Szóval tíz autót kell összeírnom a kedvenceimből? Könnyű dolog lesz.
Csak tizet? Jajj, így már nehezebb.
A merítőhálón fennakad száz is, itt a gazdag álomzsákmány, és most vissza kell dobálnom a legtöbbet. Bocsássatok meg olaszok, franciák, japánok!
Csak tíz maradhat!
Az első hely örök kedvencemnek, kitörölhetetlen gyermekkori autós emlékek középpontjának az Opel Olimpia P1-nek jár. Mindenkinek van olyan gyerekkori álma, ami megmarad ugye?
Nekem ez az autó az. Vissza-visszajár, kísért, amíg nem lesz. Újra.
A második hely nem létezik, csak megosztva. Ezért ez nem sorrend csak felsorolás.
Mivel egy svéd szépség már áll a garázsban, de ő nem egy Amazon ezért kell egy olyan is.
Ne legyen már mindenkinek a P1800 az álom.
A Mercedes nem maradhat ki, de tőlük annyi sok limuzin közül nem választanék, mert szinte mind jöhetne. Legyen tőlük valami nem ezüst, vagy fekete, hanem narancssárga!
A Wankel motorban akkor még a jövőt látni vélő, csillagos márka csodálatos prototípusa, amely sajnos a sorozatgyártást nem érhette meg, de a versenypályákon megannyi világrekordot állított fel.
Kell persze egy BMW is. Nem is szakadok el a realitásoktól, hiszen majdnem lett ilyenem.
Remélem, nem csak álom marad, a számomra máig legszebb formájú limuzin a bajoroktól, az E34.
Igen kell a garázsba, hat hengerrel persze.
Amerikai autó is legyen ugye mindenki szerint? Ford is kell ugye a listára? Tudjuk le ezt a kérdés egyszerre, méghozzá egy igazi Ferrari verő sportkocsival! A háromszoros Le Mans győztes Ford GT40-esből legyen egy a garázsban.
Ferrari már nem is kell.
Kell egy igazi brit főnemes is. Rolls-Royce. Ha használósat szeretnék, akkor egy 70-es évekbeli meg is felelne, például egy Silver Shadow. Ha már Matchboxban annyit nézegettem ebben a színben.
A vicc az, hogy egy SX4 áráért meg is lehet venni, itthon, OT-s rendszámmal.
Egy kicsi, könnyű roadster sem hiányozhat kanyargós vidéki utakra, persze, hogy ez is angliából.
MG TF az ötvenes évekből.
Mivel motorozom is néha egy Jawan, és vonz a Velorex fíling, jöjjön ide valami nagyon galád három keréken!
Egy Morgan a '20-as évekből valami jó ezres V2-sel.
A szocialista járműgyártás egyik legszebbjét is ide illeszteném a sorba. A GAZ-13 Csajka, azóta lenyűgöző kedvenc amióta az első veterántalálkozón, amin voltam fogócskázni láttam benne gyerekeket.
Csodálatos, és ma már nem fenyegető látvány.
Nincs a sorban diesel. Nincs magyar jármű. A hiányt orvosolandó, zárásként álljon itt a magyar ipari formatervezés legszebbje az Ikarus 55 autóbusz.
Mert kell egy egyesületi járgány.
...és ahogyan tegnap ígértük, némi olvasnivaló:
Ha izgat az Olimpia, de nem foglal le a gerelyhajlítás:
Ha bírod a svéd Amazonokat, de nem Ursula Andress a favoritod:
Ha tudni szeretnéd, mivel lehet Ferrarit verni:
Beszóltak