Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Suzukis lettem egy Renault-ban!

2009.02.19. 08:00 | scheerti | 55 komment

Címkék: idióta renault köcsög előzés r19 faszparaszt kisebbségi komplexus

Van nekem egy Renault R19-es autóm, semmi extra, 79 lóerős, átlagos vén rom, gondolhatnánk. És igazunk is lenne, hiszen nem fiatal, nem is sportos, nem is elegáns. Tipikusan olyan autó, amit az emberek észre se vesznek. De mennyire nem.

Azt figyeltem meg ugyanis, hogy Suzukis lettem egy Renaultban, tehát mindenki le akar lökni az útról. Kormányt markoló, vicsorgó anyukák dízel Citroenekkel, 307-es Peugeot-t terelő vállalkozók, profitorientált kisteherautósok küzdenek mindennap azért, hogy megelőzzenek. Ezt utoljára a Suzukisoknál figyeltem meg, őket igyekszik mindenki a lehető leggyorsabban elkerülni, akkor is, ha egyáltalán nem mennek lassabban, mint a többi közlekedő.

Nehogymá' egy vén szar menjen előttem alapon gázt taposó idióták mindig voltak, lesznek, ez rendben is van. 

A simán hülyeállatokat viszont nem értem. Nem dízel, nem is füstöl, nem is lassabb náluk, nem tudom miért kell izmoskodni. Meguntam hogy az 1.2-es HTP Fabiát belengeti apuka, aztán nagy nehezen 2 km/h-s sebességkülönbséggel nekiáll előzni, majd természetesen visszalassít, mert az előtte valóban 60-al haladó telefonáló BMW-s arcot mégse kéne, nehogy a fagyi visszanyaljon. Gondolom ilyenkor az egész család őt isteníti, hogy apa milyen ügyes, meg tudott előzni egy másik autót. Aztán hatvannal araszol az egész sor a BMW után.

Kivétel nélkül mindegyik új, kiskategóriás, vagy alsó-középkategóriás családi autó volt. A 7er BMW, Mercedes S-Klasse nem játszik, azok ha menni akarnak, akkor mennek is rendesen, lendülettel, nem izmoskodni akarnak, csak előznek. 

Lemaradtam valamiről? Az új autók mellé adnak valami bizonylatot, hogy a 10 évesnél idősebb autókat KÖTELEZŐ megelőzni?  Legyek én is köcsög, és kezdjem el letologatni az útról az új autókat?

 

 

 

 




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr68950781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsomatograf 2009.02.19. 08:18:39

áhhh.... hagyd. ha kadettal kiálltam előzni a 70-el vánszorgó akármit, pár másodperccel előzés befejezése előtt (jobb esetben) tuti rájött, hogy
"jaaa, há' 90 a limit, 100-nál meg még nem is büntetnek, akkor ezt a rozsdás fost én gyorsan visszaelőzöm, mer' miazhogy megelőz?!"
Egy idő után már csak röhögni tudtam rajtuk, főleg a vörösödő fejű hülyéken.

Kifordított kacagány 2009.02.19. 08:57:52

ilyenek az emberek. megmutatják. függetlenül attól, mit kell megmutatni, vagy hogy azt érdemes-e. én nem szoktam foglalkozni velük. arra kell csak vigyázni, hogy az idiótáktól igyekezzünk legalább két autónyi távolságot tartani.

lally 2009.02.19. 09:03:37

Mostanában egyre kevesebb suzukis hülyét és szaporodó skodás-béemvés-fócvégenes hülyét látok :)))
Vagy régebben is voltak márkafüggetlen ökrök? :)))
Titeket még nem előztek meg sokszoros életveszélyek árán mindenféle német "presztizs" autósok? Hogy aztán pár száz méter után lekanyarodjanak?

yenoee 2009.02.19. 09:08:36

Én ezt igaz kb 4-5 éve, de a 81-es 1300-as Daciával élhettem meg párszor.
Azon tanultam meg, mit jelent alulmotorizált, semmibe nézett autóval biztonságosan közlekedni.

