Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Fiatal, rutintalan srácok erős, nagy autóval

2008.07.22. 15:00 | prokee | 66 komment

Címkék: autó baleset oszlop maruti

Anélkül, hogy általánosítanánk, ugye, tudjuk, ők okozzák a balesetek jó részét, a jóval 100LE feletti, nagy és erős autóikkal, meg a tapasztalatlanságükkal, és persze a felelőtlen vezetési stílusukkal.

Mint például ez az eset itt, a Lánglovagokról:

"A 8-as főúton, az Új Csóri úton a Palotai út felől Csór felé haladó Maruti a bal elejével az út jobb oldalán lévő beton lámpaoszlopnak csapódott. Az oszlop kettétörött, és az út fölé dőlt. Az autóban elöl utazó idős nőt a mentők emelték ki a kocsiból. Őt és a Marutit vezető idős férfit kórházba szállították."

Tipikus kisodródásos baleset. Egyértelmű, hogy a rutin hiánya miatt  a sofőr nem tudta uralni a ménest. Nyilvánvaló, hogy a felelőtlen száguldás lehetett az ok, imponálni akart a sofőr a jobb egyben ülő hölgynek.

Mit ér az erő, ha nem uralod ?




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr53579568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AP 2008.07.22. 15:04:38

Ekkorát üt ez a kis gyösz?
Hát ezzel még egy mozdonyt is ki lehetne ütni..

Sabc 2008.07.22. 15:37:37

36! :)))

Még szerencse, hogy én öreg vagyok, és gyenge az autóm.
Nincs.Benne. Erős. :))))

Vargnatt 2008.07.22. 15:46:41

Nem azért, de hol van itt a 100 LE fölötti autó, meg a fiatal sofőr?

Mondjuk az tényleg hihetetlen, hogy ez a kis bizbasz autó ekkorát üt, és még túl is lehet élni benne az ütközést. Annyira azért nincs rossz állapotban az autó, mint elsőre várná az ember... Persze nyilván nem szerettem volna benne ülni, de azért ez is eredmény.

Amúgy hogy ment neki a bal eleje a jobb oldali villanyoszlopnak? Pláne, hogy a képről is egyértelmű, hogy a jobb eleje ment neki... Szerintem csak elbambult a hőségben, és véletlenül leszaladt az útról, aztán pont jött az oszlop. Idős embereknél ezt egy kicsit valószínűbbnek tartom.

Mindenesetre a tanulság benne van a Trabi kezelési útmutatóban is: "A Trabant útfekvése kitűnő, és gyorsulása kifogástalan. Ez azonban nem szabad, hogy könnyelműségre csábítson." Ez utóbbi mondat persze érvényes bármilyen autóra.

Zwickauban már akkor is tudták, mi a dörgés.

Töki 2008.07.22. 15:49:01

Ebből a témából azért nem csinálnék ironikus posztot.
Kb 15mp-s keresés után szintén a lánglovagokon akadtam rá erre:

www.langlovagok.hu/html/galeria/2234.shtml

Saját hibájából történt és nem volt "vétle" áldozat. Hacsak nem azt nézzük, hogy meghalt egy szerencsétlen 19 éves srác egy kőműves porse alatt. Elgondolkodtató, tanulópénznek mindenképpen durva.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.07.22. 15:49:24

autóbuzik, autókról, őszintén!
uborkaszezon?

Nyomek 2008.07.22. 15:53:33

Vargnatt:
"Nem azért, de hol van itt a 100 LE fölötti autó, meg a fiatal sofőr?"

Az nincs itt, csak irónia. Meg provokáció. Meglepően kevés a hozzászóló szájtépő, de szerintem nemsokára megérkeznek.

Vargnatt 2008.07.22. 15:59:22

Töki, tanulságos ez a baleset, amit mutattál, csak azt nem látom, hogy hol repült ki az autóból? Az oldalablakon? Azt hittem, ilyenkor csak a szélvédőn lehet kirepülni, eddig nem gondoltam rá, hogy az ajtón is ki lehet... Persze ettől függetlenül eddig is használtam az övet, és ezután is fogom, és az utasokra is mindig rászólok.

Tanulság: akinek annyi felelősségérzete nincs, hogy használja azt a nyomorult övet, az alá nem szabad autót adni. Nagyon szomorú, hogy ezt egyesek csak életük utolsó másodpercében tanulják meg, a sok szajkózás ellenére.

