Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Visszaadnám az aranyérmet...

2010.03.10. 14:50 | prokee | 65 komment

Címkék: vélemény német mercedes autó benz autóvásárlás mb mercedesbenz w124 300te

Nem túl régen Sanyi megaposztjában arra kereste a választ, mi az igazán megfelelő "válságautó" azoknak, akiknek feltétlen szükségük van autóra, de a lehető legkevesebb ráfordítással szeretnék megúszni.

Konklúzióként eredményt hirdetett, képzeletben az én nyakamba akasztva az Änäl Ättäckerrel díszített aranyérmet a maximális elégedettséggel használt, ámbár nemrég igen csúnyán megtört Suzuki Swift 1.0-ért.

Jelentem, nagyszabású ünnepség keretében visszaadnám a vándorserleget. Elpártoltam ugyanis a Swifttől, egy Mercedes-Benz W124 300TE 4Matic kedvéért.

ADATLAP

Vételár: 399.000 Ft
Ár (EUR): 1.445 EUR
Évjárat: 1988/6
Műszaki vizsga érvényes: 2010/8
Kivitel: Kombi
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: Manuális (5 fokozatú)
Hengerűrtartalom: 2962 cm³
Teljesítmény: 132 kW, 180 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: Manuális
Szín: Sötétszürke (metál)
Önsúly: 1.530 kg
Összsúly: 2.120 kg


FELSZERELTSÉG

ABS (blokkolásgátló), vezetőoldali légzsák, elektromos ablak, centrálzár, CD-s autórádió, autóbeszámítás lehetséges, dönthető utasülések, elektromos tolótető, faberakás, fűthető ülés, rendszeresen karbantartott, szervokormány, törzskönyv, összkerékhajtás, ülésmagasság állítás.
 

LEÍRÁS

Egy kis csemege 1988-ból, az autó extrái: KLÍMA, ABS, LÉGZSÁK, SZERVO, ÜLÉSFŰTÉS, GYÁRI ÁLLÓFŰTÉS, 4MATIC ÖSSZKERÉKHAJTÁS, ELEKTROMOS ABLAKEMELŐ, KÖZPONTI ZÁR, SZERVOMOTOROS CSOMAGTÉRAJTÓ... a hat henger sorban 180 lovat mozgósít, és mindezt hibátlanul teszi még ennyi idő után is.

Az egész azzal kezdődött, hogy Apamackó küldött a levlistára egy mélt, a fenti hirdetésre mutató linkkel. Első reakcióm csak a szokásos, túláradó érzelemről árulkodó "Dugnám!" volt. Aztán ahogy a napok teltek, rájöttem, öregszem. A kicsi, szűk, pörgős autók mellett lassan azt is el tudom képzelni, ahogyan a fűtött, prosztatamasszírozós ülésben terpeszkedve, a világtól elszigetelve halkan suhanok az autópályán.

Szép lassan megkapaszkodott a gondolat a fejemben: nekem szükségem van egy (relatíve) nagymotoros, tágas autóra, főképp, ha Universal kombi.

Az autóbuziságom persze nem tagadom meg, nekem vas kell, és persze benzin. Olyan autót akarok, ami nem köp koromfelhőt, nem kerreg, tehát benzines legyen. Ez az autó épp megfelel, ráadásul az utolsó Mercedes, amelyet még autónak építettek, nem pedig nappali szobának és/vagy virtuális valóságnak. Ezt még te vezeted, ezt még élvezed.

Külön csábító volt az extralista. Állófűtés, összkerék, klíma, szuper, akarom. Gyanús volt persze, hogy nepper árulja, de a "mindezt hibátlanul teszi még ennyi idő után is" kifejezés azt sugallta, ez tényleg egy jó autó lehet. Nyilván nem tökéletes, de teljesen szar azért nem lehet.

