Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Gumit-gumit rág a lány...

2009.02.01. 08:00 | Sanyi. | 7 komment

Címkék: autóápolás hülyeállat broaf

A minap hazafelé igyekeztem a melóhelyemről, épp az anyósülésen molyoltam a gyereküléssel. A küldetés végeztével egy laza bal fordulóval indultam megkerülni a kocsit, és ekkor valamit megláttam a szemem sarkából.

Először csak a szemem dörzsölgettem, aztán megpróbáltam megfejteni a "testcsoport" mibenlétének valóját. Először gyurmára - vagy valami hasonlóra - gondoltam, de aztán jött a felismerés, és végigfutott egy csepp jeges verejték a tarkómon.

Nem is fosnám a szót, szerintem ez önmagáért beszél. Talán csak egy csendes bazdmeget a hűs téli szellőbe...

...és kisérőnek egy részlet Tim Burton zseniális filmjéből, a Charlie és a csokigyárból... gumit-gumit rág a lány!

Minden korosztálynak ajánlom sok szerettettel. Fantasztikusan jó felvételek, eszement képvilág, fanyar de ütős humor és persze Johnny Depp... meg egy kis mondanivaló.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (1/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr1913088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kifordított kacagány 2009.02.01. 10:57:36

néha stresszes dolog más autóit nézegetni:)

loláb 2009.02.01. 10:58:42

Khm..ismerős. Egyszer épp Kólát ittam vezetés közben, mikor valami rádióműsorban mondtak valami poént.
Elég undorító lett utána a szélvédő, meg a műszerfal.

biker_kolee 2009.02.01. 12:18:14

Az Johnny Depp. :) Amúgy meg elég gáz az ilyen ember, aki rágót úgy, oda.. Ehh.

yard (törölt) 2009.02.01. 12:45:33

Na ez hagyján, de van aki kajáldában a székre "teszi", ottfelejti: utánna nézd meg a gatyádat. Sokáig nem értettem miért pettyes az aszfalt, undoritóbb mint a csikk, azt legalább elmossa az eső.
Egyébként a csikktől púpos autó-hamutartó is elág hányás.
Kedvencem az autópálya-matrica gyüjtemény a szélvédőn.

"Kifordított kacagány 2009.02.01. 10:57:36
néha stresszes dolog más autóit nézegetni:) "
Nagyon igaz...

Kifordított kacagány 2009.02.02. 12:04:58

yard 2009.02.01. 12:45:33
mikor a discoveryn először láttam a rágótlaníttó kommandót, arra gondoltam, hogy betegek ezek az amcsik.
a minap mikor végigmentem az utcán, erőssen elgondolkodtam rajta, hogy el kellene indítani egy ilyen vállalkozást.
hiába, az ember változik:)

Sanyi. 2009.02.01. 12:57:09
b+, tegnap egész nap ez a rágózó csaj "szólt" a fülembe:)

yenoee 2009.02.02. 15:50:58

Hű, mekkora tróger már az ilyen. Ááázehh...
süti beállítások módosítása