Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Nem vagyunk bogarak

2009.09.14. 13:00 | Rocko- | 13 komment

Címkék: lol autó motorkerékpár közlekedésbiztonság

Vicces és egyben elgondolkodtató kisfilm a motorosok és az autósok viszonyáról.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr571378471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nico_baby 2009.09.14. 13:12:40

huuu, ez azért elég morbid.
Kíváncsi lennék a kisfilm ötletgazdájára, valószínűleg még nem veszített el senkit.

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.09.14. 13:19:30

@nico_baby:
Morbidnak morbid, de enélkül nem lenne elég hatásos.

Végre nem egy elcsépelt szar, hanem ötletes és az ember megjegyzi. Így kell csinálni.

Go Norvégia! :)

nico_baby 2009.09.14. 13:25:33

engem azért érdekelne egy motoros véleménye is a klippről...

Zsomatograf 2009.09.14. 14:24:05

A norvégok nagyon ott vannak kisfilmekben és fárasztó reklámokban! Ez is hozza a kellő színvonalat. Hatásos és elgondolkodtató.

zalkapone 2009.09.14. 17:07:37

Szerintem überfasza! Először jót röhögtem, majd rögtön el is szégyelltem magam emiatt. Nálam a foglalkozás elérte a célját!

boibo 2009.09.14. 19:10:50

vajon készül vmi olyasféle TCR is, aminek a mondanivalója eképp foglalható össze: motoros! nem közlekednél úgy a kedvemért, hogy feltételezhessem rólad, bár olyan szemtelen vagy, mint egy légy, de eszed azért több van?!

pickapu 2009.09.14. 19:39:11

Bazzeg, ennyi halottat az utcán!

Mairtin 2009.09.14. 19:56:00

Nekem nem az a problémám a motorossal, hogy amikor én csak araszolgatok a dugóban és ő (egyébként szabálytalanul) kikerül. Ha tud, menjen, elvégre motorral könnyebb haladni, még félre is húzódok ha van rá lehetőség.
Csak egységesíteni kellene a szabálytalankodást. El kellene dönteni hogy jobbról, vagy a két sáv között, balról előznek.
Volt hogy két oldalról akartak előzni, az egyik meg meglepődött hogy miért nem megyek odébb. Vagy irányt váltanék jobbra, index, kormány teker, a mocis meg jobbról előz...

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.09.14. 20:55:24

Én ma reggel majdnem így jártam egy barom motorossal a Hidegkúti úton. Az ökör kanyarban előzött egy rendőrautót!, úgy, hogy satuznom kellett, hogy beférjen.
A legszebb az egészben, hogy amennyire láttam, a rendőr még csak utána sem ment, csak nézett ki a fejéből meglepetten. Igaz, hogy civil ruhások voltak, gondolom nyomozók, nem járőrök.

crix 2009.09.16. 21:28:12

Nekem eddig csak pozitív vagy semleges tapasztalatom volt, egy idiótát kivéve. Mondjuk attól beszartam, hogy szexualizálná szájba egy vagon ló a záróvonalon kanyarodó barmát. Ha esetleg nem ragaszkodom olyan szigorúan a sáv jobb széléhez, akkor most gyilkos lennék. Esélyem nem volt korrigálni

Kifordított kacagány 2009.09.17. 09:08:12

@zalkapone: én csak a jó röhögésig jutottam el ....mert még eddig egyet sem néztem bogárnak;)

@boibo:
miért, van neki?:)
na jó persze van, csak nem mindegyiknek.
tegnap mondjuk kellemes tapasztalatom volt. épp mentem a drága mamához(ami a történet szempontjából lényegtelen) és egy az úton ácsorgó teherautót szándékoztam kikerülni, szemből meg jött egy motoros. ahogy kitettem az irányjelzőt, rögtön ő is elkezdett párat villogtatni vele, hogy észrevegyem. joggal feltételezhette volna, hogy úgyis észreveszem(mint ahogy észre is vettem), de volt olyan előrelátó, hogy a biztonság kedvéért jelezte, hogy ő is ott van. nem egy katartikus történet, de olyan ritkán lát az ember ilyesmit és annyival többször esztelenséget, hogy gondoltam megosztom.
süti beállítások módosítása