Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Autófíl álmok - Nemjuliettelewis

2010.03.09. 09:00 | NemJulietteLewis | 20 komment

Címkék: vélemény autóleszbi autófília af almok

Nálunk ma van nőnap, rendben? Keddenként álmodunk ugyanis, és ez alól az sem adhat felmentést, hogy egyes katolikus egyházfők nem voltak képesek olyan naptárat reformálni maguknak, amelyben március nyolcadika rendszeresen nőnapra esik.

Így tehát, nőnap alkalmából érkeznek Nemjuliettelewis álomautói.

Említettem már, hogy nem ájulok el a benzingőztől, teljesen hétköznapi életet élő, kétkezi irodista vagyok. Nehéz autófil álmokról írnom, bár azért néhanapján belelkesülök egy-egy „géptől”.

Formák, színek amik inkább megérintenek. Sosem foglalkoztatott a lóerő és a nyomaték, ha tetszettek egy autó vonalai, könnyen estem „szerelembe”.

Két dolgot kell leszögeznem az elején.

Szeretem az Albert-arcú járműveket, és a pirosat.

Oké, megmagyarázom.

Kisgyermekként természetes módon kizárólag piros ruhát voltam hajlandó felvenni. Szeretem a színeket na.

Albert arcúnak meg a kereklámpás, „bocsánat, hogy élek”, illetve a „juj, jövök-futok!” hangulatú autókat hívom. Amitől ellágyulsz, mosolyra húzódik a szád. Amit azonnal imádsz, mert olyan kis cukormackó.


Ő Albert.

1. Opel GT

Fontos tényező, hogy ismerősök, barátok autói a személyes kapocs miatt sokszor kapnak csillámport a szívemben.

Így vagyok a (mi más lehetne, mint piros?) Opel Gt-vel. Mindig tetszett, de igazán kedves csak akkor lett, amikor beleültem és végigtapogattam. Köszi Nanu!
Csodás autó.
„Helyes-lapos-fondorlatos”, ívekkel, kanyarokkal... huh, imádom.

2. Pedálos Moszkvics

Imádtam volna a pedálos Moszkvicsomat is, de sajnos álom maradt. Rendre kaptam a járó babákat meg az építőkockát óvodistaként, a pedálos Moszkvics azonban sosem volt a karácsonyfa alatt. Láttam ugyan a játszótéren ilyesfélét, de a fiúk sosem engedtek a közelébe. Felnőttként pedig, azt hiszem, nem férnék bele.

3. MAZ-537

Pedig a méret igenis számít. Mutassanak olyan embert, akit nem hoznak lázba a sokmázsás vasak! Ugye?

A Függőség napja meghatározó élmény volt számomra. Vonzanak a katonai járművek...

4. Oldtimer Mercedes

Kellemes ellenpólus a Mercedes bármely, Zöldségesnél régebbi típusa, főleg a kicsi, hamiskás orrú, kétszemélyes változat. Igen, nem tudom megmondani a pontos fajtát, évjáratot, legalább tízfélét találtam a neten, amitől hevesebben kezd dobogni a szívem.
Ha nyerek a Lottón, Mercedest biztos veszek.

5. Volkswagen Karmann-Ghia

Vagy egy fekete úri dámát, mint amilyen Karmann-Ghia. Olasz romatikus nyaralásunk idején fogdostam meg egy ilyet. Uraim, nézzék meg ezt az orrot! Nem gyönyörű?
Nem is értem az autógyártókat. Ékszerdobozok kontra kavicsautók. Túl későn születtem...

6. Trabant 500 Kombi

Miért nem gyártanak kombi púpos Trabit? Albert arcú, gyönyörű, igazi szerelem-autó. Igen, volt ilyenünk. Csodálatos emlék. És mindig remegő kézzel simogatom meg Boci Peti barátunk járgányát.

7. Mazda 6

Miután letöröltem a párás szemüvegem, tovább keresgéltem. Milyen autók tetszenek MÉG?
Hamar beugrott. Mondhatni kommersz, modern példány. Férfias, agresszív, szexista típus. Mazda 6. Kényelmes, gyors. És a visszapillantója hibátlanul alkalmas fürdőgatya szárításra. Teszteltük!

8. Jaguár XJ6

Ha már a hormonforralásnál tartunk, érdemes megemlíteni a Jaguar XJ6-ot. A régebbi évjáratokat. Elegáns bálna-autó, nincs nő a földön, akinek ne remegne a lába, ha ebből mosolyogna rá a lovagja. Csak olyan férfi vásároljon ilyet, aki méltósággal tudja elviselni a karjaiba hulló, alélt hölgyek tömegét.

9. Ferrari 250GT

Aki pedig szereti túlfeszíteni a húrt, feltétlen állítson a garázsába egy '60-as évekbeli Ferrari 250 GT-t. Szerintem nem kell magyaráznom...

10. VARIO Perfect Platinum

Álmodozásaim lezárásaként egy szépséges buszt tudnék elképzelni a mindennapjaimba, mivel aktív tömegközlekedő vagyok. Drága barátnémmal lényegesen kényelmesebben utazhatnék Budapest felé hajnalonta. De csodás lenne, jaj...

