Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Laci!

2010.04.04. 12:40 | Következő Vásárló Miklós | 202 komment

Címkék: f1 palik baromállat

Kedves Laci!

Az F1-et szerető emberek (és plüssmedvék) nevében szólítalak meg.

Az év harmadik versenye után kissé bizonytalan vagyok. Nehéz szívvel (szivaccsal) várom a negyedik futamot. Vajon ismét hallhatom-e becses szavaidat? A hangod, amelytől borsódzik a hátam, amelytől azonnal sírnom kell, amelytől lassan visszasírom a némafilmeket.

Tudod, a szokásos felfokozott hangulatban vártam az idei szezonnyitót. Kissé unalmas verseny volt, de az elvonási tünetek enyhítésére megfelelt. Aztán az ausztrál futam már izgalmakat is hozott, nagyon élveztem. Ráadásul mindkettőhöz relatíve elfogadható, magyar viszonylatban szakszerű kommentárt kaptunk.

Igaz, csak mert te épp nem értél rá.

Sajnos a jót könnyű megszokni, így durva váltásként értük meg, amikor újra beledörrentél a mai versenyen a hangszóróba, megszentségtelenítve ezzel mindannyiunk otthonát.

Laci!

Nem örülünk neked, nem szeretünk, nem akarunk téged hallgatni a versenyek alatt.

Az általad kreált értelmetlen ál-szakkifejezéseket (leszélesedik, elnyúlik) sem.

A hézagpótló, bölcs közhelyeket (ma csak azért hajt a versenyző, hogy minél több pontot szerezzen) sem.

A szakmai szempontból értelmetlen halandzsát (keményebbé válik az autó struktúrája) sem.

Ha pedig nem sikerül levenni a rádióforgalmat, inkább valld be, mintsem légből kapott baromságokat kreálsz belőlük. Itt jegyezném meg, a "nyomjad keményebben" az angolban is azt jelenti, hogy menj, mint az állat, és még véletlenül sem azt, hogy a jobb lábaddal még jobban taposd a pedált, mert elromlott a potméter.

Egyébként is, egy szakkommentátor nem mond olyat, hogy "belenyúlt a váltóba, és az ott széktkűdött mindent". Ha mégis ezt mondja, akkor bizonyára nem szakkommentátor.

Ahogyan te sem.

Keress más elfolgaltságot légyszíves, ne rontsd el a szórakozásunkat!




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr491893520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yenszi 2010.04.04. 18:47:19

Ugy látom,itt Palik neve helyett a hoembert is be lehetne irni és
ugyanigy tudnátok anyázni.Az ego meg olyan,ha az ember párszor
végigszalad a Dakaron,nincs mit tenni,nő.A szakértelem hiányát azzal
szokták büntetni,h Palikot bemutatokon beültetik egy F1 autoba.Nyilván
közületek mindenki folyamatosan,szabatos magyarsággal tudna
nagyobbnál nagyobb okosságokat mondani 2órán keresztül élő
adásban a mikrofonba.További kellemes anyázást!Keveredjen a szar
a huggyal!Hajrá!

zsebatya 2010.04.04. 18:51:20

@EMU: Az info bizonyos Varga miniszter közvetlen környezetéből való, mégpedig tavalyról. Ha ettől könnyebb neked, én sem értem, hogy ez a seggfej személye egy ilyen egyezkedésen hogyan is merülhet fel szempontként.

lagzi lajos 2010.04.04. 18:53:50

@Yenszi: A hóembert szeretjük a Palikot nem

ki kicsoda 2010.04.04. 18:54:15

... a tipikus magyar hozzászólók és hozzászólások:a nyolc általánossal - u.m. négy első és négy második - " a szar diplomájával van oda". Tornából felmentve: "nem képes végig hajtani egy meccset" Csípőficammal: "ez itt a balett intézet?"

EMU 2010.04.04. 19:03:13

@zsebatya: Varga miniszter, áh, el nem hiszem egy magyar politikusnak amit kérdez, azt sem, szóval ez nekem nem érv, ne haragudj. Ennek én nem ülök fel, hogy a magyar szarházi politikus szarházi holdudvarából ezt monták egy szarházira, áh, neeem

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.04.04. 19:04:51

A Facebookon létrejött a Palik László mondjon le! Csoport. :)

Gyertek!

http://www.facebook.com/search/?ref=search&q=PALIK%20L%C3%81SZL%C3%93&init=quick#!/group.php?gid=110871865604622

isti77 2010.04.04. 19:06:15

"Mikor fejhangon elkezd üvölteni, hogy ....Fittipaldi megelőőőőőőőőzii
Laudáááááát........"

Nebassz. Már akkor is ő közvetített? Hány éves ez az ember?

Pszt! 2010.04.04. 19:07:13

Gratulálok, hogy húsvétkor is csak a mocskolódáson jár a legtöbb ember esze.

zsebatya 2010.04.04. 19:10:46

@EMU: A miniszter személye és pártállása ebből a szempontból tökmindegy.
Mellesleg ő is csodálkozott. Egyébként akkor is igaz marad, hogy ameddig a céginfoban a "Palik László tisztségviselő (vezető tisztségviselő) (an.: dr.Surányi Mária) A képviselet módja: önálló" bejegyzés lesz olvasható, addig tévében lesz a faszi. (A 2006 tulajdonosi döntés értelmében egyébként lagalább 2011. március 2-ig. Aztán dönthet másként a többségi tulajdonos állam.)

pluto111 2010.04.04. 19:11:04

@Yenszi:
1. Nem kell okosságokat mondani, csak kulturáltan közvetíteni
2. Bemutatón tudtommal volt olyan hogy borzalmasan beégett (ez megint pr fogásnak szánt valami egyébként, nincs meg az ehhez szükséges tudása tapasztalata)
3. Dakaron is indul rendszeresen, anélkül hogy versenyzésben bármi komolyat letett volna az asztalra előtte (ha véletlen tévednék akkor elnézést). Mintha azóta nyert volna valamit Magyarországon terepraliban (gondolom jó technikát toltak alá) , de ezt akkor is fordítva kellene. Előbb nyerni itt valamit aztán lehet menni Dakarra.