No meg persze 4Matic. Zsenge és harmatos korom óta elsőkerekesen nevelkedtem, soha nem terveztem, hogy hátsókerekesbe ülök át. Ez azért mégis más, elöl-hátul hajt, ha kell.

Még egyszer megrágtuk, megnéztük a képeket, és felkerekedtünk. Nyilván, mint minden rendes férfiember, zsebemben a megfelelő összeggel indultam, amelyen párom, mint minden rendes nő, meglepődött. Ő azt hitte, 'csak' megnézzük. Jelzem, hölgyek, asszonyok, ezt a hímneműeknél a következőt jelenti:

"Csak elmegyünk, megnézzük, kipróbáljuk, és ha jó, ezzel jövünk haza"

Megnéztük. Az első "mit kell tudni róla" kérdésre megtudtuk, hogy sajnos az összkerékhajtás momentán nem működik, mert nincs benne hidraulikaolaj. Eleget dolgoztam együtt autóértékesítőkkel, hogy tudjam, ez azt jelenti, valami komoly gond van a szerkezettel, ezért inkább leengedték (vagy fel sem töltötték) a folyadékot. Így mégis szebben hangzik.

Azért megnéztük. Gyorsan kiderült, hogy a belső, bár első pillantásra megkíméltnek tűnik, több sebből vérzik. Itt egy hangszóróburkolat hiányzik, ott egy csomagtér-oldalkárpit lóg. Ezek persze könnyen orvosolható problémák. Nem úgy, mint a nem működő ABS és légzsák-lámpa, amely nepperéknél általában kiszedett izzót jelent - így ugyanis kevésbé feltűnő, hogy indítás után nem alszik ki.

Megnéztük persze a motorteret is. Az kívülről is nyilvánvaló volt, hogy elől sérült volt az autó, de csak itt derült ki, hogy nem kicsit. Ráadásul ad-hoc módon rakták össze, az állófűtés fedele több részbe törve volt visszapakolva. Hallhatóan és láthatóan kifújt a kipufogó is - nem kis tétel ezen az autón.

Nem ragoznám, némi tapogatózás után kiderült, hogy a leírásban szereplő rengeteg csoda közül gyakorlatilag semmi nem működik korrektül és hibátlanul. Ekkor már alkudoztunk, a vételár becsúszott 350.000 alá. Egy jó motorral belefér, a többit szép lassan helyrehozzuk.

Az alku megköttetett. Mondtam, akkor most menjünk ki, és ha korrektül közlekedik a vas, mienk az autó, csengetünk, visszük.

Nos, nem közlekedett korrektül. Nagyjából azt a gyorsulást prezentálta kettesben, amit az ezres Swiftem hármasban. Ez pedig nem sok. Szóvá is tettem, mire a kísérőnk kissé szánakozva megjegyezte: Komolyabbra számítottál?

Még szép, basszus, ez egy háromliteres motor, kettesben, minimum a fejemet a támlának kell csapja, ha odalépek. Ez meg, mint egy beleit húzó Golf 1.5D, háromszázezer km után.

Ráadásul havon, latyakban nem forgatja el a kereket, fékezésre viszont esik és kel, csúszik, mint pingvin a jégen... Amikor aszfalton végre berecsegett a pedál egy erősebb taposásra, akkor viszont hiába léptem le róla, megállásig fékezett az autó, a hónak és jégnek köszönhetően folyamatosan recsegtetve az autót. Ráadásul akkor sem oldott a fék, némi hintáztatás után tudtunk csak továbbmenni.

Nem húznám tovább a sztorit, visszaérkezés után gyorsan kiderítettük, hogy a hatból négy henger megy, és nagy valószínűséggel nem szimpla gyertyagond. Kaptam még egy 'ÍGY-AHOGY-VAN" 300.000-es ajánlatot, de ekkora lutriba nem akartam belevágni. Megegyeztünk abban, hogy hétfőn még megérkezem egy kompressziómérővel, szerszámokkal, rotorral, fedéllell, szerszámokkal, és teszek egy gyors kísérletet, de aztán erre már nem került sor. Projektautóm van bőven, most működőt keresek. Otthagytuk.