Először is, némileg csalt az órája, tehát 100-110-et tartottam vele, ezt szerette is, bírta is.
Mivel nem egy kanyarfűző GTi futóművel áldotta meg a román anyatermészet, meg kellett tanulni vele kicsit kanyarodni. Billegett, dőlt, sodródott, tolta kifelé az elejét ívről, de ha figyeltem, kiadta.

Mindez nem nagy tempót, de folyamatos határon autókázást jelentett. Egyszerűen tudomásul kellett vennem, hogy egy ilyen kocsiban teljesen más a sebességérzet, bizonytalanabb az úttartás, alig gyorsul, cserébe alig áll meg. Ha valaki egy picit odafigyel, nem képezhetek különösebben nehezen legyőzhető akadályt előtte.

Ugyanakkor, mivel jobban oda kellett figyelnem a vezetésre, mint egy modernebb autóban, amiből 5-600 km után sem megtörve és szétesve kúszok elő, kijöttek a kocsi szolid határai, amelyeket tiszteletben tartva egészen szórakoztató volt autóznom vele.

Ilyen autóval az ember úgy megy gyorsan, hogy nem fékez.
Előzni csakéskizárólag lendületből, soha másként, mert mindeki - MINDENKI - bepróbálkozik. Ez általában annyit jelent, hogy rálép a gázra, de nem vált vissza, és ha ez csak valami alsóközepes, alapmotoros gyösz, akkor az pont kevés lesz. 3-4 kanyar után meg lemarad. Ez a Daciánál is megdöbbentett, mert ha valamit, akkor azt aztán tényleg körbe lehet autózni minden kanyarban :D

Nem igazán emlékszem olyan esetre, hogy valakivel meccsem lett volna.

Azóta is relatíve gyenge autókat hajtok, aki hülye, azt elengedem, bár volt már példa rá, hogy utánaeredtem, kíváncsiságból: visszaáll-e valami normál tempóra, vagy tényleg így ámokfut végig.

Viszont azóta is szeretek egy picivel gyorsabban menni, mint az előttem haladók, vagy a többség. És lendületből előzök, mert az jó :)

ZsZ 2009.02.19. 10:06:59

A kocka tranyómba 1.9 TDi-t tettem az 1.6 Tádé helyett. -legális, lepapírozva, fizettem egy vagyont a regadóra - Gyorsul, mint a mérgezett egér, de 120-nál már szét akar esni a motor, mert rövid a váltó. Volt egy két vicces szitu, megyek 90-100-zal, emelkedő, gyorsítósáv, jobbra ki. mögöttem apu kitalálja, hogy na végre lehet majd menni marad belsőbe. Nyomja neki, domborodik a lemez a gázpedál alatt, de csak nem gyorsul, én meg tartom a tempót. Volt már olyan, hogy visszaváltott, üveghang és csakazértis, meg olyan is, hogy rájött, hogy nem fog menni. Általában azért a visszasorolónál elengedem, had örüljön. Az is vicces, amikor a domb közepén utolérem azt, aki ez előző lejtőnél lenyomott... Olyankor hagyom magam előtt, mert úgyis csak felcseszi az agyát és visszaelőz...

ZsZ 2009.02.19. 10:10:22

Az viszont fel szokott cseszni, hogy simán kikanyarodik elém, merthogy ez csak egy transporter... Néznek amikor egy pillanat múlva beesem mögé kétlábbal a féken. A benzines transportereknél meg még jobban meglepődnek

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.19. 10:14:31

Én is szoktam velük vonatozni, ha pofátlanok.Látja a paraszt, hogy nem fér be, de nekiáll előzni, én meg nyomom a féket, hogy nagy nehezen beférjen.

Ilyenkor néha megyek a seggükben kicsit, elég közel ahhoz, hogy ne merjenek büntetőfékezni.

Hülye anyukákkal persze nem csinálom meg, nehogy elszálljanak a kanyarban miközben a visszapillantót csekkolják, de a köcsögidiótákkal néha kell, mert sose fogja megtanulni, hogy nem előzünk úgy, hogy másokat zavarunk vele.