GabstarDeLuxe 2008.07.22. 16:01:38

Basszus milyen felnik azok a calibrán ilyet akartam kocka coupera:D

brock b1-es nem lehet mert annak nem dőlnek az ágai..vmi borbet féle lehet?

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.07.22. 16:03:24

lehet evvel ironizalni de tenyleg a fiatal rutintalan soforok okozzak a balesetek nagy szazalekat! Persze a 70 felettiek a masik veglet de ok mar nem a meggondolatlansag miatt

vajk 2008.07.22. 16:13:22

vargnatt:

amikor gyurodik csavarodik az egesz auto, mitol maradna az auto csukva? raadasul reflexbol kapaszkodhatsz a kilincsbe ijedtedben!

vajk

Alázatos magyarázatos 2008.07.22. 16:13:57

Szerencsétlen öreg szivar...biztos elálmosodott a kánikulában, elbambult és ez lett a vége a "száguldozásának".

Nem rossz dolog az a klíma, de azért 800ccm-től nem várom, hogy azt is forgassa.

AzHofi 2008.07.22. 16:16:24

szar blogger, szar post, dunába velük

Nicola 2008.07.22. 16:18:15

"erős, nagy autóval"
Jó ez a cím, csak kár hogy nem passzol a szöveghez.

:DDDDDDDD

Vargnatt 2008.07.22. 16:21:49

Vajk, itt a Calibra ajtaja csukva volt, azon döbbentem meg, hogy a kisablakon repült ki (és ráadásul még pont a kocsi alá). Persze az ajtó simán kinyílhat egy balesetben, ebben igazad van.

Goldstein Sámuel 2008.07.22. 16:30:08

Ezért kell Audi A6-ot venni, és mindig bekötni magát az embernek. Na meg persze nem eszetlenül száguldozni. Így könnyebben túlélhető a kocsikázás.

Lally 2008.07.22. 16:34:24

Ebben még volt anyag!!!

kacsa! 2008.07.22. 16:43:07

Most akkor azt szűrjük le a posztból, hogy a fiatalok okozzák a baleseteket de nem is mert az öregek száguldoznak? Vagy mivan? És ez index címlap?!
Akkor inkább:
3 ajtós
5 ajtós
kombi.

ST 2008.07.22. 16:44:05

Nagy sebességnél kis méret is romboló hatású tud lenni gondoljunk csak a lövedékekre. Amúgy engem jobban idegesítenek az agresszív előzők, akik azt hiszik mindenhova beférnek és hogy kanyar előtt előzni a legmókásabb.

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.07.22. 16:47:19

Ehhh, szólítsuk meg külön az úri közönség két markáns halmazát:

1. Akik az Index címlapról érkeztek, és még sosem jártak itt:

IGEN, az öregek tehetnek mindenről, a Marutijukkal együtt, le velük !

2. Mindenki más, aki már járt itt:

A kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében jeleznénk, hogy bár TÉNYLEG igen sok balesetet okoznak a rutintalan sofőrök nagy és erős autóikkal, azért van itt más veszélyforrás is.

Na, kösz, további szép napot !

Megyek a Dunába :)

w a s d 2008.07.22. 16:52:17

Szerintem az utóbbi idők legviccesebb balesete ez:

www.langlovagok.hu/html/galeria/2263.shtml

glotah 2008.07.22. 16:54:46

Attól, hogy a legtöbb balesetet a rutintalan gyorshajtók okozzák (akik közt nyilván több a fiatal, erős autóval), még nem következik az, hogy mások sohasenem okoznak balesetet.

AP 2008.07.22. 16:59:45

Na látjátok ezért gáz, ha egy poszt kikerül az index címlapra.
Jön a sok megmondó okostóni, meg a fikagépek.

Kúrcsány Ferenc 2008.07.22. 17:01:20

Faszszopó autósok, hulljon csak a férgese.

hunyuan 2008.07.22. 17:19:50

az első gépem 17évesen egy vw vr6 golf II (175Le+egy pici házisufni-200Le)volt, most 33-om vagyok ' oszt még mindig itt vagyok..ész gyerekek, ész elöször aztán rutin+alázat, sok mindkettőből

gabó 2008.07.22. 17:29:13

Ez itt most vicc?

Egyenlítő 2008.07.22. 17:36:20

Egyedi példákkal nem lehet statisztikát cáfolni.

