Hmmm... Fofo szólt, hogy azt mondja a Privátbankár:
Amerikában a cégek reklámkampányai a közösségi portálok felé fordulnak; a Ford például nem kiterjedt tévés kampánnyal vagy kereskedői kedvezményekkel, hanem a legolvasottabb bloggerek segítségével igyekszik népszerűsíteni a jövőre piacra kerülő Fiestát - írta a USA Today című napilap.
A Ford megkeresett 100 internetes naplóírót a Facebook és a Twitter közösségi portálon, és felajánlotta nekik, hogy fél évre rendelkezésükre bocsátja az amerikai piacon új kisautó egy-egypéldányát. A bloggereknek ezért cserébe havonta egyszer fel kell tölteniük élményeikről egy videót a YouTube videomegosztó oldalra. Ezenkívül arra bátorítják őket, hogy benyomásaikat szabadon osszák meg másokkal blogjaikban.
Nos, kedves leendő támogatóink, sorolnánk az igényeket:
prokee: Wartburg 1.3 Trans
scheerti: Bedford CF1 fagylaltoskocsi
csiky944: Dumb and Dumber Shagging Wagon
feketenap: Golf MkI Hayabusa powered
fofo69: Fiat 8V Berlinetta Zagato
tomnemtom: Ford Cortina Lotus Mk1, 1964, balkormányos verzióban
Rocko - Wartburg Knight
barika - Alfa Romeo Duetto
apamacko - Opel Olympia Record P1 1958
Lowtyo - Papp Tibi Avensise
Következő Vásárló Miklós - Volga 3110
oMm - Caterham CSR260 Superlight
Tommi - Lada 112 modellautó
Sanyi - Valami szép coupé
Beszóltak