Szóval rettenet beképzelt nagyképű valaki, de én azzal is beérném ha valaki elmagyarázná neki hogy TILOS A MIKROFONBA ORDÍTANI TELJES HANGERŐVEL AMIKOR NEM TÖRTÉNIK SEMMI.

Yenszi 2010.04.04. 19:12:31

@Pszt!: Sajnos tévedsz!Multhéten örömükben anyázták,mert nem
közvetitett!Ezeknek mind1 kit,mikor,csak szidhassák!

zsebatya 2010.04.04. 19:12:37

bocs, így pontosabb: "tévében IS lesz a faszi"

geza84 2010.04.04. 19:15:44

Nekem is az volt a legelső gondolatom a mai futam elején, hogy:
"jaj már megint a Palik????"
Amúgy régen bírtam, de már nehezen viselem a hülyeségeit, és főleg azt, hogy állandóan cseszteti a Gyulát, aki egyébként marha jó dolgokat tud mondani, és nagyon szeretem őt hallgatni, de mikor a Palik ott van mellette, szegény alig mer megszólalni...

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.04.04. 19:18:10

Lehet az előbb elírtam a címet.

A Facebookon létrejött a Palik László mondjon le! Csoport. :)

Gyertek!

www.facebook.com/group.php?gid=110871865604622

playgorro 2010.04.04. 19:18:20

Egyetértek, le vele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.04.04. 19:18:33

"gépészkedik", "beesik mögé" "zsinóron húzzák", "beakasztotta a kampót" "személygépjármű"

zsebatya 2010.04.04. 19:19:28

@pluto111: Csillagos ötös, egyetértünk. A Dakar egyébként az ő esetében nem sportcélú esemény, hanem kemény szponzorációs célú, imázsépítő promó.

radoppio 2010.04.04. 19:31:17

Mikor fogja megtanulni ez a Palik a helyes magyar hanghordozást, hogy a magyarban a szó elején van a hangsúly?

zsebatya 2010.04.04. 19:34:20

Most ismétlik a futamot. Lét percen belül a következőket mondta: "zsinórmértéken húzza"; "belesüpped a kanyarba". Tisztára, mint a Besenyő családban a Margit.

hho 2010.04.04. 19:34:53

szerintem meg Palik az unalmas idomerokbol is izgalmas versenyt "kreal". csak maradjon en kedvelem.

Yenszi 2010.04.04. 19:35:33

@Yooha: Bocsi,ezzel mi a baj?Gondolom(remélem)érted mire gondol
ezekkel a hasonlatokkal.Egyébként a versenyzök szohasználata...
Gondolom a fő baj,h Palik száján jönnek ki ezek a szavak

sa_ttila2 2010.04.04. 19:37:01

Pont erre gondoltam ma én is...
Laci! Sírva könyörgünk... vedd fel nyugodtan a fizetést, sztárold magad, dakarozz, hungaroringezz, offroadozz a katonákkal, de NE KÖZVETÍTS FORMA1-ET!!! Ne utáltasd meg magad (még jobban).....
Ja, és vidd magaddal Gyuládat is...

Yenszi 2010.04.04. 19:40:09

@zsebatya: Ennyire nem utálhatod,h az ismétlést is nézed!
Remélem veszed videora is.Bocs de olyan vagy mint Petrocelli!

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.04.04. 19:43:08

@duplo: Köszi, csekkolom - meg nem mondom most fejből, hogy van-e nálunk BBC 1 éppen, mert az UPC össze-vissza pakolja, hogy melyik állomás melyik előfizetési csomagban van.

@HoLa: Nézd, ő legalább beszél angolul.

@melchi zadok: LOL! LOL! LOL! (Anikó.)

@majkanii: Földrajzi értelemben véve honnan nézed Te ezt? Mert engem sajna leköp azzal, hogy "Not available in your region". (Bár ha jobban belegondolok, nem olyan nagy kaland ezt kikerülni.)

@Yenszi: Az ilyen vitákban elég sokszor előkerül az az érv, hogy "ha ti olyan okosak vagytok, akkor csináljátok jobban". Ez azért nettó hülyeség, mert nem kell ahhoz szakácsnak lenni, hogy az ember tudja, hogy a leves, amit eszik el van sózva, a hús meg oda van égetve.

zsebatya 2010.04.04. 19:43:42

@Yenszi: Nem, annyira nem vagyok hülye, belebotlottam, miközben a Racing-Real meccs felé haladtam. A Petrocelli-dolgot nem értem.

Yenszi 2010.04.04. 19:51:40

@Sam. Joe: Akkor ime még 1 tipikus:ha téged a munkádban kritizálnak
mi az első reakciod?Abbahagyod vagy azt mondod annak aki kritizál
h csinálja jobban ha tudja?

bandika57 2010.04.04. 19:59:18

@lagzi lajos: én vagyok a 100.

HOVÁ LETT DÉMON HILL???

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.04.04. 20:01:15

@Yenszi: Igen, tudom. Nekem ezek bénán hangzanak tőle, főleg hogy kicsit túladagolja őket egy-egy adás alatt.

panteon 2010.04.04. 20:05:01

Tipikus Magyar reakciók...
Aki kicsit más mint a többiek az hülye.
Palik pöcs,Norbi pöcs,stb.Ha mond ökörségeket akkor mi van?
Most Őt divat útálni.Szerintem is ha valakinek nem tetszik az nézze németül.....