Egyébként aki siet, és nem dafke köcsög, azt beengedem, inkább bkicsit elveszem a lábam, meg is szokták köszönni.

ciel 2009.02.19. 10:23:44

Par eve egy lepattant Kadettet hajtottam. Ha valaki lassu volt elottem, kiraktam az indexet es finoman gyorsitani kezdtem - mintha eloznek.
10-bol 6-7 szer bejott, az elottem levo azonnal a gazra lepett "nehogymar megelozzenek" es felvette az en tempómat.

yeti 2009.02.19. 10:36:59

Zsigulival megszoktam,hogy ne menjek 80-90-nél többel mert úgyis megelőzik a "vén szart",és sokszor kellett nagyot fékezni,mikor kiderült,hogy a nulla kezdőrészlettel elvitt egyliteres csoda nem gyorsul úgy mint ahogy gondolják.Leggázosabb évményem az volt amikor egy hosszú egyenesben 110-nél bejött mellém valami csilivili kisautó,és a benne ülők bámultak át,hogy miért nem maradok már le,aztán egy erősebb fékezéssel kellett beengeni őket,mert ha előre néztek volna látták volna a közelgő volánbuszt....Eléggé idióta jelenség ez sajnos.Én meg maradtam inkább a nyugdíjastempónál mindenki érdekében.

series_one (törölt) 2009.02.19. 10:49:34

Lepukkant külsejű 318-as BMW-t vennék 3500 köbcentis sorhatossal.

höhö.
ezek a csehszlovák beszivárgó egységek mindenhol ott vannak.
:)))))

rognork 2009.02.19. 10:50:08

@scheerti:
Hülye anyukákkal persze nem csinálom meg, nehogy elszálljanak a kanyarban miközben a visszapillantót csekkolják"

BRUHAHAHAHA!!! visszapillantót csekkolják! évszázad vicce!

kicsit csodálkozom, hogy erre most jöttél rá, eddig csak a suzukisokkal volt bajod...
vagy titkoltad?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.19. 10:53:53

Nem, ebben benne vannak a Suzukisok is. Főleg az Ignisek.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.02.19. 10:57:52

Lakjatok vidéken.
Érdekes,itt nincs ennyi köcsög suzukis,skodás,stb itt nem leszel idegbeteg.

ZsZ 2009.02.19. 11:12:22

@BeeTm: én épp a vidéki útjaim során szoktam találkozni velük (Vértes,Bakony, Mecsek) Fatrnál is - Bcsaba mellett- hetente zúzzák össze magukat a 47-esen...
Persze lehet, hogy mind pesti :)
Viszont az biztos, hogy a vidéki városokban nem ennyire élethalálharc a közlekedés, senki sem idegeskedik, ha 1-2 perccel később ér a boltba/gyerekért...

Lowtyo 2009.02.19. 11:26:19

scheerti baszod, még mindig rajta van a "paraszt aki nem előz meg" felirat a rönyón?

redriot77 2009.02.19. 11:32:22

@ZsZ: "Viszont az biztos, hogy a vidéki városokban nem ennyire élethalálharc a közlekedés, senki sem idegeskedik"

Bizonyos szempontból jobb a vidék, bizonyosból rosszabb. Pesten jobban használják a párhuzamos közlekedést az emberek, jobban figyelnek a többiekre. Vidéki nagyvárosokban meg csak merednek maguk elé, sokan próbálnak úgy menni, hogy a másik ne tudjon eléjük besorolni. Viszont 50-es korlátozásnál meglepően sokan mennek 50-el, így a zöldhullámokat jobban ki lehet használni - 'pesten meg ha 50 helyett hetvennel megyek, még akkor is mindig jön valaki, aki le akar tolni az útról.

senki_sem 2009.02.19. 11:39:43

Helló!

Suzukis vagyok, a legszemetebb fajtából :) (Swift 1 kaszni, de már 16V - 85LE).