ChPh 2008.07.22. 17:52:16

ÚÚú Maruti

az izomgép

különben mindennel egyetértek, a sok tapasztalatlan nyikhaj, a drága és gyors autóikkal sokszor életveszélyesek

Sabc 2008.07.22. 18:00:54

Bazmeg nemisazabaj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem hogy kurva alacsony a kerítés, és a sok hülye kimászik....
Nemhiszem el, hogy alig van pár ember, aki felfogta, miről szól ez az írás.
Irónia, vicc, poén, szarkazmus, ésatöbbi.

Sabc 2008.07.22. 18:01:33

Ja, és mit ér az erő, ha nincs egy Uralod? :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.22. 18:08:12

Sabc,

ezt nem akarod beküldeni a szóvicc blogra? :)

Sabc 2008.07.22. 18:18:09

Te rönyós, vót beeszóni? :))))

bonafide 2008.07.22. 18:40:48

Prokee, nefürgyélle, szaros a Duna!

WinG 2008.07.22. 18:48:42

Hehe, a marutira mint 100 LE feletti nagy es eros autora utalni vicces dolog.

Amugy meg tetszik ez az altalanositas. En 20 eves vagyok, autobuzi, jovore veszem meg az elso automat, a suli mellett vegzett munkambol. Egy Civic VTi lesz, 160 loeros, pillekonnyu koporso. Mar alig varom, hogy egy csomo embert megolhessek, es vegre ovodasok koze hajthassak vele, mwhahah >:D

tobias 2008.07.22. 18:58:22

Minek ide többszáz kilós Maruti? Francia tűzszerészek max fél kiló lopott semtexszel teljesen ki tudnák donteni a lámpaoszlopot.

index.hu/politika/bulvar/robbano9551/

i30 2008.07.22. 19:01:19

Gusztustalan a cikk, a cím, egy ilyen baleset nem lehet humor tárgya.

Rocko- 2008.07.22. 19:03:52

/me az öklét rázza.

George 2008.07.22. 19:12:32

hunyuan: Te elírtad, vagy tényleg beleraktál egy VR6-os mocit egy Kettes Golfba?

csúcsfej 2008.07.22. 19:14:01

korrekt a cím pokernek még ez is nagy autó
buzifinG meg remélem megdöglik az első kanyarba anyu meg majd sír

WinG 2008.07.22. 19:17:46

csucsfej de geci kemeny vagy :D~

csúcsfej 2008.07.22. 19:26:33

pedig csak amatőrbuzi vagyok. mi lenne ha hivatásos lennék?

csúcsfej 2008.07.22. 19:42:05

lehet: blogot írnék nem fikáznék
vigyázz majd azzal a civiccel (meg vigyázz másra is)
korrekt?

WinG 2008.07.22. 19:46:43

teljesen. vigyazni fogok :)

kölyök 2008.07.22. 21:11:56

fiatal vagyok egy gyenge könnyű suzukival....mehetnék gyorsan , ölhetnék embert....nemteszem....ész kell egy pici... de minde második nap idegösszeroppanással érek haza, hogy lenéznek mert suzuki...:):):) kivagyok...nemtudom...

kölyök 2008.07.22. 21:24:34

és akinek van szive a munkával összespórolt pénzét egy széhajtott vti re költeni, azt élete végéig otthoni boritékolásra itélném..:)
Találj egy példányt ami nincs széthajtva....de ugyanigy járnál egy bravo hgt-vel, vagy astra gsi-vel
áldom az eget hogy nem lett lehetőségem (ahogy anyám akarta) nagy, erős, biztonságos, öreg autót venni....
Egy kis-tanuló-autóban megtanulod mennyire kell vigyázni magadra..
miután lett jogsim, 3 e km elteltével egy ikarus z60(vagy 260nemtudom) oldalról, 50nel belémjött....én basztam el, benőtte a fa a stoptáblát és az oszlopot... felfestés nem volt.... (a baleset után 1héttel fel volt festve frissen, fa megritkitva, thx zugloi önkormányzat)
a suzi-m szinte Tk-s lett családilag összehoztuk a javitásra valot - tudom már ez sem épeszü dolog sokak szerint....-
azóta 21e km-et mentem,szinte csak pesten, jövő héten lesz egy éve a baleset....
csodával határos modon szálltam ki a szerelő szerint, senki nem sérült meg a buszon sem......

azóta egyetlen balesetem nem volt, még veszélyhelyzetem sem, amit én okoztam volna, rám sem dudáltak, mert figyelek és ovatos vagyok....
55lóerővel is lehet száguldozni, előbb tanuld meg azt kezelni....aztán a 100at, majd a 150et.... lehet hogy a sok hozzád hasonló (WinG) velünk egykorú srác miatt van elég sok baleset, mert nincs fokozatosság....

