Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Már megint Pannónia!

2010.03.30. 14:51 | Következő Vásárló Miklós | 46 komment

Címkék: lol pannónia mázló imre

Kedves mázló úr!

Elnézést, amiért az Ön Nevét Kisbetűvel Írjuk, de ellenkező esetben az "úr"-nak kellett volna lemaradnia - mégis jobb ez így.

Az igen nagybecsű Autófília Blog egyik szkepti... szerkesztőjeként írok önnek. Technikabuziként nagy örömmel olvastam, hogy ennyi év szívatás, vetítés, faszlengetés, sajtóhitegetés és fafaragás után végre élőben is megcsodálhatjuk a leendő új Pannóniát.


 

Mivel közülünk a legnagyobb motorbuzi Tamás kollégánk, célszerű volna, ha jelen lehetne ő is a bemutatón. Régi rajongója a márkának éppúgy, mint az Ön munkásságának. Magunk között csak barátságosan Kibaszott Kamugépként emlegeti önt, és izgatottan várja, hogy ön előálljon egy újabb szánalmas magyarázattal, mentséggel.

Sajnos Tamásunk genetikus terheltség és szerzett fényiszony okán nehézkesen mozog nappali világosságban. Annak érdekében, hogy személyesen is jelen lehessen a bemutatón, és elsőkézből informálódhasson az ön és becses barátai által előhazudott Új Magyar Büszkeségről, előállnánk egy aprócska kéréssel.

Mivel, ismerve a típus előéletét, és a vele kapcsolatban már régóta tapasztalható hype-ot, a magyar szaksajtó részéről várhatóan nem lesz nagy az érdeklődés. Emiatt remélem, könnyedén megoldható, hogy lehetőség szerint estére, naplemente utánra tegyék a tájékoztatót. Így Tamásunk végigélvezhetné a Powerpoint-Showt, és
saját kezével érinthetné a Sebaj Tóbiás által meglovagolt gyurma-Pannóniát!

Ígérjük, hálából hűen beszámolunk a blogon a bemutatóról. Hazudjék hát bármekkora baromságot is mázló úr, mi azt cenzúrázatlanul továbbadjuk - kacagjon velünk együtt a világ!

A további gyümölcsöző együttműködés reményében:

Következő Vásárló Miklós
Autófília




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr951880880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr800 2010.03.30. 15:50:01

Ez kész. :D Ellenben jogos.

yeti 2010.03.30. 15:52:53

Van egy fél doboz fekete zománcfestékem amit szeretnék felajánlani mázló úrnak,hátha már csak ennyi hiányzik a működő prototípushoz.

T4KK 2010.03.30. 15:55:40

És a Danuvia? Azzal mi van?

arconfosom 2010.03.30. 16:10:54

3D-ben én is kurvajó Pannóniákat csapok össze :D

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.03.30. 16:32:13

@T4KK:

A Danuvia prototípusok évek óta készek. Valószínűleg tőkeproblémák lehetnek, pénz híján meg nehezen készül az adminisztráció, típusbizonyítvány, stb.

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.03.30. 16:33:30

Kurucz meg Reisz bácsit sajnálom, hogy odacsábította őket a kisbetűs úr. Idős emberek ha csalódnak, nem tesz jót a szívüknek.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.03.30. 16:49:28

Azt is megilletné egy nagyobb méretű rugdosás, aki a város részéről 15 milliót adott ehhez a semmi projekthez.

Tsaby601S 2010.03.30. 17:32:08

Pert fog indítani az "úr" hitelrontásért ha történetesen be tudja bizonyítani, hogy pl. nem is gyurma, hanem agyag...:o)

Fittipaldi 2010.03.30. 17:59:46

@bervas: más is lesz ott, szerintem nem is akarják gyártani, csak a név és a felhajtás kellett, proto már vagy 2 éve van. Valószínűleg a Pannoniával is ez a helyzet.
Bár úgy hallom, hogy az NKH-nál valóban nehezen készülnek a papírok ha a köcsög ügyintézők úgy akarják, és csak "extra költségért"...

Gomulka Béla 2010.03.30. 18:43:56

Na, ezér' nem lesz sose Pannónia. Elveszitek azt a kis bátorságát is, ami volt neki. Ti tehettek róla, mostantól.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.03.30. 18:50:17

Csak, hogy valaki ON is legyen. Szerintem jól néz ki a grafika.