Én azt vettem észre, hogy a nagy autók tulajdonosai jóval nyugodtabbak, a kicsi autósok akarnak mindig előzni. Tőlem aztán nyugodtan, még félre is húzódom, ha lehet. Akinek ettől jobb az erekciója, legyen meg az öröme. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.19. 11:41:24

@Lowtyo:

Nem, de izgalmas votl a móri találkozóról hazafelé menni éjjel kettőkör egy olyan autóval, amire rá volt fagyva egy fasz, meg egy főszerkesztő neve, meg különböző egyéb trágárságok.

Amit persze egy ismeretlen pécsi költő írt rá unalmában.

senki_sem 2009.02.19. 11:44:37

Ja, és még egy sztereotípia cáfolata: vidékről néha járok fel Pestre, nekem az a nyugalom szigete. Ez most halálkomoly..

redriot77 2009.02.19. 11:45:58

Előzésekről eszembe jutott még vmi: egy 1.3-as kisautóval közlekedem, nem túl sportosan, de nem is tatterosan. Nem egy dragster a gép, a vérnyomásom defaultban magas, úgyhogy csak jól belátható, tiszta helyzetekben előzök.

Keresztúri úton megyek, busz előttem, vki jön szemben. Még épp beférek, gondolom, hármasba vissza, előzök, és akkor látom hogy az utánam jövő is kijött! ( - már azután, hogy én megkezdtem a manővert, csak hogy tiszta legyen...) Megpadlózom a gépet, hogy ő is beférjen, de hogy lehetnek ennyire ökrök az emberek?

Mi van akkor, ha nem gyorsul úgy az autóm, ahogy ő azt mögöttem elképzeli? Mi van ha hibás a gyújtásom, és csak három henger megy? Nem így volt szerencsére, és kihúzattam a gépet, de a W126-os Mercinek úgy kellett visszavágódnia mögöttem, hogy rendesen kígyózni kezdett csikorgó gumikkal.

Lehet hogy bunkóság, de az sem érdekelt volna ha leesik az útról. Ha előzök, csak azt kell figyelnem, hogy én be tudom-e fejezni a manővert, az nem az én felelősségem, hogy mögöttem még hárman kiférjenek... A Mercis nem az egyetlen ilyen volt, már találkoztam pár hasonlóval. Az ilyenek mit éreznek?

Önjáró Talajgyalu 2009.02.19. 11:46:29

Nekem egy oreg Skodam van, erdekes modon utanam meg a Suzukisok nem birnak kulturaltan jonni, szinte mindegyik nyomja mint a meszes, hogy megelozzon. Ez az 1.3-asoknak nyilvan nem is gond, de volt mar 1.0 haromhenger amelyik belemkotott. Nem kellett volna... :) De erdekes modon, az S merci, meg a balna-Audi vegig bir jonni mogottem kulturaltan a Hungarian, az atlag Suzukis nem. Ilyenek ezek.

2009.02.19. 11:50:13

Volt nekem egy elég jól tartott Dacia létére elég megbízható 1.3-as taligám, aminek hogy-hogynem valami baja lett, és alapjáraton fulladt. Minden piroslámpánál lökdösni kellett a gázpedált, hogy ott ne maradjak. Sejthetitek, hogy minden mellettem álló kisebbségi komplexusos tyutyukis/skodás kihívásnak vette és vérben forgó szemekkel füstölgő gumikkal indultak a lámpától.
Látni ugyan nem láttam de elképzeltem az elégedett gúnyos mosolyt az arcukon ahogy a visszapillantóba nézve konstatálták, "hát igen, mégis megérte elhozni 0%-ra ezt a király kis verdát. Hogy otthagytam a májerkodó kis köcsögöt..." :)

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.02.19. 11:53:36

No, nekem 200+ autóm van, persze öreg (16 éves), a tipusból se igen nézni ki, hogy tud az ha akar, csak ugye annyira kőgazdag meg nem vagyok, hogy 16-18 literes fogyival toljam, ezért bárgyún szoktam nézni, hogy 90-100 között haladva hogyan suhannak el azok akik sietnek.

Amikor még friss volt az élmény, persze egyszer-kétszer leálltam "tahóskodni", mégis legyen tisztában az ember azzal, hogy meddig mehetünk, VR6 még nem akadály, de a Micu 3000 Gt már nem megy...