Így aztán végül mégsem vettem W124 Universalt. Maradunk a Swiftnél.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr971656372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martong 2010.03.10. 15:19:39

Hehh...
Azért jól áll neked a Mercibelső :)

Tsaby601S 2010.03.10. 15:35:05

A leírtak alapján ez volt a legbölcsebb lépés.
A nepper pedig a jelek szerint tiszta vérvonalú képviselője szakmájának.

Majd kerül szebb és jobb :)

Csabar 2010.03.10. 15:55:19

Khhm ! válságautó! 180 ló az nem csúszik bele a teljesítményadóba? Mert azért szerintem az sem filléres tétel(minden évben), de viszont ezt simán lehet "alkolistává" tenni azt akkor hadd szokja a 220 ft os nyálat a 330 as helyett!
de amúgy meg "szépótó" csak kár hogy ilyen sz@r!

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.03.10. 16:02:09

@Csabar:
Bizony, belecsúszik. Ez a motor 132kW? a luxusadó alsó határa pedig 125kW. Ezért is tetszett. Év elején ilyet megvenni kiváló lehetőség. Idénre már fizeti a régi tulaj, jövőre meg - vagy lesz, vagy nem.
Viszont mindenki beijedt, és a 125kW-ot éppen megugró autók ára leesett.

Csabar 2010.03.10. 16:18:20

@prokee: Hoppácska igazad van, jajj milyen blödi vagyok hogy ezt nem gondoltam végig! Ja és lehet hogy én vagyok a balfééék de nem látom már fenn a kocsit a portálon! Én amúgy helyedben gondolkodnék a 100/A6 Audiban is fincsi 2.8 vagy 2.6 mocival!

pickapu 2010.03.10. 16:57:01

Prokee, te tudsz valamit ezzel a vagyonadóval kapcsolatosan... csak nehogy vegyek az év közben összespórolt pénzemen valami böhöm benzinest :)

cork77 2010.03.10. 17:03:42

Az autó maga nagyon jó-volt, az előző gazdái kezét kellene letörni.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.03.10. 17:37:48

Prokee,prokee pont oda kellett menned? ;))))

Ott nincs normális autó,nemhogy négyszázé! :)

Leadfoot 2010.03.10. 17:52:58

De mennyire kurvára igazad volt... olvasás közben végig szurkoltam, hogy ne vedd meg.

biker_kolee 2010.03.10. 18:29:10

Jól tetted, hogy otthagytad.

Szarszemétszaralak nepperek.

biker_kolee 2010.03.10. 18:30:37

@BeeTm: Te tudsz valamit, elvégre "szakmabeli" vagy. Nem, nem nepper, azért tettem idézőjelbe. :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.03.10. 18:34:05

@BeeTm:
Mentem volna Szegedre, törött Sheriffautóért ? :)
Egyébként meg nem nagyon volt választék 124 benzines kombiból... Most sincs sok...
Dízelt meg nem veszek, semmilyen körülmények között sem.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.10. 18:37:47

Én tudok egy sokkal szebbet, amin minden működik!
Kábé ugyanennyiért, de Vlagyivosztok alsóra kellene érte elmenni.

Érdekel?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.10. 18:44:10

@prokee:
Mire odaérsz, a hóból két ciklus is lemegy!

David Bowman 2010.03.10. 18:48:18

Az AUDI V8asok között nézzél körül.

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.03.10. 18:51:12

Az Audis tippeket köszönöm, de nagyon valószínűtlen, hogy hirtelen felindulásból vásárolnék egyet.
Alapvetően racionális vagyok, nincs is szükségem egy nagy autóra, szimpla szerelem, vagy inkább egyszeri fellángolás volt. Ilyet pedig nem szoktam érezni Audikkal kapcsolatban. Egyszerűen nem az én stílusom, no meg alig 100 éves :))))

hipokrita 2010.03.10. 19:00:35

Ezek jó autók, de 400 000 Ft-ért értelmes példányt találni:
lehetetlen.