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.04.04. 20:09:23

@Yenszi: Megmutatom, hogy ilyen helyzetben mit szoktam tenni. Ezt:

www.blogger.com/comment.g?blogID=32452636&postID=1538129309974168482

Igaza volt? Igen! Elszúrtam? El! Megköszöntem, kijavítottam. Ennyi.

Persze a két dolog - Palik Laci habitusa vs. gépelési hiba - merőben más. Az utóbbin nagyon könnyű változtatni, az előbbin nem.

Ha valaki nagy közönség előtt szerepel, akkor törvényszerű, hogy kap hideget és meleget is egyaránt. Ha Te valamilyen okból kedveled őt - nem az én dolgom, hogy miért és tényleg abból a szempontból, amiből mi most vitatkozunk nem is fontos - akkor nyilvánvalóan nem esik jól, ha bántják.

Szerintem amit ebben az esetben csinálni lehet: az anyázás közül kihámozni az építő jellegű kritikát. Nem könnyű, persze, ezt nem is vitatom. Még nehezebb változtatni. De ha az jön le az egészből, hogy Lacit a többség nem szereti és ezért inkább nem nézi az F1-et / neten nézi / külföldi csatornán nézi, akkor a csatorna lesz az, aki változtatni fog, mert a nézettség pénz.

tincze 2010.04.04. 20:12:14

én nem nézek forma 1-et /sem/, de ha utáljátok ezt a bumburnyákot nézzetek külföldi adón forma 1-et.
oda csak nem eszi oda a fene!
:-))

nyesi 2010.04.04. 20:20:47

A palik egy fasz. Nem divatból utálom. Már régóta.

Yenszi 2010.04.04. 20:28:56

@Sam. Joe: Azért erre ne köss fogadásokat.A két nagy szappanoperát
csak a tvzők fele-fele nézi,mégis virulnak.Ehhez képest 100,akár 1000
kommentelő.......?Mennyi az esély szerinted?

Morgó Muki 2010.04.04. 20:32:33

Azt szögezzük le, hogy csak a második futamon nem kommentált a Palik az elsőn sajnos igen! Tisztán emlékszem, hogy a tökéletesen unalmas verseny végén egy bővített mondatban elmesélte, hogy milyen izgalmas volt a szezonnyitó, amin előzést csak lekőrözéskor, illetve azután láttunk, hogy műszaki hibás lett Vettel autója.

Aki szerint a Palikot utálok csak fröcsögnek, irigykednek...

Nem, nem Kedves Kommenttársak! Azért nem szeretjük a Palikot, mert felkészületlenül ül be a stúdióba, néha köszönni is elfelejt (ma is), nagyképűen és lekezelően beszél a Czollnerrel és ez szerinte vicces, gyakorlatilag bárkinél képes okosabbnak hinnie saját magát. Magam x éve autós szakmában dolgozom, de épp ezért szerényebben diagnosztizálok TV-n keresztül műszaki hibákat, amikre Ő minden probléma nélkül képes, bár ha jól tudom nem gépészmérnök, ám ha az lenne se képes ilyesmire senki. Mióta közvetítés van hallgatom a kanyarban utoléri, egyenesben elhúz mondatait, amiből szerinte az következik, hogy az egyik autó egyenesben gyorsabb a másiknál. Imádkozom, hogy kezébe kerüljön egy alapszintű fizika könyv, ahol elég az egyenes vonalú egyenletes mozgást megtanulni, mely szerint ha két mozgó tárgy között azonos időbeli különbséget tartok, ám sebességüket azonos mértékben növelem, akkor a köztük lévő méterben mérhető távolság nőni fog. Tehát nem sem nem érte utol, sem nem hagyta le, a köztük lévő időkülönbség azonos! Nekem ne mondja, hogy ezredmásodperces különbségeket TV-n keresztül észrevesz!
A "Hová tűnt Damon Hill" mondata nem azért vicces, kínos, mert fejhangon üvöltött, hanem mert rajta kívül mindenki látta, mi történt szegény Hillel, de neki köszönhetően senkinek sem az jut eszébe arról a versenyről, hogy miféle "csoda" volt Damon részéről, hogy kis híján megnyerte azt a hungaroringi versenyt, hanem önnön figyelmetlenségének állított ezzel emléket!
Szegényes szókincse miatt állandóan az abszolválta, elnyúlik, leszélesedik, szemcsésedik, stb., szavakat darálja futamról-futamra akármit is jelentsenek ezek.

Ezek objektív dolgok. Nem szimpátia kérdése!

Köszönjük Palik Úr! Ön nem felelt meg! Leül, egyes!

2010.04.04. 20:36:12

Nagyon gyanús, hogy kiszedi a vele nem egyező véleményeket. Ezt úgy hívják hogy a valóság elferdítése.

Nem vagyok fideszes 2010.04.04. 20:38:56

A legjobb akkor is az volt, amikor Palik nagy bölcsen megállapította, hogy egy Kispolszki kb. egy tonna, a másik bölcs majom, "Gyulám", meg izmos nyelvcsapásokkal helyeselt, vagy mert ő is pont ilyen hülye, vagy mert aranyeresre kell ugye nyalni a Főnök valagát. Na most elmondanám, hogy egy Kispolszki a gyári adatok szerint 595 Kg. Gratulálok, és ez egy autós szakújságíró???