Szóval mostanában ha sietek, akkor annak oka van. Ilyen alkalommal történt, hogy utolértem egy Suzuki Swiftet, nem a szedánt, hanem azt a kurta fajtát, megelőztem - én 120-szal mentem, tehát azért az még nem ámokfutás - a másik autó teli volt kisebbségiekkel.

Persze az előzés leverte a biztit, visszaelőzött, majd egyre lassabban ment. Gondoltam hogy itt szívatóra akarnak tenni, ezért immár kicsit tempósabban az élre törtem, mivel közben ők is gyorsítani kezdtek, már 140 lett a tempó. És támadott:-))) Előzés után viszont elkezdtem "tolni", ha már ennyire presztizs-kérdés, akkor ne lassuljon vissza, folyamatosan indexeltem, mintha előzni akarnám... 155-ig tudott elmenni, ekkor a Suzuki már füstöket eregetett, gondolom a teljesítmény érdekében bevetették a maradék motorolajat is... No ekkor léptem el tőlük irgalmatlanul, mert - mint mondtam siettem - és nem szórakozni indultam, várjanak be egy másik marhát, aki az ő szintjükön áll és nekik való ellenfél...

Ilyen egyszer volt, mint mondtam, szeretem a 10 liter alatti fogyasztást, ehhez pedig - főleg hogy "zéró tolerancia" van - képes vagyok 90-nel menni, még ha egy Velorex vagy Trabi is akarna megelőzni... nyilván oka van, hogy siet...

ave 2009.02.19. 11:54:57

Ez mi ez, blogbejegyzes?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.19. 11:58:32

@ave:

Annak indult. De mondd meg TE, hogy micsoda.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.02.19. 12:03:17

én úgy szoktam közlekedni, hogy lakott területen kívül a látási és útviszonyoknak megfelelően, a sebességhatárokat kellőképpen rugalmasan értelmezve - hacsak nem kifejezetten táblák lassítanak.

lakott területen belül viszont max 60, tempomattal kényelmesen végigcsorgok. és ilyenkor általában utol szoktak érni azok, akiket a falu előtt megelőztem.

van akiből már itt előbújik a suhamér, megelőz 70-80-nal a faluban, mert neki odakint is ez a tempója, nehogymár lelassítson. ritka, hogy a falu után az ilyenek ne tartsanak fel...

a másik érdekes jellem, aki a lakott területen türelmetlenül kapar a seggemben, aztán arra számít, hogy a ferde pirossal áthúzott betűk után is cammogni fogok, és megpróbál megelőzni. ha rendesen belendül, hagyom is, aztán visszaelőzöm, de van, aki annyira béna, hogy inkább állvahagyom.

mint a legutóbb a kis Tico, falu végén hegynek felfelé bepróbálkozott. LOL. még át sem ért a szembejövő sávba, amikor én már kétszer olyan gyorsan mentem, mint ő... minek akar baszni valaki farok nélkül?!? nem értem.

ZsZ 2009.02.19. 12:07:50

@Hammer: külterületen a 60-as tábláknál szoktam lassítani énis -vagy csak leveszem a gázról a lábam, mert azért oka van a tábláknak általában -, olyankor akarnak letolni, hogy miért nem megyek, aztán a korlát feloldás után rálépek. Néznek mint hal a szatyorban, hogy hiába tapossa a sajátját, csak nem gyorsul. Pár km utány rájönnek, h miért lassítgatok, aztán megnyugszanak...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.02.19. 12:08:35

@Unter Bahn: "ekkor a Suzuki már füstöket eregetett, gondolom a teljesítmény érdekében bevetették a maradék motorolajat is."

ROTFLMAO!

