzettségem hagy némi kívánnivalót maga után, a fejemben található szivacsrengeteg hézagaiban meg-megfordult már a kósza gondolat:

Lehetnék én is Autódoktor!

Átnyújtanék némi kis ízelítőt, hátha Bende úr (akivel állítólag igen hasonlítunk egymásra. már persze lelkiekben) lát fantáziát abban, hogy a mostani, kissé szürke, túl szakszerű, túl bigott felfogású doktorokat reám cseréljék. Íme:

Kedves Autódoki!

Nekem lenne egy Seat Cordoba Sportline-om, amit sérülten vettem, de a légzsák nem nyílt ki. Viszont az átvezető gyűrű után van egy csatlakozó, amibe két szál fut a légzsáknak, és az szépen el volt vágva, és világít a műszerfalon a visszajelző. Az lenne a kérdésem: ha összekötöm őket, akkor eldurran a légzsák? Mert sokan mondták, hogy nagy a valószínűsége. Esetleg ki tudom mérni, melyik vezetéket melyikkel kössem össze?

Kedves Levélíró!

Fogalmam sincs, de bizony mondom, igen érdekel. Kérem, amennyiben komolyabb sérülés nélkül megússza, vagy abból sikeresen felépül, és még alkalmas rá,  értesítsen az eredményről!

Kedves Autódoki!

Problémám a következő:
2 hónappal ezelőtt vásároltam egy 2004-es VW Golf V. 1.4 FSI 90 LE-s motorral rendelkező, igencsak fürge kis járgányt. A szokásos "nagyszervizen" túl van az autó, a létező összes szűrő ki lett cserélve rajta, a legjobb minőségű motorolajat kapta stb. Mivel köztudott, és sajnos a márkaszervizben is (Porsche Győr) ezt mondták, ez a típusú autó elég ritka. Értem ezt az FSI motorra. Eddig még nem is lenne gond, a probléma ott kezdődött, hogy rendszertelen időközönként előjön az alapjárat ingadozása, hintázása. A fordulatszámmérő mutatója nem mozdul, egyszerűen csak "hintázik" álló helyzetben a motor. Volt úgy, hogy még a világítás is halványodott, de ez ritkán fordul elő.

Az észlelt hiba után elvittem az autót a Porsche Győrhöz, ahol kicseréltek valami hőfokszabályozó szelepet és egy szinten tartó szelepet (vagy mit), és hozzátették, hogy tankoljak valami nagyon jó minőségű OMV benzint. Nos, ezt meg is tettem, azóta mintha jobb lenne az autó, természetesen jobban is megy, és érezhető a valós 90 lóerő, de még mindig van, hogy rendszertelen időközönként, akár reggel első indításnál, vagy csak szimplán piros lámpánál állva is behintázik az alapjárat. Bosszantó, mert nagyon jó kis autó, Sportline felszereltséggel, de nem teljesen "élvezhető", mert nagyon idegesítő ez a hiba, amit a márkaszervizben sem igen tudtak orvosolni… röpke 43 ezer Ft-ért.

Tehát erre szeretnék választ kapni: vajon mitől van, mi okozza ezt a hibát, mit tehetnék az ügy érdekében, hogy teljesen tökéletes legyen az autó? Hangsúlyozom még egyszer: nincs elhanyagolva, mindenből a legjobb minőséget kapja, de még így sem tökéletes! Ha van valami ötlete, tippje erre a problémára, kérem írja meg nekem, mert nagyon szeretném, ha végre jól működne ez az egyébként tökéletes német technikával megáldott kis kocsi!

Várom mielőbbi válaszát!

Köszönettel és üdvözlettel:

Veronika

Kedves Veronika!

A helyzet egyszerű, cseréljen autót! Épp tudunk egy eladósorban lévő K-Jetronicos Audit, azon nem egyenetlen az alapjárat, sőt, nyoma sincs ilyesminek - viszont az legalább nem egy ritka autó.

Nem elhanyagolható járulékos előnye, hogy Rocko igen irigykedni fog.

Kedves Autódoki!

Hamarosan 10 éves a Civicem (1.4 is 90HP). Még csak 50 000 km-nél járok, viszont aggódok a vezérműszíj-szakadás miatt.

Csereérett, vagy a futott kilométer a meghatározóbb? Csak szíjat vagy szettet vásároljak?

Segítségét előre is köszönöm.

Üdvözlettel:

István

Kedves István!

