Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

SAAB Support Convoy - ott voltunk

2010.01.23. 10:00 | apamacko | 3 komment

Címkék: saab csőd gm

Mint ahogy a szombati beharangozóban írtuk, vasárnap egy csendes demonstrációra készültek a SAAB márka hazai hívei, csatlakozva egy nemzetközi felhíváshoz. A magyarországi célpont a GM Southeast Europe budaörsi központja volt.
A márka elkötelezett híveként, és egy SAAB 9000 CSE (SAABrina) tulajdonosaként úgy éreztem ott a helyem. Kíváncsi voltam a megjelenő autókra és a tulajdonosokra is. Életem párja is velem tartott.

Kicsit korán érkeztünk, mert a konvoj csak pár perccel utánunk érkezett meg. A székház előtti parkolóban átvette a hatalmat a SAAB, sőt a szomszédos utca is megtelt a svéd autókkal. A régi ismerősök beszélgetni kezdtek, az újak pedig ismerkedni, nézelődni. Előkerültek a beígért teás üvegek, és mindenki kapott poharat is. Indulatmentes, csendes beszélgetős esemény volt, méltó egy komoly márka fanatikus híveihez. Bő egy órás beszélgetés után a résztvevők hazafelé indultak. Az eseményről az RTL klub híradója is beszámolt. Én itt pár saját fotóval emlékeznék meg az összejövetelről, és a megjelent érdekes gépekről.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr551688582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.01.23. 12:12:43

Rohadt GM... Az Opelt kiszipolyozta, a Saab-ot tönkre tette, az amerikai márkákat nem fejlesztette (és még most is a baszottnagy pick up sz@rokat erőlteti) - ha kihagytam valamit, egészítsétek ki! - , és még mindig talpon van, még mindig ugyan azok a vezetői... Hogyan lehetséges ez egy kapitalista világban? Komolyan nem értem, valaki magyarázza el nekem!

kuki123 2010.01.24. 16:23:54

@biker_kolee: nem az 12 betű

PÉNZ PÉNZ PÉNZ
süti beállítások módosítása