ZsZ 2009.02.19. 12:11:02

@Hammer: @Unter Bahn: Hehhe, én egy szakadt TD-val jártam úgy - kölcsönautó volt - hogy annyira szar volt a turbója, amikor nyomtál egy erősebbet elkezdte leszívni a turbónál az olajat, egyre jobban pörgött és nem tudtad leállítani... le kellett fullasztani vhogy. Na az izgi volt.

pink75 2009.02.19. 12:13:40

24 éves kombim van, szeretetből. Alapból 1,5 tonna, de akkor tele volt pakolva+én, még jó 5-600 kiló. M7, megyek 140+-10km/h, érdi emelkedő előtt még ráteszek, hogy a tetején is menjek még 120+-10km/h-val. Már előtte jóval erőlködött egy pözsó206, mindig megmutatta, hogy ő az erősebb, ha netán úgy alakult a forgalom, hogy elé kerültem. Nem ért be az emelkedő tetején...Azt is fel kéne fogni, hogy van, akinek kell némi lendület a következő emelkedőhöz, nem pedig arcoskodik.

Lowtyo 2009.02.19. 12:14:37

@scheerti: fogalmam sincs miről beszélsz :)

Janovszki Zsolt 2009.02.19. 12:14:49

Nekem ez a dolog kifejezetten hasznos szakmailag :)

Van egy olyan dolog, hogy Sztanyiszlavszkij színészi katasztrófának tartja, „ha a figyelem kikerül befolyásunk alól, és szétszóródik a térben". (Nagyon így van szerintem is) A cél tehát az, hogy a színpadon lévő színész képes legyen úgy szabályozni a koncentrációját, hogy figyelmének a végpontokig kitágított terében is megőrizze a „nyilvános egyedüllét" állapotát.
Na ha ezt a nyilvános egyedüllétet akarom modellezni, átülök az 1500-ös kocka kombi ladámba a C-Max-ból, és elkezdek közlekedni vele :):):).

Rocko- 2009.02.19. 12:17:02

BeeTm 2009.02.19. 10:57:52
vidéken lakik. :)

Lowtyo 2009.02.19. 11:26:19
:DDDD
elôle meg "vigyázz, fékhibád autó". :DDD

redriot77 2009.02.19. 11:45:58
nem vállalhatsz felelôsséget más hülyeségéért.

ave 2009.02.19. 11:54:57
miért, nem az?

Lowtyo 2009.02.19. 12:19:03

@Hammer: jáááj, ez mennyire így van
nekem is szokásom lassítani lakott területen, és engem is megtalálnak ált. ezek a "mindenholhetvennelmegyek" csákók. faluban nagy vígan megelőz, aztán lehet velük ismét küzdeni az országúton.
nem lehet, hogy egy helyen lakunk?

Kifordított kacagány 2009.02.19. 12:22:27

redriot77 2009.02.19. 11:45:58
én egy ilyent szemből éltem át. jött szembe egy trabi, szépen lassan, lehúzódva az út szélére, ezzel is elősegítve a gyorsabban haladókat. aki mögötte jött helyesen mérte fel a helyzetet, szépen, biztonságosan tudott előzni. viszont a következő, anélkül, hogy körülnézett volna, követte az előtte haladót. szerencsére szép széles volt ott az út, elfértünk hárman is egymás mellett.
ahogy megfigyeltem elég sokan előznek úgy, hogy azt gondolják, ha az előttük haladó előzhet, akkor nekik is szabad.

Hammer · autoskartya.blog.hu 2009.02.19. 12:03:17
nekem is az egyik kedvenc állatfajtám az, amelyiknek kivétel nélkül mindenhol csak 70-re szól a jogosítványa.

a másik meg az, amelyik megsértődik, ha megelőzi valaki. két hete is találkoztam egy ilyennel. lakott területen utolértem, ő ment ötvennel, én kb ötvenöttel. ahogy kiértünk megelőztem, mivel nem nagyon akart menni. ez szemlátomást nem tetszett neki, mert a következő településen már vagy százzal húzott el mellettem. érdekes kémiai folyamatok játszódhattak le az agyában.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.19. 12:24:31

>nekem is az egyik kedvenc állatfajtám az, amelyiknek kivétel nélkül mindenhol csak 70-re szól a jogosítványa.

Ezt üzemi hetvennek hívja a buszos szleng, mert az Ikarus szeret annyival menni, mindenhol.

