Vidám társaság ez itt az Autófílián. Külön örömünket leljük egymás szívatásában.
Jórészt persze az, aki szívat, nem aki szív.
Én pl. ezt kaptam ma a céges mailre:
Adam írta:
>
> Tisztelt Címzett!
>
> A bonto.lap.hu-n találtam meg az Önök elérhetőségét. Van egy ezüst 1981-es Delorean-em, alvázszáma: SCEDT26T0BD003472.
>
> Szeretnék érdeklődni, hogy kapható-e Önöknél indexkapcsoló, ajtóhatároló-zsanér, illetve meghibásodott a flukszuskondenzátorom is.
>
> Tudnék rendelni ezekből Önöknél?
>
> Üdvözlettel
> Szurdokpüspöki Ádám
>
Kedves Uram !
Örömmel vesszük az információt, miszerint újabb darabbal szaporodott a hazai DMC-állomány.
Kissé meglepő, hogy Michael megvált álmai autójától, de a válság már csak ilyen.
Jelenleg bontáson sajnos nincs DMC-12-esünk, és a közeljövőben nem is jelezték - bár a közeljövő e típus esetében meglehetősen relatív.
Új, gyári, vagy utángyártott alkatrészben azonban tudunk segíteni. Indexkapcsolóként Skoda 120-asét ajánljuk, formára, ízre, szagra meglehetősen hasonlít, még egy múzeális minősítő vizsgán sem feltétlen szúrják ki.
Ajtóhatároló zsanér, ilyen szóösszetételben, mint alkatrész számomra ismeretlen, bár ez valószínűleg annak tudható be, hogy nem ismerem elég alaposan az ilyen Melkus-ajtók szerkezetét.
Amennyiben a zsanérra gondol, sajnos már nem rendelhető. Létezik azonban konverziós szett, amivel a Melkus-ajtó Lambo-ajtóvá alakítható, amelyhez a továbbiakban is tudunk alkatrész szállítani a tuning-shopunkból. Eggyúttal ajánlom figyelmébe sasos gépháztető-matricáinkat.
Ha az ajtóhatárólót érti e szóösszetétel alatt, akkor a velünk szemben elhelyezkedő faáruház szerszámnyél-szabászata szívesen segít.
A fluxuskondenzátor bizonytalan terület. Az autó alvázszáma szerint a gyártósorról enélkül került ki az autó, ez az alkatrész csak a 11740 vázszámtól volt széria. Mivel utólagos beépítés, nagy a valószínűsége, hogy távol-keleti, utángyártott fluxuskondenzátor van az autóban, amellyel az általunk szállított gyári nem csereszabatos. Az azonosításhoz kérem, olvassa le a fluxuskondenzátor adattábláján olvasható karakterhalmazt.
A fentiek alapján sajnos meg kell állapítanunk, hogy a gyár bezárása óta az alkatrész-ellátás nem könnyú. Ez azonban önt, mint DMC-tulajdonost nem szabad, hogy elkeserítse. A probléma orvoslásának egyszerű módja, ha az észak-Írországi gyár közelében beállítja az 1981-es évet, majd felgyorsít 88 MPH fölé.
Amennyiben a fentiek felkeltik érdeklődését, kérem, keressen fel minket személyesen.
Tisztelettel:
Prokop Gábor
Beszóltak