Rocko- 2010.03.10. 19:13:50

@Csabar: eheheeheh, prokee meg az Audi, ehehehehe.

@pickapu: egyszer élünk.

@David Bowman: ártott prokee neked? :)

Beeni 2010.03.10. 19:20:31

400ezres kategóriába 124-es mergából tényleg csak a szar van. Ami nem rohad, és nem kell naponta bütykölni, az 1-1.5 millától felfelé. Egyébként 124-esből csak a kupé 3ezres, vagy 3.2-es benzinessel, fordított AMG kéziváltóval. De egyébként ha autót akarsz, akkor BMW-t.:P :DD

repecs 2010.03.10. 19:25:41

szép szép csak valami nulponti energia kicsatolású motort kellene belerakni eléglenne 100 ló mondjuk 500nm rel azzal már mehetne tartosan 180 körül

Krisi 2010.03.10. 19:33:04

óapicsába, dekár hogy nem működött megfelelően. pedig dejó lett volna :)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.10. 20:35:01

hát nagyon örülök, hogy ott hagytad

ilyen autó csak annak való, akinek autóbontója van

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.10. 20:36:17

hamár 124-es veszel, akkor jót kell venni, mert sokáig nálad lesz

jót meg nem találni olcsón, de viszont megéri a pénzt, például itt:

www.124.atw.hu/

grozaky 2010.03.10. 20:46:05

LOL. úgy látom hívő lettél... négy kilóért egy ilyen és még műköggyön is?

:D

grozaky 2010.03.10. 20:50:02

ha olyan 24est akarsz, ami tényleg fasza és az utcáról mész be, akkor egy millát érdemes rászánni a vásárlásra. akkor már dízelből is érdemes nézegetni, igaz az csak hanyatt _fektet_ de aztán úgy is hagy végig:)

=Daniken= 2010.03.10. 20:51:26

okos döntés:-) egy hónapja néztem meg, kivülről is szarul nézett i, bele sem ültem, csak fordultam is kifelé...kár érte...

grozaky 2010.03.10. 20:57:48

@GYUSZI BACSI: ismerem az oldalt és az árakat is de ez nálam a megalol modoros autóbuzi kategória, aki 12000 forintos izzítógyertyákat vesz a Doxa nevű 'idős Hölgy' Mercedes-Benz-é-be (ami általában 250 szívó dé)

a négyhengeres dízelmotorok gyenge szarok, kínlódni jók. 300as már fasza, az sorhatos és szedi is a lábát (tökmindegy hogy turbós-e, az kb. annyiban jó, hogy a merciboltban elkerülhető az alábbi idegesítő baromság: -...x alkatrészt keresnék 300D huszonnégyesbe. -turbós? -nem, szívós. -jaa, szóval sima szívó, rendben, nézzük...")

nem tudom, lehet itt csúnya szavakat használni? ha a mondanivaló, vagy a hangulatátvitel mittudoménmi úgy adja ki? nem kellemetlen?