Persze, kár, hogy ez is ordas kamu illatot áraszt magából...

Bq 2010.03.30. 19:40:30

@immortalis: Már csak azért is, mert ez a legelső látványtervek egyike, évekkel ezelőttről, ami után nem sokkal m. "úr" bejelentette, hogy mégis inkább valami olyasmit csinálnának, mint a régi T5, csak négyütemű, 500-as blokkal... A legutolsó hír, amit hallottam, hogy erről a koncepcióról mutattak be egy makettet, meg egy váz+tank modellt.

rebeka14 2010.03.30. 19:42:37

Kár, hogy chopper (mármint ha esetleg, netalántán, valamilyen
csoda folytán tényleg....).
Szerintem egy Pannóniának alapesetben egy egyszerű klasszikus
naked-nek kellene lennie.

Ha egy sima napi használatra való gép lenne, akkor az elsők között
rendelném meg.

Szűcslaci 2010.03.30. 19:57:15

úgy kétmilliárd Eu-s támogatás azért elférne ott, Pannonia ide-vagy oda. Majd a Sedesa felépíti a T5-öt, ha kell.

Bq 2010.03.30. 20:05:39

A T5-öt nem, csak a gyárépületet... ha jól csinálják, másfél év alatt eljutnak odáig, hogy megcsinálják a talajegyengetést a könnyűszerkezetes csarnok betonpadlójához. Természetesen állami garanciával...

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.03.30. 21:29:12

@rebeka14:
Ha nagyon szeretnél magyar gépet, inkább Danuviát rendelj. Ha összejönne 20-30 megrendelés előleggel, tán nekilátna Kovacevic a típusvizsgának. Szerintem inkább megérdemli ő, mint az emlegetett úr.

Beaver100 2010.03.30. 22:11:47

Nagyon szivesen vennek egy Pannoniat, meg ki is hozatnam a US-ba, Valamikor a P-20-as volt a kedvenc

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.03.30. 22:16:11

@Beaver100: Hát, az USA a customok hazája, abból a pénzből, amit Mázló felvett már csinálnának ott is egy szépet, itthon talán kettőt. De ennyi. Új Pannóniában ne bízzon senki, Mázló Imrében meg az bízik meg, aki akar.

baxigáz 2010.03.30. 22:23:35

"Komolyan mondom, ha valamelyik klub, vagy kiállításszervező tematikus versenyt hirdetne -miszerint építse meg mindenki a maga Pannóniáját-, olyan gépek készülnének pár hónap alatt, hogy valóban lenne értelme egy szót is vesztegetni a dologra! És azok a gépek működnének, újra legyárthatóak lennének -megkockáztatom, hogy ráadásul az építók nagy része még gépész diplomával sem rendelkezne... "

Ez jó ötlet, szerintem is sok olyan motor lenne, ami nyálcsorgatóan szép.A Pannónia szerintem egyedi motorként kerülhet újra forgalomba, max évi ötven, száz darab erejéig, tömegesen sajnos már sohasem fogják gyártani. A HD VRSC ROD utánérzésű prototipus szerintem égés, mint a "hyjosung" vagy mi, a 650-es az már valami, de a végleges motort kellene legalább kiállítani.Ez egy álom, mint fociban az aranycsapat, egszer volt és sosem lessz.

baxigáz 2010.03.30. 22:30:37

@rebeka14: Szerintem is naked bike-nak kllene lennie.A Pannónia sosem gyártott choppert, így a T5 is pl. custom.

Beaver100 2010.03.31. 04:51:25

@scheerti: O ja van itt minden azzal nincs gond, de erdekessegnek kihozatnak egy Pannonia motort

dühöskisember 2010.03.31. 08:18:15

mázló úrnak nem a pannónia motor, hanem az azonos nevű fesztivál a fő bevételi forrása. minden évben felkeres egy várost, hogy ott épülne a gyár, pannonia motor, így-úgy ÉS mint egy mellékesen szerveznénk,i de egy fesztivált, ha adnának ingyen helyszínt, vizet, áramot, támogatást stb...
minden évben beszopja egy város. ott majd lesz motor, igen. tényleg becsszó. hacsak közbe nem jön vmi...

Kifordított kacagány 2010.03.31. 15:06:03

mondjuk jobban megél belőle, mint ha motort gyártana

hovarju 2010.03.31. 15:46:30

Ez totál gáz, hogy a magyarok mennyire hiszékenyek.