WinG

jah, ha 7kilót már spórolsz egy ideje, akkor a féktárcsa/betét cserét hogy fogod 15-20e km enként fizetni??? 70ezerért a régi autódra?? vagy a lengéscsillapitokat mondjuk pesti utak mellett?? szilentek, gömbcsuklók, lengőkarok??
nem emgvenni kell egy autót, hanem fenntartani, és szintentartani.....

hogy aztán egyszer ugy add el, hogy utánnad, valéaki még tudja használni, és ne alattad rohadjon ki, mert megvetted, alig tudod tankolni, és még szét is b@szod....

De balesetmentes közlekedést kívánok.....
(jah, én felszolgálo, és barista vagyok, megvan havi150-200am, ugy, hogy még 'Otthon' lakom.... és fenntartani, szinten tartani , tankolni, és csinositgatni a suzukit megtehetem, egy vti-re már nem lenne elég....
hacsak nincs garázs otthon, és mondjuk apád, vagy haverod nem tehetséges autószerelő...(tehetséges: kókánymentes....)

vocsi, ha hosszu és unalmas voltam, ugyérzem aránylag témábavágott.

Ha tehetnék valamit azért, hogy kevesebb legyen a velemegykorú fiatal által okozott veszélyhelyzet, baleset, megtenném.....akármi is legyen az... de ne hozzuk már szégyenbe a saját korosztályunkat a felelőtlenség miatt!!!!

Rocko- 2008.07.22. 21:27:49

Sabc 2008.07.22. 18:01:33
ez fájt. :D

Sabc 2008.07.22. 21:40:29

kölyök: Bárcsak minden fiatal, és úgy általában minden kisautós így gondolkodna. De tudod sajnos sok ember van, akik megveszik részletre a használt swiftet, vesznek rá dísztárcsát a teszkóban, sportdobot meg direktszűrőt a homasitában, és azthiszik, hogy ferrariban ülnek és ők minimum Fittipaldik, de inkább istenek.
Aztán persze megborulnak, és jó esetben csak magukat ölik meg. Jó példa erre a rommátört Punto hátulján az "Az élet 180 km/h-nál kezdődik" matrica, sztem mindenki ismeri a képet a lánglovagokról.
Miért van az, hogy szinte mindig a kisautósok akarják megmutatni, hogy "namajdénlenyomomanagyöregszarbéjemvét"?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.22. 21:48:54

Ez egyébként tényleg így van. Sok olyat látni, hogy a családi egykettes Corsával jaszkarizik a csávó, gumit csikorgat, versenyezget.

Ismerek egy srácto, aki az anyja fehér 206-os Pug-jával teker, persze bicikliskesztyűben vezet, ami szerinte menő, szerintem szánalmas. Kettesben és hármasban úgy megy, hogy majdnem felszáll. Majd belátja, hogy ez baromság...

Sabc 2008.07.22. 21:51:02

Egyébként ha már ittartunk, megfigyelésem szerint közös jellemzőjük a sztrítrészereknek, hogy egyáltalán nem ismerik a BMW típusjelzések jelentését.
Más magyarázatot nem látok arra, hogy miért túráztatja valaki az egynégyes 206-os pegó motorját egy négyesszeh köccentis autó mellett. :)))

ommm 2008.07.22. 21:58:34

Miért banyek, mintha nem tudnád.