Jamesblond 2010.03.10. 20:59:07

Én is jártam már így... Ilyen extra, olyan extra, nem mintha az lenne a legfontosabb. Aztán mikor odaértem, kiderült hogy törött volt a vas. Az se gond, nem újat veszek és az ár is jó. De amikor kinyitottuk, a légzsák takarók helyén valami odaszabott bőr volt, a klímahűtőnek és a kompresszornak nyoma sem volt, pedig a hirdetésben az volt írva, hogy van benne, 3 féle gumi volt alatta tönkre forgácsolódott alufelniken, repedt volt a szélvédő, az egyik ajtó nem nyílt, stb, stb... Mindezen hibák ellenére a leírásban hibátlan kitűnő állapot volt feltüntetve. 320 km-t autóztam hogy megnézzem. Oda-vissza 640 plusz kaja, pia, minden... Simán beleszaladt nekem az a nap 25.000-be. Mondtam az eladónak hogy messziről megyek és ha valami nagy bibi van inkább mondja meg, ne szívasson feleslegesen. Azt mondta minden fasza, ha jó autó kell menjek. Mikor elmagyaráztam neki miért nem kell a kocsi megsértődött és elvonult. Ő szerencsét próbált ami nekem 25 rugóba került... Nem nepper volt hangsúlyoznám hanem a tulaj. Aztán olcsóért megszámítottam neki a kulcsait mert az véletlenül nálam maradt:).....

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2010.03.10. 21:13:37

Ha jól gondolom ez az autó 90 előtti. Tessen már megnézni milyen autó van még elfogadható állapotban 90 előttről. Ez, ha csak a kertben áll is többet ér mint sok más.

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.03.10. 21:29:20

@grozaky:
DÍZELT??? Jól értem, olyat, amibe gázolajat kell tankolni, kerreg, és magától gyullad meg benne a nyál?

Uhhhhh.... Nem, kösz, nem :)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.03.10. 21:30:32

@GYUSZI BACSI: Ez a tag,konkrétan egy cimboránk, jó állapotú mercikre szakosodott,most adott el egy 123-ast 78-as évj. 230 benzinest 1.7m ft-ért OT minősítéssel.

Apám,mint az új, egészen szürreálisan hihetetlen volt. Tojáshéjszín kívülről,belűl az a gyári spenótzöld szín és a kormány olyan rücskös volt,mint a f..szom ujkorában. :)

sámuel 2010.03.10. 21:32:23

Hazsnált Mercit Svédországban veszünk, meg kéne már tanulni...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.03.10. 21:35:44

@grozaky: Legalább Prokee-t szponzorálta volna a Kauffer a felújításban.... :oDDDDD

Prokee,bazdmeg szeddmá össze magad,hidd el EZ NEKED NEM JÓ! :)

grozaky 2010.03.10. 21:53:26

@prokee: pedig lehet őket kellemesen tuningolni... hiába mondom én is, hogy döglöttek ezek a motorok, volt egy 200dém, igaz az huszonhármas.
ha a mostani W124 300Démet el kellene adnom, valószínűleg egy 300ast vennék helyette. vagy négyhuszast.
A jó 123asok is nagyon jók ám, nekem volt több is, 250es (benzin sorhat), 300turbóD, 300 szívóD, 200szívó. jobb mint a 24, csak régebbi stíl és nem annyira krémezi be a fenekedet;)

(amúgy van nekem négyhengeres négyleömlős, dupla weber karbis gépem... nem dízel:)

biker_kolee 2010.03.10. 22:12:02

@BeeTm: A tojáshéj színűek nem német taxik?

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.03.10. 22:21:36

@biker_kolee: Első gondolatom az volt nekem is,rákérdeztem,de ez a szín (ez árnyalatban más)volt gyárilag is a 123-as sorozatnál.

Phrascarica 2010.03.10. 22:27:22

@prokee: azért ajánlanám a 124.atw.hu-t, ott aztán vannak fasza darabok, egy kis probléma talán hogy horror árakon.
Nekem az a fehér 200E '87-es darab tetszik ha jó emléxem kb. 35ekm-el (valós)!!!

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.03.10. 22:31:05

@phrascarica:
Nézném én, de nincs benzines kombi.
Egyébként is lefutott dolog ez, múló fellángolás. Marad a Swift, nem veszek Benzet :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.10. 22:42:13

@prokee:

Nem a francot!