Niurka_törölt 2010.04.04. 20:39:58

Köszönöm és mindent bocsáss meg, amit eddig ellened vétettem. Szeretlek!

mizrolist 2010.04.04. 20:45:52

@Yenszi: meglepne, ha ez valóban a versenyzői szóhasználat lenne... Az a probléma, hogy ezeket Palik találta ki a jelek szerint. Értjük, de attól még értelmetlen és hülyeség. (egyébként én 15 éve hallottam először a "Palik takarodj" kifejezést a F1-es közvetítéssel kapcsolatban... :P)

Yenszi 2010.04.04. 20:50:04

@Morgó Muki: Bizony a szubjektiv dolgokra is ráhuzod,h objektivek.Pl.az teljesen szubjektiv,izgalmas-e valakinek egy futam vagy sem.Nekem
remélem nem szelektiv a memoriám,emlékszem mikor unalmas volt neki
is egy futam és ki is mondta.A Schumi korszakban pl.,mikor nem volt kérdés ki nyeri a futamot.

csicskalangos 2010.04.04. 20:52:24

uha, hat nem olvastam at az osszes kommentet, szoval lehet valaki felhozta ezt mar de engem a legjobban a kovetkezo idegesit:

szitu a kovetkezo: x kszorosan koveti y-t.

"a x fektavokon nagyon szepen megerkezik, de a kigyorsitasokkor y mindig otthagyja"

ÚR ISTEN, ez a toloszekes meg a v = s/t-rol se hallott? Ha csokken a sebesseguk (es tudjuk azt is hogy a ketto illeto kozott az ido allando) akkor csak nekem egyertelmu az hogy akkor s-nek is csokkennie kell? (mert v egyenesen aranyos s-sel) Na ez az egyik amitol rendszeresen behalok.

Azon meg egyensen meg is lepodtem hogy nem hoztal fel sutil zongorista kezeit amikor lewis elott volt, meg hogy button is the new prost, es meg a shell mernokei se fejlesztettek ki semmit erre a versenyre amirol be lehetne szamolni. Botrany ez az ember, az osszes idiota visitozasaval egyutt. Egyszer neztem itv streamen szabadedzest, hat ott negyed ora alatt tobb insider infot hallottam mint itt naggyabol 10 ev alatt, miota nezem az f1et.

Amugy czolner se kutya, o is neha hozza te olyanokat hogy nezek... Az meg egyenesen szanalmas hogy keptelenek megkulonboztetni a versenyzoket. (es nem csapaton belul, komplett csapatokat szoktak felcserelni) Itt mar nem is erdemes idezgetni, versenyen minimum 10-15 ilyen szokott elofordulni. Weber aki meg ugyahogy ert is a dologhoz, azzal ki szoktam bekulni amikor o (is) kozvetit. Nem csinalunk valami netes peticiot, hogy palik mondjonle?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.04. 20:54:34

tisztelt fikazok

amig nezitek palikot es fikaztok, addig palik marad, mert gyurhattok olyan peticiot, amilyet sak szeretnetek, a nezettseg szamit.

ha azt akarjatok, hogy palik ne kozvetitsen, akkor ne nezzetek az rtl forma1 kozvetiteseit, mert akkor a megcsappant nezettseg miatt palikot elkuldik.

mondjuk ha nem nezitek, akkor meg nincs miert fikazni..;-)

mildi 2010.04.04. 20:55:23

@gande: köszi! csatlakoztam is, bár én nézem, mert itt ebbe a faluba nincs más lehetőség. ha gép mellett tok lenni közben, akkor online közv, de ha pl főzök (és benézek, ha történik vmi), akkor csak a palik marad...

lagzi lajos 2010.04.04. 20:56:22

@panteon: Én több mint 10 éve utálom nem igazán nevezhető divatnak és mint látom nem vagyok egyedül, konkrétan rajta kívül a világon senkit sem utálok ,amig a 6 személyes RT-ben vezérigazgatóskodik addig nem is érdekel de ahogy az ocsmány személye vasárnap bele óbégat az életembe az már tűrhetetlen .Ha neked meg ő a kedvenced hát.....?! szerintem indíts egy- palik fan- blogot aztán majd meglátjuk .

miva? 2010.04.04. 21:00:09

Sztem ez tét nélküli vita.
Ameddig a csatornának nem hiányzik az F1-et külföldi csatornán nézők méretlen nagyságú csoportja, Palik marad.
Persze hogy olyan, amilyen, aki a széles nyilvánosság előtt töri össze magát úgy, mint ő a dakaron, annak nagyon sok dumát el kell nyomnia, mire nem azon röhög a fél világ, hanem a stílusa miatt vitázik.
Nem lehet megtudni, hányan nézzük németen, vagy egyéb külhoni adón a műsort?
Azt még hozzáfűzném, hogy Szabó Gáborral olyan az akárhány km futás, vagy Sipos Jánossal és az ifj Knézyvel a hetekig tartó kerékpárverseny, hogy olyan is leül elé, aki nem szereti a sportot. Van továbbá egy kisebb rakat még remek sportriporterekból. Nem lehet véletlen, hogy az autósportot Dávid Sándor meg Palik László uralja. Ott biztos mást várnak el azok, akik kifizetik a közvetítés jogát, nem a felkészültséget, szórakoztató és szellemes kommentárt, szimpatikus hangvételt.

Énszóltam 2010.04.04. 21:04:09

Ha lenne petíció a paliklaci eltakarítására a közvetítésekből, ahhoz csatlakoznék!

Énszóltam 2010.04.04. 21:06:03

(Igen régóta fél óra után kapcsolok a német RTL-re, mert bár a negyedét értem a németnek, de ott még ez a negyed is 10000% a palik ostobaságához képest.)

KenSentMe 2010.04.04. 21:08:09

Igazából attól, hogy Palik nem tud beszélni, nem tud számolni, nem ért az autókhoz, a fizikához vagy az autóversenyzéshez, attól még egy nagyon intelligens és tehetséges ember.