Kifordított kacagány 2009.02.19. 12:31:43

Lowtyo 2009.02.19. 12:19:03
ezekre a legjobb orvosság, ha nem hagyod előzni. bunkó dolog, de be kell állni az út közepére és nem kell elengedni.

Kifordított kacagány 2009.02.19. 12:34:16

scheerti · scheerti.blog.hu 2009.02.19. 12:24:31
sajnos vagy egyre többen ülnek át ikarusból személyautóba, vagy egyre több autót gyártanak hasonló paraméterekkel.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.19. 12:38:44

@Kifordított kacagány:

Én elég durva buszsofőröket ismerek. Az egyikük a leglassabb buszos, alig döcög, ha szeméylautóba ül, akkor 160 alatt nem nagyon megy.

A másikuk a kedvencem, Peti bá', aki szeret beszélgetni, cserébe gyorsan vezet. Mintha krumplit szállítana, pattognak az utasok, de nem zavarja. Néha elfelejt egy-két megállót, ilyenkor a százzal száguldó autók között nekiáll tolatni:)

Bambano 2009.02.19. 13:04:25

Nekem az a tapasztalatom, hogy a kalapos tattermammer suzukis mára átült toyota yarisba. Akit mostanában suzukival látok, azok rendszerint tépnek, mint a bolond, ami engem nem zavar, mert megelőz, elhúz, engem nem tart fel.
De a yarisos, na az csoda. Múltkor három yarist láttam egymás után az m3-on, majdnem lementem a 3-as útra inkább:)

Régen Debrecenben volt egy buszsofőr, normálisan ment, mire valamelyik nagyszájú utas rászólt, hogy sietni kéne. A kolléga erre elkezdte tépni a csuklóst, dőltek-borultak az utasok. Valamelyik utas megint beszólt, hogy hova rohan. Következő megállóba beállt a busszal, leszállt, leült a padra, elszívott két cigit, hogy akkor most a t. utazóközönség döntse el, hogy mit akar, addig őt ne zavarják a dohányzásban :)

Rocko- 2009.02.19. 13:39:17

neee, buszost neeee.
szomszédom az, 5 ajtóssal is úgy parkol, mint ha csuklóst vinne.

BillCarson 2009.02.19. 13:51:39

Velem vagy jó 10 évvel ezelőtt történt meg, hogy volt egy skoda 120-asom ami már akkor sem képviselt sem értéket sem ellenfelet senkinek. Ezért nem is igen foglalkoztam az előzgetéssel csak akit muszáj volt. Egy napon már nem tudom miért de nagyon siettem városban olyan 80-90-es tempóval mentem a belső sávban és pont úgy értem a lámpához hogy akkor váltott nem állt előttem senki ezért lassítás nélkül hajtottam tovább. A külső sávban állt egy pár éves fekete talán honda benne két autóversenyző akik nem bírták idegileg elviselni hogy nem ők lőttek ki elsőnek.ezért meg akartak büntetni. Jöttek is utánam de mire utolért pont nem tudott bejönni elém a forgalom miatt ezért beállt a seggembe, láttam hogy majd felrobbannak az idegtől. engem nem túlzottan érdekelt a dolog hiszen én nem versenyeztem, meg egyébként is az én autóm nem sok értéket képviselt. Na az első adandó alkalommal átment a szembejövő oldalra és megelőzött majd mellém állt és elkezdtek az autóból dobálni. Gondolom ez nekik komoly lelki megrázkódtatást okozott én meg jót röhögtem rajtuk. :)

loláb 2009.02.19. 14:45:51

Én is tapasztaltam ugyanezt a wartyogóban.
Hiába mentem felfele a budakeszi útom, a 30-as táblánál hetvennel, kurvára megpróbáltak megelőzni mindig.

Tommi 2009.02.19. 14:55:36

Apámat is állandóan le akarják nyomni, mert ott a rokkantmatrica az autón (Samara 21099 Sedan 1500, 75 paci). De a múltkor volt egy érdekes eset. Hévíz felé mentünk, jó kis kanyargós, hegyi utakon. Levillogott egy Honda Civic (tudjátok, a tipikusan boyracer 1.4iS 90 ló), megelőzött, aztán elkezdett szüttyögni. Valószínűleg nem ismerte az utat, vagy nem tudom, miért. Minden esetre visszaelőztük, aztán már nem is ért utol...