Az ön autóján a szíj előírt csereperiódusa 105.000 km vagy hat év. Mivel a megtett kilométerek száma az autó korához képest igen csekély, egyetlen elfogadható javaslatom lehet: AZONNAL üljön autóba, és hozza be a kilométerek terén tapasztalható lemaradást! Amikor eléri a 105.000 kilométert, azonnal álljon félre, és cserélje le a vezérlést "álleszcuzámmen"! Ha kész, természetesen nem pihenhet meg, hiszen a 6 éves kor óta eltelt évekhez tartozó kilométert még bele kell pakolnia, hogy a 10 éves korhoz passzoljon. 175.000 kilométernél egy szusszanásnyira lazíhat, ám hangsúlyozom, a jövőben nagyobb figyelmet szenteljen az előírt km/év aránynak ! Amennyiben ezt nem tartja, az autója minden előzetes bejelentés nélkül felrobbanhat, spontán éghet, vagy csak szimplán dematerializálódik egy bánatos késő októberi szürke hajnalon.

Kedves Autódoki!

Kell-e, lehet-e tisztítani a szénszűrőt (15 éves Tipo)? Okozhat-e valamilyen üzemzavart ennek elmaradása?

Tisztelettel:

István

Kedves István!

Az aktívszénszűrőt egy 15 éves Tipon teljesen felesleges tisztítani. A környezetvédelmi előírások ugyan sokat szigorodtak az elmúlt években, ám a bontó kerítésén belül már semmilyen előírt karbantartást nem szükséges elvégezni.

Kedves Autódoki!

Véleményét szeretném kérni egy 2001-es Audi A6 1.9 PDTDI problémájáról. Pár hete menet közben elkezdett rángatni, mintha "megtorpanna" a kocsi, majd letilt az ESP. Gyújtás levétele, majd újbóli visszaindítás eltünteti a hibát, később azonban visszatér. Lehet, hogy csak napok múlva, de folytatja.

Szerelőnél voltam vele, nem ad hibakódot, és a gép szerint tökéletes a kocsim. Azt mondták, ha állandósul a hiba, vigyem vissza. Ön szerint mi lehet a hiba oka?

Olvastam hasonló hibáról a fórumán Passatnál és Corsánál is, de nem derült ki, hogy mi volt a tényleges hiba, ha megtalálták. Az ESP rendszernek milyen hibaforrásai lehetnek, és hogy lehetne őket diagnosztizálni? Végül pedig nagyságrendileg milyen összegű javításra számíthatok?

Válaszát előre is köszönöm:

Nándor

Kedves Nándor!

A szerelője irigy önre, mert neki csak egy 15 éves Tipoja van, amin eldugult az aktívszénszűrő. A hibát ő generálta a legutóbbi olajcserénél, mert ön olyan iszonyúan kielégült fejjel szállt ki az A6-ból a szervíz előtt. Örüljön neki, hogy ennyivel megúszta, Sanyi az X6-ossal egy nyolcas krovafejet kapott a küszöbbe - egy ilyen kis fisz-fasz kopogás, amit az előidéz, nagyságrendekkel idegölőbb tud lenni, és bizony, soha senki nem találja meg.

Kedves Autódoki!

Egy BMW E36 318 is típusú autóm van. Egy ideje rászoktam, hogy eleinte hosszabb, mostanában már rövidebb féktávokon is folyamatosan visszaváltok 2, esetleg 3 fokozatot egyenként visszafelé, ahogy az autó lassul. Ami biztos, hogy feleannyi fékerő is elég a fékpedálnál, valamint a pillanatnyi fogyasztásmérő mindvégig 0-t mutat, ellentétben azzal, ha mondjuk 5.-ben futok ki a kanyarig, és úgy gurul az autó. Az élmény sem utolsó természetesen.

Okoz-e a motornak és az erőátviteli rendszereknek ez olyan pluszterhelést, hogy azok ettől meghibásodhatnak, vagy a visszaváltások érdemben nem befolyásolják az autó állapotát?

Köszönettel:

Péter

Kedves Péter!

Ne nézzen annyi ralivideót a neten, mert káros következményei lesznek. No nem a motorra, hanem az ön presztízsére nézve. Az Index fórumán már öt topic nyílt, ahol a városi népek röhögnek egy BMW 318i tulaján, aki szombatonként nyolcszor megy végig a körúton "visszagangolgatva".

Ha ön nem vágyik Szalacsi Sándorral vetekedő világhírnévra, sürgősen hagyja abba !