Azért, mert azt hiszi a csíra, hogy ha csutka egyben ugrik a "gép" és nyikkan a gumi, akkor az már gyorsulás.
Ja, öcskös, negyvenig.
Ezért.

kölyök 2008.07.22. 22:01:47

az én swiftem anyámé volt, de alig használta és átszállt rám. kp-s.
sportdob van rajta...persze...fiatal vagyok, a hang kell, ezzel olyan mintha erős lenne, és ki is vagyok elégülve..:)..nincs ereje, tudom, lendületes, 70ig, lendületesen is vezetek, de ésszel...

jobarátom egyes crxet akart nekem eladni a kettes mocijával... 160ló, kb 800kiló....mugen power....
hibátlan volt az auto, full felujitva, 400ért (87es), de tudtam, hogy még nem nőttem fela 6,5es gyorsuláshoz, és az ahhoz tartozo erőhöz....

elhiszitek, hogy az 1.0ás suzival is tudok ugy vezetni, hogy gyorsan legyek ott ahol akarok, és mégis biztonsággal vagyok mások felé??
pedig 24e km városban nem a világvége egy év alatt....
de tényleg szeretném ha a dolog, a tisztelet kölcsönös lenne....:

én sem integetek egy 60éves volvosnak, mert nem enged be, a 35éves bömösös ne gyorsitson rám, csak h ne férjek be, és énsem gyűröm össze a 206ost, mert szöszi bentragadt a blahán a kereszteződésben....

sarkított pélák, senki ne vegye magára, sztereotipiákat vettem alapul, igaz lehetne bármilyen más karakterekre, de ha egyenlőnek vennénk egymást, nem lenne baj a mitugrász velemegykoru köcsögökkel sem

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.22. 22:02:32

Fogalmam sincs, ezt tőlük kellene megkérdezni:) Én ilyet csak akkor csináltam, mikor az imádott húszéves Fityómon nem volt alapjárat, persze akkor is csak annyira, hogy le ne fulladjon. Azt meg senki nem vette versenyzésnek:D

kölyök 2008.07.22. 22:05:10

még egy gyors példa, aztán megyek aludni, lövik a pizsit:D

amig volt kijártam hajogyárira péntek esténként, mert tetszett ami ott megy, kizárolag néztem, mert jol nézett ki, autobuzinak érzem magam, érdekel(t)....
egyszer egy golf III vr6 gyorsult...fiatal srácé volt, és nem tudta hogy az egyenes végén van két bucka.....140csuszott bele a kerítésbe.....
no comment

joéjt....autóbuzik..:)

kölyök 2008.07.22. 22:05:48

ja, autóbuzi felvonulás mikor lesz??:D megyek!!!

ommm 2008.07.22. 22:09:36

hivatalosan?
decemberben.
Móron.
ha jól emlékszem.

kölyök 2008.07.22. 22:14:59

anyai ágon Móri vagyok...nagyanyain,apain bezzeg már ipolysági:D eltévedtünk:) még mindig van ott rokonom..móron., ugyhogy valoszinüleg megyek, köszi ommm!!!!!

Sabc 2008.07.22. 22:22:58

De bazze ecsém.
negyvenig se. :)

GabstarDeLuxe 2008.07.22. 22:48:33

Omm, szavaidból azt veszem ki hogy lesz megint móri partytime?:D zseerfeka. Hogyhogy decemberben, az első Móri nem februárban volt?:D

Nekemtemostne 2008.07.22. 23:36:36

Nekem is van Marutim és szeretem. De eztán már tisztelni is fogom! A kis vadállatot :D

Sam8888 2008.07.23. 00:09:44

A boyracerekkel van a gond nem a sokszázezerlóerős autókkal. A boyracerek a kispolszkival is breakin' the law-t játszanak... Csak az már régi és nem menő.

Viszont pár napja figyelmes lettem valamire. A munkanélküli, segélyen élő C kategóriás négereknek honnan a tetves f@szból van pénzük 500-600ezres autókra? Mert a környékünkön szinte mindegyiknek van, állandóan azzal járnak, vagyis van pénzük tankolni. A másik meg szintén C kat. néger, szintén autóval, jogsi nélkül, mindig nyélgázon megy, már vagy 12 éves kora óta autókázik a városban, garázdálkodik, már több autót összetört és még mindig szabadlábon van...

POLICE=IMPOTENS!!!!!!

Hassan 2008.07.23. 10:09:38

Jó-jó, iróniának volt szánva a cikk, de azért sántít, hogy a címben szereplőkhöz hasonlítjátok az esetet.
Véleményem szerint az autó állapotából ítélve nem igazán száguldozhatott a tata. Az hogy az oszlop kidőlt, nem a nagy sebesség miatt lehetett, hanem inkább az anyagminőség miatt. Az nap nem igazán volt hőség, a balesetet szerintem az okozhatta, hogy a külső sáv ott elég nyomvályús. Egy ilyen kis autót eléggé meg tud dobni, főleg ha egy kamion is megelőzi közben 80-90-nel, ami ott nem ritka.

tomnemtom 2008.07.23. 11:50:49

Sabc : ezek a qrva villanyoszlopok !
nem egy ugyanilyen volt Akaliban is ?
:D

prokee : tegnao akartam írni pont ugyanez esettel kapcsolatban, hogy ilyen szar villanyoszlopot nem veszek, még egy Maruti is kettétöri.
nem írom.
jusse.