Úgy értem..

sőt, én nem is értem, hogy küzdötte fel magát az egyetem mellett taxizó, mezítlábas hülyegyerekből ennyire gazdaggá.. és nem is mondanám, hogy rablással, egyszerűen a kapcsolati tőkéjét felhasználva.. kb. ész és beszédkészség nélkül bekerült a televízióhoz, pályakezdőként, és autóversenyt közvetíteni nulla tudással és affinitással.. aztán.. vagy pl. az a húzása, amikor az általa alapított Híd Kft. kezdte el, ő és Héderer Barna irányításával magyarítani az Eurósportot, majd, amikor felfutott a vállalkozás, egyszerűen eladták.. Palik László egy zseniális üzletember.. egomán, beképzelt, faszkalap, és hülyének látszik, de amikor kell, akkor vág az esze.

Szerintem egyébként ma már túl nagyra nőtt ahhoz, hogy bárki elmozdíthatná.. továbbá hiába hőzöng itt az internet krémje, ha a lakótelepi apukáknak tökéletesen megfelel az ő közvetítési színvonala, és a nézettségesés nem mérhető.. nem, Palik Lászlóhoz nagyon kevés egy ilyen petíció.

Azt is megjegyzem, hogy ő a saját hülyeségéből is tőkét tudott kovácsolni, Palik Mix és társai, elérte, hogy a neve már egy évtizede fogalom.. erre szerintem nagyon kevés ember volna képes.

Yenszi 2010.04.04. 21:08:30

@csicskalangos: Probálom neked leforditani az inkriminált mondatot,remélem sikerül,mert ugye nem fizikusok,hanem versenyzők szoktak nyerni a F1
ben/fizikusok segitségével/ X mer később fékezni és kanyar előtt szépen utoléri Y-t.Y ügyesebb,jobban tapad a gumija vagy erősebb az autoja
ezért kanyar után eltávolodik Xtől.A F1 olyan mintha mi egyszerü
halandók folyamatosan jégen autoznánk.Vonatkozik ez a gyorsitásra
fékezésre,kanyarodásra.

Zsencike 2010.04.04. 21:09:01

@melchi zadok:

Tévedni emberi dolog, szólt a sündisznó és lemászott a sárkeféről.

miva? 2010.04.04. 21:12:23

@VRbagoly: így van

sztem egyébként helyes az, hogy megpróbál felnevelni - felnőni hagyni - olyanokat, akik nem olyan cikik, mint ő.

Lehet, hogy ő is a tetteiben szimpatikus, dumájában agyoncsapandó tahok táborát szaporítja.

Jobb, mint a fordítottja.

Énszóltam 2010.04.04. 21:14:12

Aláírtam én is. Bár a palikhoz ez kevés, sajnos. Marad a német rtl...

miva? 2010.04.04. 21:15:02

@Yenszi: de ha a két autó közti időkülönbség állandó, nem kell minden kanyarban vonítani, hogy x kanyarban mennyivel gyorsabb, mint y, továbbá y autója erősebb, hiszen az egyenesben elhúz!

:D

ez kb a debilitás határait súrolja

atlbilbaoo 2010.04.04. 21:19:46

Bosszantó egy bugris bunkó.
Abcug Palik , le vele!
Illemkódexről nem hallott,
S nem tud még olvasni se.
Mocskos bűzös stúdióban
Úrnak képzeli magát.
A kultúráról azt sem tudja,
Eszik-e vagy megisszák.
Torzonborz és mosdatlan,
És csimbókban lóg a haja.
Röf, röf, röf, így kurjongat,
És férges minden asszonya.
Orrát túrja nap mint nap,
És Mogyoródon hentereg.
Hogyha rájön bűnös kórság,
Kecskét kerget mek, mek, mek.

Tisztelettel aláírtam a peticiót 137-es rajtszámmal!

wav 2010.04.04. 21:21:18

Egy ismerősömtől kölcsön kaptam a Wéreb Gabi nemrég megjelent autóversenyes szak- és értelmező szótárát. Szomorúan konstatáltam, hogy hiába kollégák évek óta a Lacival, mégsem lett Palik-kompatibilis a könyv. Lázasan lapozgattam, hogy mit akar vajon jelenteni a "beakassza a húskampót", természetesen nem találtam, pedig megnéztem a b-nél és a h-nál is.

pluto111 2010.04.04. 21:21:31

@miva?: Sipos, ifj. Knézy kerékpár közvetítése tényleg etalon, 5 órás versenyt is leközvetítenek unalom nélkül (ha más nem háttérzajnak), ugyanez a sport tv foci, nfl közvetítései.

Ha valaki nem hiszi hogy lehet élvezhetően közvetíteni elsőre unalmasnak tűnő versenyt (pl. 200km kerékpározás) akkor nézze meg majd valamelyik nagy körverseny egyik-másik közvetítését (olasz körverseny májusban).

Yenszi 2010.04.04. 21:28:46

@miva?: A debilség odaát van!Hol láttál olyan autoversenyt ahol az időkülönbség állando volt 2kocsi közt??????????????Esetleg amikor állnak....

mizrolist 2010.04.04. 21:30:58

@Yenszi: a fenét. X közelebb fog kerülni a kanyarban Y-hoz, mert Y előbb fékez. Utána Y el fog húzni, mert előbb gyorsíthat. Ennek semmi köze ahhoz, ki milyen pilóta...

Yenszi 2010.04.04. 21:34:10

@atlbilbaoo: Gratula!Nagy májer vagy!Igazi odab*szos műremek!
Lehetnénk barátok?:-((

kegyelmed 2010.04.04. 21:35:54

Én is aláírom a petíciót Palik L. eltávolításáról, valamint indítványozom életfogytig tartó eltiltását minden nemű televíziós tevékenységétől.