EMBEREK, van köztetek szakmunkás, esetleg vállalkozó? Elemi matematikát ismeritek? Tudjátok, összeadás, szorzás, meg ilyenek.

Megmondaná nekem valaki, hogy például mennyibe kerülne felszerszámozni egy présgépet, ami mondjuk a lámpafejnek préselné a bilit? Vagy a lámpakeretet? Szerintetek megállna félmillió alatt, csak a szerszám?

1 azaz EGY darab alkatrészről beszélek, hány alkatrész is kellene egy átlagos motor legyártásához? Megtenné valaki, hogy beszorozza?

Belefér a tizenötmillió forintba? ÁÁÁÁÁHHHHHH....

Aztán mérnök van-e köztetek? Aki tud rajzolni, meg ilyenek. Mennyiért terveznétek meg egy lámpafejet, műszaki rajzokkal, gyártási dokumentációval? Hány mérnök munkaóra kell hozzá, és mennyi az óradíjatol?

Beszorozná valaki? Aztán az összes, egyedi alkatrészre ugyanezt?

Még mindig van a tizenötmillióból? Oké...... Jut majd belőle összeszerelő munkásokra, tesztpilótákra, engedélyeztetésre, stb. stb.

Akinek ez nem esett le az első 0.001 másodpercben, hogy brutális átverés az egész, az komolyan mondom higgyen inkább a télapóban.

Még a Pannónia név sem a tulajdona a mázoló imre ÚRnak, csak bepróbálkozott, hogy majd levédeti, csak beszopta, mert már foglalt.

Amúgy meg senki nem olvasta a várpalotai önkormányzat egyik tavalyi jegyzőkönyvét, ahol megpendítik, be kéne perelni ezt az URAT? Miután lelécelt a tizenötmillióval ...

Magyarok, ébredjetek fel ... Adersen régen meghalt ...

Jamesblond 2010.03.31. 17:24:08

Ha autót nem is tudunk gyártani, mert pénze egy gyárra csak az államnak lenne, azt meg ellopikálják, de ha lenne egy magyar gyár ahol még lenne gyártás azt is bezárnák, privatizálnák, az árát meg betennék a Nokia-dobozba és...
De: Nem lehetne használni a régi dokumentációt? Úgy olcsó az előállítás. Minden marad a régi még akár a 2 ütemű motorblokk is, nem kell szelep, vezérműtengely, meg 1000 más precíziós emiatt drága gyártást igénylő dolog. Elő a régi préseket, szerszámokat és a ruppótlanoknak indulhatna a közlekedési eszköz gyártása. Vagy ha nagyon 4 ütemű blokkal akarnánk menni, venni valami 250-es vagy 500-as igénytelen jó nevű blokkot bele. Nem nagy kunszt. Ezt csinálják ám nálunk! Fehérgyarmaton (keleti sarok) van egy gyár, ahová megérkezik a HONDA blokk és csinálnak belőle kerti traktort, fűnyírót, hómarót, betonfelvágót, miegymást. Bajnok cuccok, viszik mint a cukrot. Miért ne lehetne ugyanezt motorkerékpárban is megvalósítani? Meg lehet. Csak nem szabad Hayabusa áron mérni, mert senki nem hülye, akkor tuti bukta. Szóval régi Pannónia, előre egy tárcsaféket, meg max egy 4 ütemű rotaxot, vagy japót bele. Kész. Lássuk:
1 db acél váz
2 db kerék
1 db blokk
tank, ülés telók, stb... lemezből a présgép seperc alatt kinyom 10.000-et. rengeteg prés van még az országban. Kiadni a melót, beszállítói hálózatot 1 óra alatt ki lehet logisztikázni, összeszerelő üzem, aztán had menjen. Kínában is így van. Aztán 200.000-ért adogatják itt a noname robogókat. Ha a Pannonia kijönne 450- 500.000 körüli összegből, tutira menne. 250-et adogatnak egy kínai Praktikeres quadért is amivel nem lehet utcán menni. Lehet naivnak tűnik az irományom, de nem choppernek, meg alu-delta-box vázasnak kell lennie egy olcsó gépnek, hanem egyszerűen csak olcsónak kellene lennie és megelégedni a régi formavilággal, régi teljesítménnyel, kényelemmel. Mindig amikor látom hogy valami régi magyar gép újjáélesztését nyugati pompával párosítják már tudom hogy kamu, vagy nagy falat. 4500 Ft körül van egy tábla lemez a tüzépen, meg 400 Ft az acélcső métere. Egy tábla lemezből kitelik vagy 8 tartály... 5-10.000-ből meg a váz ipari körülmények között. Ne együk már meg az engedélyezéssel meg a gyártással járó magas költségek kamuját... A gyár mai világban az egyszerűbb gépeket kis túlzással filléres áron tudja előállítani. Ideje lenne már a mi pénzünkért nálunk is előállítani valamit. pl egy motort.