Ha pedig olvasnál:

Nagy Opel GT-könyv



Karmann-Ghia



Trabant-Story





A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr331822161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.G. 2010.03.09. 10:28:58

Hol van a könyvajánló?
Pl.: A pedálos Moszkvics szerelési útmutatója?

Amúgy érdekes szemszög.

J.G. 2010.03.09. 11:14:49

Látom, közben meglett a könyvajánló, bár a szerelési útmutató nincs benne. Hiánycikk?

Ja, és rossz a felirat (leirat) a Trabant könyv alatt...

Ma már nem írok többet, eleget negatívkodtam.

Wendriner Tódor Emánuel 2010.03.09. 12:15:51

E! Volt ilyen pedálos "Moszkicsom", mustársárgában :) Világított, dudált, és ahogy csillogva állt a karácsonyfa alatt... soha, semminek nem örültem annyira, nem voltam anyámék szerint olyan döbbenten, lefagyva a hatása alatt :)

vivaitalia 2010.03.09. 12:19:13

„Férfias, agresszív, szexista típus. Mazda 6. Kényelmes, gyors. És a visszapillantója hibátlanul alkalmas fürdőgatya szárításra. Teszteltük!“

talán...
kár, hogy ennek is vége...

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.03.09. 12:19:53

nekem bordó pedálos volt_ de ellopták a pincéből... kapják be:D

Kifordított kacagány 2010.03.09. 13:17:57

pedálos moszkvics, ki szavazna másra?:)

marek098 2010.03.09. 14:17:25

Igen, a Pedálos nekem is életem legeslegnagyobb karácsonyi ajándéka volt, a mai napi emlékeszem rá! Ami érdekessé teszi a dolgot, hogy bár én magam '89-es évjárat vagyok, '93 karácsonyára a szüleim még egy sima játékboltba besétálva tudtak venni zsír újat... azok a '90-es évek :) amúgy kék volt, és kb. 1 év után ellopták Kb. 6éves voltam amikor sógoromtól kaptam egy másikat: matt feketét lángnyelvekkel az elején, állat volt, lehet ez indított el a buzériában :D

pickapu 2010.03.09. 17:02:50

Nem volt pedálos Moskvichom, pedig deszerettem volna!

martong 2010.03.09. 17:19:08

Mindig akartam pedálos moszkvicsot, de helyette kaptam pedálos gokartot, váltóval, "rendes" futóművel (központi lengőkaros, sima merevtengely, két rugóval). Gumikerékkel, piros volt és mindenkit lenyomtam vele a játszótéren meg a faluban, a pedálos moszkvics utol sem érte, szal a kezdeti csalódottságot a sebességmánia váltotta. Azóta is a relatíve könnyű gyors vasakat szeretem ;)

boibo 2010.03.09. 18:35:29

de ha most itt mindenki a pedálos moszkvicson (-ra? -ról?) romantikázik, akkor miért nem az vezet a szavazáson?!

Kifordított kacagány 2010.03.09. 18:37:57

@boibo: na ezaz, miért? biztos valami csalás van a dologban

pickapu 2010.03.09. 19:05:13

@Kifordított kacagány: @boibo: Azér' mer' tudatalatt mindenki szeretne egy pickupot abból a jobbik fajtából :D

Kifordított kacagány 2010.03.09. 19:14:30

@pickapu: hülyeség, én pl teljesen tudatosan kattintottam a moszkvicsra, tudat alatt meg egész másra vágyom:)

fabos-net · http://fabos-net.ws/ 2010.03.09. 20:16:35

Pedálos Moszkvics. Sajnos a jóval fiatalabb unokatesóméba nem fértem be.

heggla2 2010.03.09. 21:06:51

Hát nekem van egy pár pedálos moszkvicsom,a fiamnak gyüjtöttem,évjárat:1975,1980,és a kincs:1969ami még gömbölyü fajta,nem a "kocka"

zalkapone 2010.03.09. 23:38:31

Én arra a nagy zöld izére szavaztam. Ha már vas, akkor abból nagy!

Kifordított kacagány 2010.03.10. 06:53:13

@zalkapone: na jó, elárulom, arra is szavaztam egyet:)

Papucsek Norbert 2010.03.10. 16:54:31

Mind kéne, de a Mazda 6ot elcserélném valamire... úgy 10-15 jelöltem lenne :-)

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.03.10. 16:56:34

@PNorbee:
...és megírod-e a Fília Pubra ? :)

Krisi 2010.03.10. 20:58:48

nyilván pedálos moszkvics, nanáhogy, egyértelműen, mimás? pedig nekem nem volt soha, még csak gokartom se. volt viszont egy kék örökhajtós bringám, úgy látszik az nagyobb hatással volt rám, mert azóta is olyan van, csak nagyban :)

(van egy kurvajó napirajz ahol a fószer a kocsmában egy pedálos moszkvicsban áll, de sehogy nem találom, azét ne maradjon a tisztelt közönség link nélkül figyeljétek eztet e)

napirajz.hu/archives/2008/05/29/NEM_FOROGJA_LE/
süti beállítások módosítása