Nem is olyan régen, amikor még nem volt zöldségesem, a napi munkábamenetel az 53-as busz, 12-es villamos és 33-as troli kombinációból állt.
Ez a kép tényleg az 53-as buszt ábrázolja, egy rekordkísérlet közben.
Az 53-as busz általában csuklós kockalámpás Karosa szokott lenni, sofőrje pedig már lassan brünni legendává kinőtt Pavel.
Pavel ún. digitális ember.Csak egyesekben és nullákban tud gondolkodni.Tehát vagy tövig fékez, vagy padlógáz.Az egyik pedálnak mindig a padlón kell lennie. Mindig kiszáll cigarettázni amikor beáll a megállóba, és állandóan bepróbálkozik az első üléssorban ülő nőknél.
Egy ideje viszont másik busz is jár, egy újabb Karosa, másik sofőrrel. Szállok le, nézem a távolodó busz hátulját. Miért ilyen ismerősek ezek a lámpák?
Bevallom, ezt már a zöldségesből fotóztam.
Mert a "faceliftelt" Lamborghini Diablonak is ilyen lámpái vannak. Még a csavarok is ugyanazon a helyen vannak.
Másnap ugyanezen hátsólámpákat egy IVECO konténteres teherautón és egy Karosa trolin is láttam. Mi lesz a következő, egy villástargonca?!
Ez az új sorozatunk, a "hátsólámpafétis" bevezető posztja volt.
Az autófília fontos elemei a vizualitásra, a részletekre kialakult fixációk. Mivel a hátsólámpa a "szemeknek" felel meg, nem csoda hogy kialakult a fétis egy ennyire domináns elem irányában.
Beszóltak