hovarju 2010.03.31. 18:26:28

@Jamesblond: nagyon nem vagy képben. Nem kicsit, nagyon...

"Nem lehetne használni a régi dokumentációt?"
Nem. Mert nincs. Néhány megszállott gyűjtőnél megmaradt pár rajz, de korántsem annyi, hogy a teljes szerkezeteket reprodukálni lehessen.

"Úgy olcsó az előállítás."
Hát nem csak ezen múlik. Az R&D és a tervezés csak egy része a dologna.

"Minden marad a régi még akár a 2 ütemű motorblokk is, nem kell szelep, vezérműtengely, meg 1000 más precíziós emiatt drága gyártást igénylő dolog. "
Az a blokk már az ötvenes években is korszerűtlen volt, miért venné meg ma bárki? Nosztalgiából? Arra van még elég a régiekből szívni azokkal is lehet . Aki motorozni szeretne, az meg nem vágyik a kétütemű rettenetre, amit az a színvonal kévisel (Pannónia-őrültek, nem nekem ugorni! Nekem is volt)

"Elő a régi préseket, szerszámokat"
Álom, édes álom... Nézzél már ki Csepelre, mi maradt a gyárból. Amit nem sikerült "elprivatizákni" (értsd: szétlopni), azt beolvasztották.

"2 db kerék"
Két darab kerék, 19" króm felni, 36 króm vagy korr küllő és csavar, alu kerékagy profi fékkel, minőségi gumiköpeny - ez mai áron (és van benne cucc "okosba is") kb. 60e (hatvanezer). Nem hiszed? Kérdezz meg egy Pannónia veteránost.

"Egy tábla lemezből kitelik vagy 8 tartály"
Kiszámoltad, mennyiért is? Szerszámköltség, csak hogy ismételjem magam.

"A gyár mai világban az egyszerűbb gépeket kis túlzással filléres áron tudja előállítani"
Igen, milliós darabszám esetén. Mennyi Pannónia is készült összesen, a húsz év alatt, amíg gyártották? Mennyi ment belőle KGST meg orosz exportra? Akkor mennyit is lehetett eladni belőle évente, amikor az autó még luxuscikk volt, ergo a motorbicikli volt a nép járműve? Mennyivel jobb most a helyzet? Népesség nem nőtt, motorozás ugyan trendi, de a retro nagyon szűk réteget jelent csak. Szóval pár száz darab, talén az első két évben. Talán. Ennyi
Erre nem lehet "filléres" tömeggyártást építeni.

Szóval úgy látom, az eredeti problémán kicsit átsiklottál, miszerint egy büdös mocskos csaló kábit egy komplett országot, hogy majd 15 millió forintból ő egy motorgyárat indit neki.
A te érvelésed inkább arról szól, hogy lehetséges-e Magyarországon motort gyártani. A válasz igen, de nem úgy ahogy te elképzeled, annál sokkal több kell vagy kellen hozzá. És a piaci realitásokat sem vetted figyelembe - mindennek akor lenne értelme, ha valóban exportképes lenne a végtermék.

Én is nosztalgiával gondolok a régi magyar termékekre, függetlenül a minőségüktől (mert volt köztük jó sok sz.r is, valljuk be), mert akkor legalább volt gyártás ebben az országban. Ami most van, az lófasz se. Nigger bérmunkában részegységek, jobb esetben komplett termékek, a multinacionalis rabló gigászok globalizált szarjai, ami csakis nekik hoz hasznot, busásat. A magyar mérnök, a magyar munkás már régen nem tervez, sem nem termel.