A folyamat már elindult!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.10. 22:47:30

@prokee:

Tuti nem.
Ez szépen lassan érik majd.
Először figyelgetni kezded a forgalomban a típust. Rájössz, hogy különböző szögekből nézve még inkább tetszik. Aztán megjelenik nálad véletlenül egy ügyfél, aki 3 komplett autóra való alkatrészt fog bepakolni egy ilyen kombiba, úgy hogy meg sem ül a hátulja és a hátsó ülésen vigyorog a családja.
Aztán véletlenül beleakadsz a neten pár eladó példányba....
... megnézel párat....
Nem folytatom. Én már tudom....

Phrascarica 2010.03.10. 22:51:37

@prokee: a benzines+a kombi nem is igazán jó combo :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.10. 22:52:50

@prokee:
Valamelyik reggel úgy ébredtem fel, hogy 127-es fiatot akarok (megint).
Felhívtam egy haveromat, hogy lehet-e behozni olaszból? Drága.
Mindegy, lemondtam róla, azért átnéztem gyorsan a hírdetéseket. Harmadnapra nyom nélkül elmúlt.
Aztán egyre gyakrabban jutott eszembe, de még mintha a kommentekben is gyakrabban szerepelne, hogy milyen fasza is egy 127-es.
Aztán egyik nap kaptam egy ajánlatot, hogy itt van egy, csak el kellen, hogy vigyed. Lenne vele meló, de semmibe sem kerül.
Nem tudom hova tenni. Az összes rendelkezésemre álló helyemen kocsi áll.

Mióta a Nysát muterom kertjében betároltam, az összes addigi üres részt teleültette fenyőfákkal. Szerintem érzi, hogy mire készülök. Erdőírtás nélkül nem megy, de vérben forog a szemem. Pedig sem a moszkva, sem a nysa nincs még kész és megfogadtam, hogy addig egy rozsdás kemping biciklit nem gyűjtök be, amíg bármi is félkészen áll.

Mégis azt érzem, hogy hamarosan tréleren a 127-essel zötykölődök valamerre. Talán fateromat megkörnyékezem, ott még nem áll autóm.

Phrascarica 2010.03.10. 22:53:24

@prokee: ...meg aztán nem szabad elkapkodni az auto vásárlást, én tudok 1-1.5 évet is várni, amíg megjön a megfelelő, mert megjön, de azt viszont azonnal meg kell venni!

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.03.10. 22:57:01

@Csumpi Hálidéj:
Tegnap pont ezen vigyorogtam, egy órán belül 5 W124 állt meg az ablak alatt a munkahelyemen, épp velem szemben. Nem bírtam, kimentem rágyújtani, erre kiáll a műhelyből egy fehét kombi. Bazz :)

maczko 2010.03.10. 23:19:41

Na, gyerekek, ebből se lesz Ponty .-(((((

AR-Peter 2010.03.10. 23:28:51

Itt a következő "Csak menjen" alany? Pedig egy ilyen (na jó, egy jobb állapotú) Merga sokkal jobb sorsra érdemes. Nem barnypöttyösre. Vagy a Merci lesz a pompakocsi, ha prezentálni kell a másik meg a futkosós?

kuki123 2010.03.10. 23:45:52

@phrascarica: dehogy nem van hová rakni a gázt...

grozaky 2010.03.10. 23:47:24

higgyétek el, dízelt csak 300ast, benzinest meg min. 260ast érdemes venni. a kis négyhengeresek egyszerűen gyengék. erőtlen, nyúlós, puding, jól néz ki az autód de nem tudsz vele a belső sávban haladni, stb stb... nagyok ezek a vasak és nehezek.
motorerőt soha nem tudjuk megspórolni!

ha meg annyira számíta fogyasztás, hogy a 9-10 liter már nem fér bele, nem huszonnégyes mercit kell akarni hanem kisköbcentis _könnyű_ autót.

písz.