Kedves Autódoki!

1,4-es, 1996-os kiadású Megane-om katalizátorát cserélném, mert az enyémben széttört a kerámia. Most egy univerzális vasmagosat szeretnék rá rakatni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora lenne a legnagyobb köbcentiben, amit rárakhatok úgy, hogy zöldkártyán átmenjen, és még egy kis teljesítménytöbbletet is kapjak. Esetleg ha tudsz ajánlani valamilyen oldalt ebben az ügyben, azt megköszönném!

Üdv:

Tomi

Kedves Tomi!

Két fontos tudnivaló:

- A vasmagos katalizátort csak akkor javaslom, ha állandó, egyenes irányú mozgást végzel. Véletlen elmágneseződése esetén ugyanis igen megnehezítheti a kanyarvételt, amint megpróbál észak-déli irányba álni.
- A nagyobb köbcentire való katalizátor önmagában nem fog teljesítménynövekedést okozni. Még akkor sem, ha a carstylingon mást mondtak. Egy igényes autótuning esetén a nagyköbcentis katalizátor mellé megfelelően illesztett sportpedálszett, kék ledes ablakmosó, "No Fear" matrica, méretben passzoló spinner-dísztárcsa és sárga-piros-kék összeállítású, színes-tréfás-rücsis kormányvédő is szükséges.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (3,8/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr201050486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.04.07. 12:20:06

Ezek a kérdezők komolyan gondolják,amit irnak?
Picit hajaz a popcorn-ban a Szex,Szerelem,Gyengédség rovatra,anno.....

Tsaby601S 2009.04.07. 12:41:02

Kedves Autódoki!

Szeretném lecserélni a téli abroncsokat a kocsimon nyárira. Vettem is egy szettet felnivel együtt.
A gond a következő:
A 4 kereket összesen 16 csavar fogja, de a csomagtartóban csak 1 db kerékanyakulcsot találtam...
Szerintem a többit kilopták a szervizben! Reklamáljak???

tomnemtom 2009.04.07. 12:42:25

@BeeTm: az az Ifjúsági Magazin Az Orvos Válaszol c. rovata volt Lux Elvirával (is).

diktatorikus kleptokrácia 2009.04.07. 12:48:04

@Tsaby601S: az én autómon felninként 5 csavar található, nekem 19 kerékkulcsot loptak el...

ne hagyjátok abba!!!

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2009.04.07. 13:03:23

@BeeTm: Az a Bravo magazin volt. ...persze nekem is csak úgy mondták:-)

karel_atya 2009.04.07. 13:08:19

Nekem a dugattyuvisszahuzo rugo szakadt el egyszer. Ment, aztan megalt, meg kiirta, hogy system failure. A szervizben azt mondtak, hogy nem csereltettem idoben motorfekbowdent, azert volt. Igy 743.000 forintert kicsereltek es azota jo. Meg mondtak hogy talaltak vmi szijjat, aminek csak a felen volt borda, a masik felen nem. Azt is kicsereltek, mert rojtos volt a szele. Nem volt felig bordas, ugyhogy egesz bordasat raktak bele es kertek, hogy szoljak, ha nem jo. Meg valami feklampaszimmeringet is ki kellett cserelni.

Elegedett vagyok a gyari szervizzel, bar kicsit dragallom.

Akarok M3 tukroket is, de az a baj, hogy jol akarom megcsinalni. Szerintetek belsotukorbol is van univerzialis M3 optik?

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2009.04.07. 13:25:50

Kedves Következő Vásárló Miklós!
Nem vagy te egy kicsit nem a faszt nem?
:-)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.07. 13:58:03

Kedves autódoki!

Az történt, hogy a parkolóban nekiálltam olajat cserélni a 10 éves Toyota Corollán, de mikor a leengedett olajat elvittem kiönteni a közeli árokba eszembe jutott, hogy be kéne kapálni a krumplit a telken. Gyorsan kerékpárra pattantam, és elintéztem, de elfeledkeztem az autóról.

A hó végén a nagymosáskor találta meg az asszony a nadrágzsebemben az olajleeresztő csavart. Mi az autóval közben megjártuk Göteborgot és Ankarát Madrid érintésével. Az lenne a kérdésem, hogy érhette-e a motort valamiféle károsodás. Úgy hallottam, hogy a Toyoták megbízhatók!