Csakhogy sajnos nem fogják kirúgni, meg is mondom, miért: László barátunk annak idején, a Hungaroring frissen kinevezett igazgatójaként az őt évekig foglalkoztató MTV-vel szemben az RTL klubnak adta a Forma 1-es közvetítés jogát. Így volt, vagy nem? Az RTL klub tehát Paliknak köszönheti, hogy nála van a Forma 1. Ez nem is baj eddig, sőt, még jó is, lehetne a TV2-nél, vagy a Paprika TV-nél is, az rosszabb lenne szerintem. A lényeg, ha egyszer László barátunk fejébe vette, hogy ő jó szakkomentátor, és szereti ezt csinálni, akkor ezek után az RTL klub részéről hogy nézne ki, hogy elzavarja az aranyforma1-et tojó tyúkot?

Persze ez csak egy vélemény, lehet, hogy a szaktudásáért tartják. Na megyek egyet Ötödölőzni.

Yenszi 2010.04.04. 21:36:22

@mizrolist: Ja!Ehhez annak van köze ki milyen Palik..

piszok alfréd 2010.04.04. 21:46:17

én is a buzi palik miatt nézem a német adón. ott Christian Danner és Niki Lauda a szakkommentátor. rájuk érdemes odafigyelni. lényegesen több infot kapok és ráadásul kétszer annyi műsoridő van szombat és vasárnap, nem csak a versenyre kapcsolnak oda...

a kis herceg 2010.04.04. 21:54:42

Palik Lacit nem ismerem teljesen, csak abból tudok kiindulni, amit a közvetítések alatt hallok. Biztos jó apa, meg aranyos, okos férj, stb. A hallottak alapján azonban egyértelműen úgy képzelem, hogy egy beképzelt surmó, valahogy benyalta magát a közvetítői székből az igazgatóiba, tehát onnan kirobbanthatatlan. Addig fogjuk hallgatni az idióta röfögését, amíg meg nem hal a mikrofon előtt. Főleg, mert el is hiszi magáról hogy námberván, mind kommentárként, mind versenypilótaként. Tényleg totál gáz az okoskodásával, néha még a tisztán érthető rádióbeszélgetéseket is durván félrefordítja, néha meg fingja sincs miről volt szó, de mégis megmondja a tutit. Ráadásul arrogáns majomként mindig b@szogatja a másik kommentárt (talán féltékenységből) és általában úgy beszél, mintha a Forma 1-et ő szarta volna egy unalmas percében.

Azt gondolom, nem egyszerű dolog kommentálni 2 órán keresztül, hiba nélkül. Nekem sem menne, de én nem is vállalnám. Én tudom, hogy alkalmatlan vagyok rá. A Palik "százhússzal téptem" László viszont nem tudja és erőlteti, amit nem kellene. Magát biztos jól szórakoztatja, de bennünket nem.

Nekem sem hiányozna, jobban örülök a többi kommentár térnyerésének. Palik Úr menjen a sivatagba Amerikába vagy Afrikába, tökmindegy. Kapjon sok szponzort a tökbéna majma és induljon sok-sok versenyen, csak ne kommentáljon többé. Csatlakozom a monnyonle-petícióhoz, annak ellenére, hogy szerintem reménytelen próbálkozás :(

ARK-9 (törölt) 2010.04.04. 22:02:23

100%-ig egyetértek a bejegyzéssel!!!!

frontember76 · http://kemenyebbkeverek.blog.hu/ 2010.04.04. 22:04:51

@VRbagoly: elmondom neked, hogy küzdötte fel magát. Nagyon egyszerűen. Volt egy generáció, illetve annak egy nagyon szűk része, amelyiket a pesti köznyelv Princz-generációnak hív, mert a 90-es évek Postabank vezérkarának igen gáláns ajándékaiból, megrendeléseiből, gazdasági kapcsolatainak 2-3-4. vonalának felhasználásával csinált karriert. Azaz ültek fent a nagy gengszterek, akik tíz-százmilliárdos nagyságrendben tolták kifelé a pénzt, és az alattuk lévő több szintű hullám szedegette a morzsákat, amely ilyen hatalmas összegeknél 10-100 milliós morzsákat jelent. Palik és Héder innen indult, ebből lett saját rádió, meg halom másik cég. Együtt is jó páros voltak, mert Barna a visszafogott, intelligens tárgyalófél, Palik meg a rámenős gátlástalan tahó, aki bedarál mindenkit, aki szembejön. Hédernek meg esze van/volt.

Nincs itt semmi csoda. Jó időben, jó helyen, kevés erkölcs, sok lehetőség.

A másik híressé vált Princz-csemetét Geszti Péternek hívják, a hatalmas különbség az, hogy Geszti legalább szakmai szempontból is egy valóban tehetséges ember volt, és ma is az. Mégiscsak színdarab, több nagy sikerű együttes, és sok egyéb fűződik a nevéhez, azaz ott volt alkotói tevékenység is, amit nem lehet elvitatni. Sok minden mást lehet, de ezt nem..

bz3255 (törölt) 2010.04.04. 22:19:27

@lagzi lajos: Ecclestone se fiatal már ... 80 éves... nem fogja már vszínűleg Vettel mind a 8 VB címét látni... :)

bz3255 (törölt) 2010.04.04. 22:23:48

@frontember76:
Ja, Palik végülis mit csinált? Amőbázott, és ott is lemosták mindig. :)
programozó matematikusoktól félt a legjobban.
Aztán vhogy lett egy rádió, egy újság, aztán F1 közvetítések, majd olyan szakértő lett, hogy Elnök lett belőle, aztán időközben vezetni is megtanult és azt hiszi magáról, hogy egy Dakar neki smafu. 70km/h-val sikerült is felborulnia... :)))

bz3255 (törölt) 2010.04.04. 22:35:48

www.youtube.com/watch?v=z72bVCpfsIo&feature=related
már 1989-ótal élvezhetjük PL-t.