Na ezt lovalgolja meg a mázoló, és kábít mindenkit a szánalmas meséjével. A sok nosztalgiázó vak meg szeretné hinni - pedig elég lenne csak belegondlni a tényekbe kicsit, és visszatérni a való világ keserű talajára ...

yeti 2010.03.31. 18:35:08

@hovarju: "A magyar mérnök, a magyar munkás már régen nem tervez, sem nem termel."
Akkor nem tudom mit csináltam ma de 7-13-ig azt hallucináltam,hogy dolgozom:)

yeti 2010.03.31. 18:37:10

@hovarju: "A magyar mérnök, a magyar munkás már régen nem tervez, sem nem termel."
Akkor nem tudom mit csináltam ma de 7-13-ig azt hallucináltam,hogy dolgozom:)

yeti 2010.03.31. 18:38:15

@hovarju: "A magyar mérnök, a magyar munkás már régen nem tervez, sem nem termel."
Akkor nem tudom mit csináltam ma de 7-13-ig azt hallucináltam,hogy dolgozom:)

yeti 2010.03.31. 18:38:48

háromszor......bocs

hovarju 2010.03.31. 18:51:23

@yeti:

pontosan tudod, hogy miről beszélek, csak úgy teszel, mint aki nem érti.

Megismétlem az állítást (amely általánosít természetesen, érstd, nem tér ki a kivételekre): a magyar ipar, mint olyan, NEM létezik.

Van sok jó mérnök, meg szakmunkás is, de NINCS sok jó MAGYAR gyár, melyek magyar innovációból magyar terméket állítanak elő.

De ha te tudsz jó sokat, osszad meg velünk.
Nem a KKV kategória izzadságos, a vérszívó állam elvonás miatt állandó csalásra kényszerített, de azért mégiscsak csírázó próbálkozásaira gondolok.

Hová lett Csepel? Hát a Tungsram? Az Ikarus? A Videoton? stb. stb.
Hol készül MAGYAR termék? Általában, nem partikuláris kisszériás gócokban.

Nem vonom kétségbe, hogy becsületes munkát végzel, mint mérnök vagy mint szakmunkás - kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától. De ha már szóba hoztad: tényleg csak 7-13-ig? És a többi? De nem akarok személyeskedni.
Csak mondd, hogy megértetted, amiről beszélek, még ha általánosítok is.

Gombaraz 2010.03.31. 19:29:09

Igazán gratulálok a cikkhez, miért nem várod meg míg írhatsz is valamiről? de te tudod...csak nehogy visszafelé süljön el.Egyébként ez már szinte közhely sajnos, de magyar szokás, hogy porig alázzuk azokat akik próbálnak tenni valamit...igaz a ki a kommunizmusban nevelkedett nyilván megtanulta: az a jó gyerek aki semmit nem tesz. Ugatni meg a kutyák is tudnak.
Érdekes nem úgy tűnik hogy van itt olyan aki készített már motort...lehet hogy ők tudják, hogy nem csak ősszecsavarozom azt megvan?!
Ez egy szar blog! (tessék ez még a hülyének is megy)

yeti 2010.03.31. 20:02:58

@hovarju: Természetesen 7-15-ig.Elírásról van szó.A sok jó magyar mérnök és szakmunkás pedig ha volt is valamikor már a múlté.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.03.31. 20:08:13

@Gombaraz: >de magyar szokás, hogy porig alázzuk azokat akik próbálnak tenni valamit

Ó, valóban? Finoman jelezném, hogy mázló úr felvett 15 gurigát a várpalotai önkormányzattól azzal a céllal, hogy ő motorkerékpár-gyárat fog alapítani. Hát, ebből nem lett semmi. Mázló(csak az új mondat miatt írom nagybetűvel a nevét) évek óta hallgat, ha kérdezik, ígér, ha számonkérik. Motor helyett fából faragott makett, motorváz helyett egy darab vas, bemutató helyett látványtervek. Csarnok helyett semmi. Ez mázló Úr. Forró lett a talaj, Várpalotán is feszegetik a feljelentés gondolatát, az említett úr pedig lehet, hogy úgy látta, ideje előrukkolni valamivel. Nem vagyok jós, de elmondom mi lesz szerintem:

Odacsábítják Talmácsit, meg a két idős urat, akik igazi Pannóniával versenyeztek, aztán lesz egy bejelentés, hogy kész a motor, csak még nem teljesen. Magyarul ott fog állni egy innen-onnan összevásárolt alkatrészekből álló valami, amire rányomnak egy matricát. Ezzel be van fogva mindenkinek a pofája, Pannóniát akartatok parasztok? Megkaptátok. Itt a prototípus, majd nekiállunk gyártani, EGYSZER. Szerencsére csak kevesen hiszenk neki. Azért remélem, hogy jó sok fotós elmegy majd, és lesz legalább valaki, aki megírja az igazságot az ott látottakról.