grozaky 2010.03.11. 00:01:33

"korrekt" állapotú, "megbecsült", "méltóságban megidősödött" Mercedes-Benz prémium üzemanyagot tankoló, szűrőkből is a legdrágábbat, "márkához illő"-t vásároló, autót bosch szervizbe hordó, kárpát utcát jól időzített varázsszóként használó tulajdonosának lenni már 10 éve sem volt menő...:)

lusták és beletörődőek. szalad az idő, eltűnnek autók, újak meg jönnek. eltűnnek dolgok, mások helyettük: jönnek. a jövőbe kell tekinteni, törekedni a dolgok megértésére, a látókör bővítésére. nem az idő által felmagasztalt értékekbe kapaszkodva érezni magunkat biztonságban, ha nem tudunk belekanalazni a gyors információáramlásba.

Macskanátha 2010.03.11. 00:10:49

Ha ilyen jellegű autóban gondolkozol, a szomszédom éppen most készül eladni a kocsiját, és az sokkal jobb vásár lenne, mint ez a lepukkant Merci. Az autó egy Honda Legend, szintén 3 literes V6-os, sport automata váltós, full extrás, és az égvilágon MINDEN működik is benne, az automata klímától a motoros vajszínű bőr ülésekig. Légzsákok, ABS, motoros ablak-tükör-napfénytető, Bose hifi, stb. Simán viszi a 220-at, ez saját, empírikus úton megszerzett tapasztalat! :-)) Az ára egyébként csak 1,3 millió, és biztos, hogy egy Buzuki Swift után maga lenne a MEGVÁLTÁS neked...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.03.11. 00:12:50

Ezt az autót én is néztem (mármint a hírdetést), nem gondoltad már az árból, hogy ennek tuti rengeteg baja van? Jó 124-est ennyi pénzért nem kapsz - gondolom én, akinek sose volt, és szerintem nem is lesz ilyenje....

Rocko- 2010.03.11. 07:21:56

@PeterH: te tényleg nem tudsz differálni?

@morphine: sztem prokee sejtette hogy van baja. látott már anníi hirdetést hogy tudja: kilóg a lóláb. csak azt nem tudta hogy milyen baja van és mennyire könnyen orovosolható ez.
senki nem él álomvilágban, tisztában vagyunk azzal hogy olcsóért patent állapotú gépet csak igen nagy szerencsével talál az ember.

biker_kolee 2010.03.11. 07:30:01

@BeeTm: Nnna! Ez tényleg nem taxisárga. :)

Gyönyörű gép, sunáznám.

alexm 2010.03.11. 10:40:59

Szart, szarért!!!

Glazier · http://glazier.inda.hu 2010.03.11. 17:57:07

400e ért mire számítottatok? Makulátlan csili-vili autóra? Istenem hogy milyen naív emberek vannak itt. :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

skrewdriver 2010.03.12. 08:49:07

@Macskanátha:
az mi az Honda?
az nem valami robogógyár?

David Bowman 2010.03.14. 14:48:03

@Rocko-: Nekem is az van, és nagyon meg vagyok vele elégedve.

Rocko- 2010.03.14. 17:11:47

@David Bowman: fékcsere? automata? 3.6?

David Bowman 2010.03.15. 13:58:41

Féktárcsát cseréltem, nagyon drága volt. Az automata rendben van. A főokos azt mondta, örüljek amig jó, ne bontsam meg, csak az olajat fogyeljem. Évente ha 1 deci fogy belőle. Olyan 90ezret mentem vele, most lehet benne fél milió. Naponta használom, rozsda nincs rajta.

sa_ttila2 2010.04.08. 13:53:18

basszus, ezt néztem én is...
első 2 látogatásnál nem volt ott a gép ("épp szerelőnél van, nem indul, egyébként fasza")
harmadiknál meg nem volt nyitva a ketrec...
-->isten sem akarja, hogy megvegyem.....

4matic öregben neeeeeem
180le neeeeem....
egyébként meg az index merci fórumán volt szó erről a gépről (is)...
süti beállítások módosítása