Üdv: Lajos

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2009.04.07. 14:04:45

Kedves scheerti!
Ha a kocsival sikerült kiállnod a parkolóból, azonnal megyek Toyotát venni:-D

Halálos_fogkefe 2009.04.07. 14:31:57

Mi kocsink is már 20 éves aztán van benne kb. 140e km. Szerintem egyáltalán nem ritka az ilyen...

martong 2009.04.07. 15:06:38

A cég előző Ford Focusa 2001-2008-ig szolgált 7 év - 353.943km, becseréltük újabbra, most kint áll egy meg nem nevezett kereskedésben 126.000 km-rel :D

robinzon_krúzó 2009.04.07. 15:50:42

Borzasztó, ahol ŐK éltek valszeg meglehetősen ritka volt a gyerekszoba.


De legalább, jó hűlye felnőtté cseperedtek !!!

vincent923 2009.04.07. 16:06:09

Az igényes autótuninghoz ne felejtsük ki a bólogatós kutyát sem! :D

tibidanny 2009.04.07. 16:10:20

Kedves autódoki!

nemrég vettem egy 2001-es fiat temprát. 1.9D.
a szervizben azt mondták, hogy a benzincső-csócsáló csaptelepszelep eléggé vasoxidos így nem bír annyit átengedni, ami az egyenletes alapjárathoz kell, és ezért csereérett.
Valamint azt is mondták, hogy kevés a kompresszió az 5ös hengerben.
az egyik szerelő persze fusiba megcsinálná mindkét problémát, van neki otthon bontott kompresszió tipo-ból.
Kérdésem, hogy az jó-e bele? tényleg kompaktibilis?
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm,
Olivér

GabstarDeLuxe 2009.04.07. 16:22:07

oszt a féklámpafényvisszahúzórugó hány km-enként cserés? vagy fékezésenként van?

Rocko- 2009.04.07. 16:25:22

@karel_atya:
nekem az indexvisszahúzó-rugó tört el, utángyártott nincs, csak gyári 125000-ért.

martong 2009.04.07. 16:38:45

megtörtént eset: (szintén céges autó) Passat 1.9tdi 5seb!!, bevittük garanciális szervizbe, másnapra mentem érte, nem volt kész még, azt mondja:

szerelő - a 6-os szinkron törött, azt is cserélni kell, már megrendelték.
mg - ugyanarról az autóról beszélünk?
szerelő - igen, hxp-5xx a rsz.
mg - és egykilences desző
szerelő - nem, dízel
mg - ?? az ua
szerelő - igen
mg - akkor nagyszerű, kész az olajcsere meg átnézték?
szerelő - igen, megcsináltunk mindent, de a 6-os szinkron miatt nem engedi ki, jó szívvel, mert azt cserélni kell
mg - de elvihető az autó?
szerelő - igen
Kulcs elkér, beleül, elindul.
mg - és az feltűnt, hogy ez ötsebességes?? Viszontlátásra.

nem vagyok tollas de valahogy mindig madárnak néznek ...

karel_atya 2009.04.07. 16:39:19

@Rocko-:

Tegyel ele galambelkergeto szinespropellert... Tok jol villog, sebesseggel egyutt no a feri kvecija es tuningnak se utolso... Nekem van epp ketto... Egy 54.000-es bankoer' a tijed mind...

gabrisanyi... oszt vigyazbanallo-terpeszhengeres focvagen kell-e meg... Merhogy mostanaban lattam a leveled csak ... :)

martong 2009.04.07. 16:43:09

Ja a konkl. lemaradtszóval: értem én, hogy sok fogalmatlan egyed él, és mentségükre legyen mondva, hogy legalább autódokitól kérnek segítséget, pont azért mert nagyon kevés megbízható szerelő van, és ha valami garis, vagy a tulaj análfabéka a tech-hez akkor valahonnan meg kell bizonyosodnia, hogy....IZÉ....

Én is jókat röhögök a sztorikon, de valahol nygaon mélyen sajnálom őket.

A kéttömegű vaspörgettyű műanyag házának jobboldali torx csavarjához kell még két szimmering...stb. sok lóvé ámmm a szervíznek

Ottopappa 2009.04.07. 18:17:09

@martong: Ha egy kicsit még otthagytad volna, még a végén tuti hatost csinálnak belőle... :)

szepi 2009.04.07. 18:29:18

Kedves Kommentezők!