kurÍR 2010.04.04. 22:43:31

Kedves Palik Ellenes Koalíció, én például jól szórakozom a Laci-Gyula duóval, úgyhogy nem csak egyféle vélemény lehet az igazság.
Ha izgalmasak a versenyek, akkor az jobban leköti a tv nézőket is, és kevesebb figyelem jut a kommentátorokra.
Javaslom megnyitni egy új Palik Ellenes Koalíció blogot és annak a nevében bőven lehet anyázni, mert oda csak hasonló bloggerek fognak irogatni.
Vagy ez a blog már ez - álnéven?

soproni1 2010.04.04. 22:44:04

A Dajcstamással három perces nyelves csókkal köszöntik
egymást ! Szerintem úgy tudja kifejezni tehetségbeli különbségét a bloggerrel, hogy nem reagál rá. A Szujó Zoltán is egy öntudatos barom ( lélekben körszakállas),de valami ok folytán ő van ott, nem a most kommentelők .

indapass90210 2010.04.04. 23:06:47

Szerintetek meddig közvetíthet az ertéelklub, ha kirúgja miszter hungaroringet? Pláne, hogy megint az lesz a király rövidesen, aki odatette, ahol van.

közlekedő edény 2010.04.04. 23:10:32

palikkal nincs gond, de az, hogy a kedves tv közben kisképernyős reklámot nyom az nagyon béna, akkor már vállalja fel h nem látjuk egyáltalán azt a 20 mp-et, de így nyomi

A szerelő 2010.04.04. 23:39:13

valamilyen technikai bravúrral meg kéne oldani, hogy a F1 közvetítéseket választhatóan lehessen nézni. egyrészt sportriporterrel és másrészt karaoke módban :)

Gatinho 2010.04.05. 00:28:12

Sziasztok!

Azt már észrevettétek, hogy Palik szisztematikusan nem köszön a közvetítés elején? Mindig a Gyula szólal meg először és ő köszön is, de ahogy én emlékszem a Palik az egyszer sem köszönt. Mintha direkt csinálná... Azért valamit tuti vakkantanék annak a pár millió nézőnek, úgy illene. Bár nem vagyok egy kommunikációs szakember, lehet, hogy páros közvetítésnél egy köszönés is elég, ezt nem tudom.

Zsola777 2010.04.05. 00:59:06

@Gatinho: De, egyszer köszönt, meg is lepődtem. Azt hiszem, akkor, amikor megszületett a gyereke. Talán jó kedve volt :)

Evil One 2010.04.05. 03:14:45

Én is gondolkoztam már rajta, hogy hogy a francba kerülhet ilyen pozícióba egy ekkora balfasz, de most nézem a kommenteket, itt is háromból egy embernek bejön. Na, hát ezért lehet ezt így csinálni, mert a népnek ez kell.
Amúgy nincs ezzel semmi gond, ez a színvonal látható mindenütt, a tudományos csatornáktól kezdve a kereskedelmi tévékig, Palik nem igazán lóg ki a sorból, egy átlagos pénisz a többi között.

Ja, amúgy:
Use torrent.

levi009 2010.04.05. 03:44:02

Egyvalamit azért lássunk be:
Vitray ezerszer rosszabb volt! :)

levi009 2010.04.05. 03:48:05

Az ilyen közvetítéseket lehetne több audio sávon is sugározni. Ki lehetne a digitális dekódereken választani, melyik riportert szeretném hallgatni. Hasonlóképpen, mint a GPS-eken Moha Bá-t és társait! :)
Akinek nem tetszik Palik hangja, válassza helyette Marsi Anikót, vagy Fehér Anettkát!

levi009 2010.04.05. 03:51:50

@Dövan: Nem jól tetted fel a kérdést! Ki fogja közvetíteni a Forma-1-et, ha le lesz rombolva az RTL-Klub és be lesz vetve a helye sóval? :D

romesz 2010.04.05. 05:47:36

meg kell valasztani miniszterelnoknek es akkor nem erra a F1-et kommentalni

Putyur 2010.04.05. 08:25:00

Hát nekem meg tetszik a Palik.
Szomorú vagyok, ha nem Ő közvetít.
Odavagyok érte, ahogy csipkelődik a Czollnerral.
Imádom, hogy baromságokat beszél, és nemlétező szavakat kreál.
Megőrülnék, ha valami okostojás szabatos kifejezésekből összerakott egyetemi disszertációt tolna 2 órán keresztül. (Elég régen nézem a F1-et, ami érdekel, azt tudom, ami nem érdekel, azt meg nem is akarom hallani.)
Nekem olyan hangulatot teremt, mintha a haverokkal nézném a közvetítést; időnként mond valaki valami hülyeséget; nem baj ha nem igaz, de jól hangzik.

Emberek! Nem vagyunk egyformák. Kinek a szőke, kinek a barna; kinek a kávé, kinek a tea; kinek Mozart, kinek a Kiss; ízlések és pofonok különbözőek. Ha nekem nem tetszik valami, nem nézem. Aki nem bírja a Palikot, nézze a német RTL-en, vagy neten a futamot. De peticiót indítani, hogy ne közvetítsen: ez MEGALOL. Vagy szánalmas. Ennyire fontos ez az egész...?

PALIK NEMONNYONLE!!!

pumpuj 2010.04.05. 09:00:15

Olyan jó, hogy tegnap is volt váltóhiba! Amikor dadogott Alonso Ferrarija, szakértőnk megállapította, hogy az bizony váltó! És utána a váltó miatt elfüstölt a motor is... (Vagy a váltóból jött ki az a sok gőz/füst, Laci? :) )

Vettelnek is kipufogó-hibája volt az első futamon. (Persze aztán kiderült, hogy egy gyertya tört el és nem ment az egyik henger....)