Fabia 1.2 HTP = Hiába Taposod, Paraszt!

Sabc 2009.02.19. 19:50:30

Sztem vegyé grószerízigemotoros béemwét. A hajadat leeszi, de mindenki lemegy előled. :))
Ja, és 17 éves A8-as szerintem nincs. '92-ben még nem volt A8.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.02.19. 20:40:07

Sabc, te voltál az egyetlen, aki észrevette, grat.

Egyébként én is csak utána, miután a szavazást mregcsináltam.

Szendwich 2009.02.19. 21:16:00

scheerti, Isten hozott a klubban. :|

zalkapone 2009.02.19. 21:18:14

A legjobb a Thalia 1,5dci, egész család, sok motyó, vén hülye a volánnál. 7-es főút, Baracska, Pest felé. Kiérsz Baracskáról, kapaszkodósáv, pont a tábla vonalától. Mivel gyakran mérnek (pont a kapaszkodósáv elején állnak a nyomorultak), ezért tényleg 50-nel megyek mindig. Mögöttem a fent nevezett idióta, padlógázzal, villog, dudál. Lehúzódok, menjél paraszt. Erre átinteget, csúnyát. Ilyenkor két dolog szokott történni: vagy visszahárom, padlógáz, és otthagyom, mint szart a gazban, vagy kibaszom a kék villogót a tetőre, és jót röhögök, ahogy pánikba- és árokba esik... Utóbbi tudom nem szép, de gyarló az ember... :-)

Kifordított kacagány 2009.02.19. 22:25:34

mindenkinek szüksége van sekélyes szórakozásra:)

Kifordított kacagány 2009.02.19. 22:26:59

scheerti · scheerti.blog.hu 2009.02.19. 20:40:07
ja, hogy az a két blokkolt elem az ott szavazás? jó, hogy felhívtátok rá a figyelmet, megyek szavazni

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.02.20. 09:50:57

@senki_sem: Elég perverz lehetsz,ha neked Bp a nyugalom szigete.... ;)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.02.20. 09:55:38

Nekem egyszer bemutatott a középső ujjával egy valami tömegautós(tipusra nem emlékszem).
Miután megelőztem(indokolotlanul tötymörgött) egy fasztra tédével egyenes úton,nem jött szembe semmi.

Ma már az is baj,ha előzök?

Szendwich 2009.02.22. 11:22:49

Tegnap délután sikerült ismételten megízlelnem ezt a lenézett lét formát. Belvárosban besorolok a belső sávba, mert tök üres. A külsőben meg már vagy 5-en álltak. Beállt mögém egy Skoda SuperB, tip-top, szlovák rendszámos, stb. Úgy indultam el, hogy én már 50-el mentem amikor a külsőben az első még csak másodikba kapcsolt 10-nél. Néztem a külső tükröt, hogy hova lett a Skoda mögűllem?! Mellettem volt már akkor a srác és az a nézés - napszemüvegben - valami eszméletlen nevetséges volt, kb.: "mi a jó kurva anyádat porozol itt előttem ezzel a vén szarral te szemüveges genyóláda, tartsd fel a jó édes ...". Majd elhúzott, én meg kisoroltam a külsőbe. (az már egy másik sztori, hogy szlovák volt a rendszám, de magyar a söfőr - tippelve a útirányából).
Alig 1 perc múlva, a városból kivezető utolsó lámpánál. Leálltam a külső sávba. Senki nem állt be mögém :P A belsőbe egy Seat Altea állt be elsőnek. A lámpa sárgára váltott, indultam. Semmi pörgetés (már 3000-nél elváltottam), semmi cicó. Az Alteát már a belső tükörben is teljes egészében láttam. Mögöttem akkora hely, hogy egy kamion is befért volna. Erre mit csinált az Alteás? Gyorsított, megelőzött, és beállt elém. Na mondom... Presztízs autós vegyítve kőkemény hungarikummal :|
süti beállítások módosítása