Mint szervízes dolgozó azért szeretnék egy két megjegyzést fűzni a sok(szor elhangzó és sajnos esetenként jogos kritikához)
Eléggé drágák a márkaszervízek ez tény:de pl nálunk beépített alkatrészre 2 év gari van,kilométer korlátozás nélkül(Kivéve kopó-forgó alkatrész.Pl: fék,kuplung)
Amiről számla van azt meg lehet reklamálni-sőt akár a pénzt visszakövetelni-ha nem szüntették meg a hibát(volt már rá példa ismerős körében,ha mindent fizet akkor cirka 1 milliót akasztanak le róla-így meg csak 400.000-at szervízzel+fék)

Sok olyannal is találkoztam aki "maszekhez"(hülyeség mindenki maszek) jár,cserélgeti az alkatrészeket és a végén nálunk köt ki,hogy még mindíg nem jó az autó

A másik nagyon érdekes,hogy ügye sokunknál előny ha van vezetett szervízfüzet(szegény hülye nem sajnálta a pénzt?)

És van még egy nagyon fontos tapasztalatom:az emberek nem hülyék,csak szimplán leszarják az egészet.100-ból 99-szer olyan "hibával" keresnek meg ami nem hiba csak nem tudja hogy ilyet is tud az autója.Én tudom,hogy vastag a kezelési könyv-de legalább az ábrákat nézze meg.
Pl:
-világít a kemping szett a műszerfalon-ez a fékvisszajelző,hogy kopott a fék.
-sárga dopoz van a műszerfalon-motorlámpa

Továbbá:van egy gyári rendszer ami tartalmazza,hogy az adott alkatrész kicserélése mennyi idő.Ha jó a szerelő úgy is kevesebb idő alatt csinálja meg,ha meg szopik vele négy napot akkor is csak az alkatrész cseréjére megadott gyári normát tudjuk elszámolni(ha fizetni kell,hirtelen mindenki ért az autóhoz)

Most így hírtelen ennyi

Üdv
Szepi

PanelProli 2009.04.07. 20:44:04

@martong: A legtöbb ma kapható autó 6 sebességes!!!

(5 előre + 1 hátra! Bocs! :-))

rookielamer (törölt) 2009.04.07. 22:03:59

Ja, tehát az R a hatodik? Neked szinkronizálva van, hogy be tudd tenni ötödik után? :D
" Rakettaaaaa" fokozat :D

kafferbivalybalamber 2009.04.07. 23:13:27

@szepi: Ja. A Lajos is kapott volna tőletek két év garanciát a hatodik szinkrongyűrűjére.

zalkapone 2009.04.07. 23:19:39

Ha volna itthon szkenner, akkor olyat mutatnék nektek, hogy besz..., nem inkább leülnétek! Kaptunk a céges autónkra árajánlatot márkaszervíztől, a kötelező szervíz költségeiről. Három A4-es oldal, teleírva. Nagy vonalakban: ez egy alig négy éves, 26e km-t futott VW Polo. 1,2-es benzines (nem röhög!). A fél autót ki akarták cserélni, ami akár igaz is lehetne, de hülyeség. Komplett futómű, lengőkarral együtt? A szilenteket még megértem, vagy a gömbcsuklókat. Esetleg a féket, olajakat, stb. De például miért kéne kicserélni a motortartó bakokat? Számla végösszege 400e forint. Kötelező szervízre. De a legjobb az utolsó tétel: "a munkák befejezése után próbakör - 7e forint".

kafferbivalybalamber 2009.04.07. 23:41:05

@zalkapone: Céges, nem céges, mindegy ezeknek a hiénáknak. Haverom 4 éves Lancerében eltörött a fűtés tekerőgombja mögött valami ki műanyag biszbasz, nem lehetett tekergetni. Márkaszerviz szerint komplett fűtéskonzolt kell cserélni, 450 ezer forint... Aztán másik (kicsi, nem márka) szerviz rendelt kis műanyagbiszbaszt, 6500 forint, másnapra megjött, és további 8 ezerért be is szerelték. Tökéletesen működik azóta is.

antipatik 2009.04.08. 06:55:18

Nekem a két első ülés közti könyöklő nyitófüle tört le, márkaszerviz komplett könyöklőt akart vetetni velem 45 ezerért, mert csak a fül nem kapható, mert nincs cikkszáma. ??? Egy kirándulás alkalmával a Felvidéken betévedtem egy autósboltba, és láss csodát, gyári csomagolásban, CIKKSZÁMMAL kaptam, 1000 (ezer) Ft-ér. Vettem mindjárt kettőt. Amikor a következő szerviznék a munkafelvevő elé raktam a darabot, mindenféle színben játszott. Azóta beengednek az autó mellé amíg csinálják.