Konyak_ 2010.04.05. 09:02:31

Plusz egy szavazat hogy monnyonle. Jobb nélküle, álljon félre.

Fittipaldi 2010.04.05. 09:07:48

Én a palik miatt nem nézem a F1-et az RLT klubon, csak ideges leszek tőle. Egyébként ez lenne az egyetlen műsor, amit ezen a csatornán néznék.

Ha a szervezéshez szükség van rá, akkor csinálja azt, de ne kommentáljon. Nem tartom viccesnek, amikor órákon keresztül hülye vicceket próbál mondani valaki, ez inkább szánalmas.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.04.05. 09:15:26

Legnagyobb megdöbbenésemre tegnap az egyik unokaöcsém (11) kezdte nyomni palikhoz hasonló stílusban a kommentárt.
Szóval ez az ember többet árt, a fiatalokra nagyon káros hatással van. :)

Mondtam is a kis bornyúnak, hogy palklacibácsi helyett nyugodtan beülhetne ő is, nagyobb baromságokat biztos nem mond.

_bulldog_ (törölt) 2010.04.05. 09:15:27

trendi dolog utálni Palikot....? szerintem teljesen rendben van így ahogy van... dögunalom lenne egy vérkomoly "szakkommentátorral"

_bulldog_ (törölt) 2010.04.05. 09:18:04

pumpuj! a kipufogó hiba az isteni wg ötlete volt... Palik azon a hétvégén versenyen volt....

cso zsi 2010.04.05. 11:20:15

@zsebatya: Biztos, hogy 1986-ban volt az első közvetítés?
Nekem úgy rémlik, hogy Fittipaldit láttam Jonh Player-ben, és Copersucarban is.
A tv választék kimerült a magyar 1-2, és a csehszlovák 1-2 kínálatában.
Az első magyar F1 adás 77-ben a monacói nagydíj volt, 86-ban az első hungaroringi futam volt.

mizrolist 2010.04.05. 12:51:20

@cso zsi: kb. '86-tól volt rendszeres közvetítés, addig csak alkalmanként.

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.04.05. 16:15:49

Ezen blog hatására:

Médiatörténeti pillanatnak lehetünk tanúi.
Ha eléggé gyorsak vagyunk.
A tavaszi lendület, megújhodás és a forradalmi ifjúság lázadó szelei borították be tegnap a fővárost és villámgyorsan terjedve kis-hazánkat.
A régóta forrongó és még is elfojtott indulatok hirtelen ki...szöktek a hermetikusan elzárt kuktából és pusztító tombolásba fogtak. Aki nem vigyázz és nem veszi észre az új idők szavát azt elsöpri az útból.
Most klikkel j a tegnapi nap legnagyobb szenzációjára:
Megalakult a facebookon a Palik László közvetítéseitől idegbeteggé vált és annak azonnali megszüntetését követelők gárdája.
Nem pusztán figyelmeztetésként hanem a nép dörgő hangjának szócsöveként.
Rtl klub, Laci vigyázz, mert jövünk!

www.facebook.com/group.php?gid=110871865604622

cso zsi 2010.04.05. 16:32:57

www.motorsportal.hu/f1/david-sandor-otven-eve-dolgozik-a-sportujsagirasban-c19238.html
"- Egyszer azért még visszatértél az MTV-hez...
- Az csak külsőzés volt, másfél évig, ha jól emlékszem. Az utódom ott éppen megbukott, és megkerestek, hogy vállalnám-e ismét a Forma-1-et. Megkérdeztem a Palik Lacit, van-e kedve hozzá, és miután volt, hát bevállaltuk. Jó kis hecc volt, a Laci akkoriban találta ki, hogy a figyelemfelkeltés legjobb módszere, ha ordítani kezd, erre ordított is időnként jó nagyot. Erre az időszakra esik a klasszikus szállóige: „De hova tűnt Damon Hill?!..." Azóta már mindenki csak Lacira emlékszik (teljesen megérdemelten), rám meg már senki."

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2010.04.06. 01:09:12

Bírom, hogy ezt lassan már 4-5 éve mindig eljátssza a netes palik gyűlölő horda. És minden éven ennyi is, komment görgeteg, meg ajj én nem bírom ,aztán ennyi. Igen kell petíció vagy mifene, sőt lehet menni retekklubb elé tüntetni, meg csinálni jókis vírusvideót, hogy vigye a szél aztán csak felkapják...

Azt viszont nem értem, hogy ha Palik tényleg félkegyelmű, mert ugye az, akkor hogy lehet lassan húsz éve abban a kurva székben? Ennyire jól szopik?

miva? 2010.04.06. 19:17:18

@Floyd: mert nem segítettél megmondani a tutit, univerzum esze!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.04.07. 10:50:34

@Zsencike: @frontember76: Nekem anno azt súgták a jólértesült fövárosi ügynökeim, hogy Palik Laci taxis volt, és ö hordta Dávid Sanyi bácsit, meg a többi telesportos váteszt mindenhova. Sanyi bácsinak megtetszett Palik dumája, a többi pedig már történelem. Tehát nem hiszem, hogy ö tanult bármi olyat, aminek következménye lehetne a mai pozíciója.
Inkább egy rendszerváltós sztorinak lehettünk tanúi: jókor, jó helyen. Azóta meg bebetonozta magát.

Melchi Zadok 2010.06.30. 20:39:02

@Zsencike: ne őrjíts már meg teljesen! ennyire frappáns választ és mindezt csak úgy csípőből? ez igen? LOL! :)))
süti beállítások módosítása