Sabc 2008.07.23. 15:24:39



Dede, egy ilyen, amire már készültél jó Jedi módjára egy forcepushhal kitámasztani :))))

RedRiot 2008.07.27. 10:01:56

"Miért van az, hogy szinte mindig a kisautósok akarják megmutatni, hogy "namajdénlenyomomanagyöregszarbéjemvét"?"

No, akkor kisautós szemszögből. Biztos vannak olyan emberek is, akikről te írsz, akik mindenféle komplexustól vezérelve próbálják bizonygatni, hogy hát a Thalia meg a Kalos vagy az 1.2-es Polo is "komoly" autó.

Én viszont általában csak A-ból B-be akarok eljutni az autóval. De ilyen előítéletekkel nehéz reálisan látni a dolgokat. Ha én az 1.3-as kisautómmal 60-al megyek a hatvanas táblánál, és nem hajtok rá az előttem menőre akkor a mögöttem jövő BMW, Audi, Alfa, Honda stb. számára én vagyok az önkéntes rendőrködő panelproli kisköcsög, aki feltartja a forgalmat. Ha ugyanott ugyanakkor mondjuk egy '99-es BMW 540i menne ugyanúgy hatvannal, akkor ő szabályosan megy. Jó, egy kicsit lassan, de biztosan telefonál a srác, vagy csak sokat dolgozott és fáradt egy kicsit, van ilyen na.

Ha hatvanas táblánál, nyílegyenes úton, általam jól ismert helyen 90-el megelőzök egy 70-el haladó BMW-t, akkor az azt fogja gondolni hogy a gyökér panelproli a húszéves részletre vett náthás koreai szarával élete legnagyobb vágyát teljesíti, mikor leelőz egy BMW-t. Tehát ha én őt megelőzöm, akkor az csakis kisebbségi komplexusból eredendő lehet. Semmi más. Emberkedik a köcsög. Pedig csak azért előzöm meg, mert hetvennel megy, én meg kilencvennel. Ha egy egy trabant menne ott hetvennel akkor azt előzöm meg, ha egy sztrítrészer egy CRX-el akkor azt, ha Gobbi Hilda lóháton, akkor őt. Persze ha egy BMW-s előzné le, akkor nincs semmi, csak megy rendesen. Ez az élet rendje, így mennek a dolgok. A BMW pl. gyorsan. Meg a Honda is. Meg az Audi. A suzuki, a daewoo, az 1.2-es Corsa az nem. Az csak feltarthatja a forgalmat, téblábol, vagy donor akar lenni a hülye.

Engem nem zavar ha megelőz vki, nem próbálom a lelki motivációit megfejteni. Ti se turkáljatok állandóan a másik agyában, inkább az utat nézzétek.

Másik érdekes kérdés. A kocsimat kpért vettem. Újszerű, páréves használtat. Ugyanannyi pénzért béjemvéből kaptam volna olyat, amiben már legalább 200.000 van. Civicből olyat, ami legalább 150.000-et futott, és 80% eséllyel törve is volt. Meg párszor a 17 éves gyerek elkérte apától a gépet, és hideg motorral kihúzatta 8000-ig a véteket.

Vagy vehettem volna új alsóközepest, de az már csak hitelre ment volna, + kaszkó + kötelező szervíz fedőnevű pénzlehúzászat. Ezért inkább vettem egy hároméves koreai dobozt, letettem érte a pénzt az asztalra, és azóta is használom. Nincs törlesztő, nincs kaszkó, de nincs "mi kopog itt? Mi zörög? Miért rángat hidegen? Miért záródik nehezen a jobb hátsó? Miért hella az egyik fényszóró a másik meg nem?" jellegű használtautós szopás sem.

No ennyi, megyek a teszkóba, útközben legalább egy bmwt lenyomok, hogy este legyen mire hokiznom.
süti beállítások módosítása