Kifordított kacagány 2010.03.31. 22:55:40

@hovarju: ilyen egy darabig nem is lesz. ha valaha lesz egyáltalán annak újra a semmiből apránként kell majd talpra állni. nem pedig úgy, hogy mostantól motort fogunk gyártani.
előbb alkatrészeket kell bérmunkában, ha jól megy, jöhet egy összeszerelő üzem, aztán lehet saját típus összelegózott alkatrészekből és közben készülhet majd egy valóban magyar motor is szabadidőben. ez viszont nem bejelentős csinnadrattás folyamat, hanem sokat gürizős, kockáztatós, tökös legényt kívánós. ezer indulóból talán száz nem megy tönkre és talán százból talán lesz egy akit a gazdasági kényszer nem visz más utakra.
a szomorú valóság meg az, hogy a világnak se magyar motorra, se magyar autóra nincs szüksége.

Kifordított kacagány 2010.03.31. 22:57:21

ja, ha nem tűnt volna fel, az indiai járműgyártás pillanatnyilag évtizedekkel előttünk jár. nekünk már csak múltunk van ebben a szegmensben, jövőnk nem nagyon.

Kifordított kacagány 2010.03.31. 23:02:28

még egy és lekattanok a témáról. az egyik oldalon nyugati életszínvonalat szeretnénk, olyant, hogy elmondhassuk, most már európához tartozunk. a másik oldalon meg olyan fejlesztéseken ábrándozunk, amit olcsón fillérekből lehet megvalósítani, mint régen. ehhez viszont olcsó anyagok és nagyon olcsó munkaerő kell. e két vágyunk úgy érzem nem igazán van összhangban.

FrundsbergW201 2010.03.31. 23:50:42

@Beaver100:
Akkor miért nem veszel egy P20ast? Mai tudással és anyagokkal összerakva nagyon is használható és szerelésmentes.

Bende Endre 2010.04.01. 10:36:34

Ennyi a Magyar Motorkerékpár Kft. weboldala....

"Az oldal átalakítás alatt..."

Persze. Szűk egy héttel a bemutató előtt még egy weboldalt se tudott összelapátolni? Muhhaha...

Komolytalan egy dolog ez. Reisz és Kurucz bácsi nagyon csalódottak lesznek. Talmácsiról nem is beszélve. Rólunk meg még úgy se...

Kívánok mázló úrnak jó erőt és egészséget.
Főleg erőt, mert ha egyszer megunják a viccelődését, szüksége lehet rá...

MAGADAN 2010.04.02. 15:58:37

@FrundsbergW201: Aron!Mikor adjam vissza a sapkadat?

dühöskisember 2010.04.06. 19:47:43

és az indexen most hazudja új életre megint Pannóniát, úgy, hogy rácelluxozott egy emblémát egy összerakott motorra. mint amikor kínaiak rátesznek akármilyen márkát az ugyanott gyártott szarjaikra.

Jani55 2010.04.14. 13:23:55

Az Igen Nagybecsű Autófília Blog egyik, Anonim következő vásárló miklós nevű szerkesztőjének!
(és a többi követőinek)
A helyesírás és az elemi kapcsolattartás szabályai szerint mindenki nevét nagybetűvel kezdve írjuk. Ez nem feltétlenül tükrözi a tisztelet megadását, a lojalitást... De így illik.
Az már feltétlen tükrözi az alapvető ismeretek hiányát, hogy ha egyes számban elkezdte írni a levelet, a második bekezdésben nem többes számban folytatja, majd tovább ismét egyes számban ír...
Biztosan nem tervezett, engedélyeztetett, épített különféle közlekedési eszközöket, honnan is tudhatná, a bürokrácia útvesztőit... mi mennyi ideig tart.
Meg lehet próbálni, a lehetőség adott.
Amennyiben személyes problémája van az illető úrral, azt ne nyílvánosan.

ui.: nem feladatom megvédeni Mázló urat, csak úgy kikívánkozott és szándékosan így utólag
süti beállítások módosítása