Kifordított kacagány 2009.04.08. 09:24:11

@zalkapone: inkább az a beszarás, hogy valószínűleg nem ez a cég kapta meg a munkát, hanem az amelyik 560-ért vállalta ugyanezt;)
amúgy meg állami intézmények felé alapból mindenki mindent túláraz, mert úgyis kifizetik. a közbeszerzés is röhej. ha a közbeszerzéses ajánlat a piaci ajánlathoz képest csak 15-20%-al magasabb, akkor az a cég még kispályás kezdő ezen a téren.

románc cuvée 2009.04.08. 09:51:12

1. Régi lemez, de nem a szervíz drága, hanem a fizu kevés...
2. A közbeszerzés tényleg vicc.
3. Párszor írtam az autódokinak - valós - problémáimmal kapcsolatban, a válaszokat azóta is várom...

Egyszer elromlott (zárlatos lett) a bal hátsó helyzetjelzőm, és a szerelőm - aki egyben a gép volt tulaja is - azt javasolta, hogy a rendszámtábla világításról húzzak le egy vezetéket, úgy majd jó lesz;) Adalék: a rendszámtábla az ajtón van, ami ugyi mozog, és a hibát a kókány módon bekötött utánfutó csatlakozsó okozta.

tomnemtom 2009.04.08. 15:28:36

luzerek vagytok mind, engem még sosem vert át, vagy szívatott meg a szerelőm.
sőt, még segíthetek is neki.
ja, és márkaszerviz.
mindig minden van raktáron.
van külön bal első futóműves polc.
ritka az ilyen, ritka.

Xezs 2009.04.08. 15:30:27

Én nem akarok senkit sem megbántani, de ennyire humortalan írást ritkán látni. Szerintem nem kéne erőltetni.

Rocko- 2009.04.08. 16:35:35

akkor neked van bajod a humorral. itt rajtad kívül mindenkinek tetszik.

zalkapone 2009.04.08. 19:08:14

@Kifordított kacagány:

Kizárólagos partner, így csak ő kaphatta... :-(
Nekem azért tűnt túlzónak a dolog, mert ennek a fapados (szó szerint!) Polonak a piaci értéke nincs ekkora! Legalábbis én nem adnék érte 300e-nél többet.

zalkapone 2009.04.08. 19:10:08

@kafferbivalybalamber:

Valaki említette a közbeszerzést. Ez rosszabb...
Összeszámoltam, 57 tétel szerepel a számlán. Szerintem összerakáskor a futószalagon nincs ennyi szerelőpont...

Kifordított kacagány 2009.04.08. 20:59:25

@zalkapone: elég szomorú, hogy ilyent meg lehet csinálni és alkalomadtán nem rúgnak senkit valagba miatta. persze úgy megy ez ott is, mint máshol, az erősebb kutya baszik. spórolás meg megint arról szól majd, hogy fizessünk többet.

crix 2009.04.09. 07:36:00

közbeszerzés.. piha ne is vesztegessünk rá több szót: háromszoros áron szart.
Én remekül szórakoztam Dr KVM válaszain.

off

rossz hír, úgy néz ki nem lesz kész Zsemle a talira :(

on

Rocko- 2009.04.09. 07:38:44

de ugye nem kifli lett belőle?

GabstarDeLuxe 2009.04.09. 10:22:56

@karel_atya: Ha van, mérne :).

Csak most hezitálok egy kellően előrenyúló homlokú 4 szemű, kóros veserendellenességben szenvedő(az orrán hordja mindkettőt) kevésbé népautó kapcsán is.

De ajánlatok jöhetnek :)

crix 2009.04.09. 20:37:06

@Rocko-: Dehogy, csak szívátültetés várja. Azt ami megszakadt két helyen is már kivettük. Most még az újat kell kicsit kozmetikázni, aztán bemegy. Ha valakinek van kedve egy szombati másnapos brigéciolos, drótkefés partyhoz keressen. Sör van kaját szerzünk.

zalkapone 2009.04.09. 21:45:24

@crix:

Ez nem van jó hír! :-(
Ettől függetlenül azért csak lejössz...

Rocko- 2009.04.09. 23:42:30

crix · wade.hu/crix 2009.04.09. 20:37:06
értem. hát azért várunk szeretettel. Zsemle meg gyógyulgasson! :)
süti beállítások módosítása