Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Orvosi műhiba

2009.09.21. 12:00 | Sanyi. | 12 komment

Címkék: autó érdekesség szerelő renault szerviz baromállat dci

Történt az elmúlt hetekben, hogy egy immáron rutinszerű 1100 km-es laza kis körutam utolsó száz kilómétere előtt egyszercsak egy őz suta metszette a kocsim útját, én meg a sutát. Némiképp lebontotta a céges Clio orrát a jószág, de "lábon" hazaértem.

Immáron teljes pompájában áll a gép az iroda előtt teljes egészében, épen. Sőt! A szervíztől többet is kaptunk, mint vártuk...

Vidékre költöztünk. Van ennek rengeteg előnye – hátránya. Reggel beugrottam szolgálati gépjárművembe indítok, egyszer csak iszonyatos kapirgálás üti meg a fülemet. Mondom magamban hajjaj, valami kisemlős elaludt a melegben, és most pánik van. Nagy pánik. Kinyitottam a géptetőt, néztem, néztem, senki nem ugrott az arcomba.
Ha nem, hát nem. Nekem menni kell – épp felmondóban vagyok, nem teljesen feszültségmentes a helyzet (majd mesélek) – igyekezni kell, így is késésben vagyok. Elkezdtem tolni neki, kis ismeretlen barátom minden egyes döccenőn „lecsúszott” a menekülést ígérő lemezről. Aztán egyszer csak elhallgatott. Na ennek vége, tutira kinyúlt szegény pára.

Amikor beértem újra ránéztem a motortérre – mégse hordozzak már egy döglött állatot.
Nézem, nézem – nem túl sok hely van – aztán egyszer csak kiszúrtam a „patkányt”. Egy 10 centis rugó figyelt a szíjak (ott pattoghatott mint valami flippergolyó) környékén. A kapirgálás az volt, amikor körbe-körbe pattogott. Vazze...



A rejtély megoldódott, de egy kérdés maradt. Ez a rugó a motorhoz tartozik vajon, avagy idegen tárgy lehet? dCi fanatikusok?




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr721396458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martong 2009.09.21. 13:58:53

Csak tipp:
Nekem motorháztető-zár rugójának tűnik.
Lehet az ütközésnél kipattant aztán beleesett, ők meg nem vették észre/szedték ki. Bár nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez cliio alkatrész.

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.09.21. 14:06:42

@martong: Biztosan nem. Sosem volt benne rugó, mert tavaly széttörött a remek minőségű MŰANYAG motorháztető-zár.

Kifordított kacagány 2009.09.21. 15:41:35

szerintem szándékosan rakták oda. a fékcsövedet nem vágták át?:)

pickapu 2009.09.21. 17:55:26

Apu már rakná is a műhelypolcra, hogy jó lesz az még valamire...

zalkapone 2009.09.21. 18:36:14

@Sanyi.:

Ha neked nem kell, akkor a permetelőmbe pont jó volna!

SickBoy 2009.09.21. 19:16:05

A rugó a kocsihoz tartozik, de speciális extra: ezzel szimulálják a motortérben ragadt kisállatok rémült kaparását. Tudod mibe kerülne egy igazi kisállat...? :o)

Tsaby601S 2009.09.21. 19:19:33

Tavaly behoztak az állatkórházba hozzánk az ügyeletre egy őzsutát. Szegényt elütötte egy teherautó és súlyosan megsérült a nyaka.

8 órás műtéttel beépítettünk a nyaki izületek művi megerősítésére egy implantátumot (Honda Civic motorháztető rugó).

Tök jól állt a nyaka ezután. Pár hét lábadozás után szabadon engedtük.

Merre járhat azóta...?

29 Palms 2009.09.21. 20:14:08

Hát ööööö...van egy tippem. Nem előzött meg mostanában egy Brawn-Mercedes? :)

zalkapone 2009.09.21. 20:58:53

@29 Palms:

Höhö! Kicsit morbid, de jó! :-)

Sabc 2009.09.21. 22:02:14

Féklámpavisszahúzó rugó.

biker_kolee 2009.09.22. 01:25:49

@29 Palms: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Szerintem rugó. De ez most vagy valami, vagy megy valahová.
süti beállítások módosítása