Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

LKT 81-es fakitermelő traktor

2008.09.12. 15:00 | Tommi | Szólj hozzá!

Címkék: autó traktor fakitermelés fakitermelő

 

Életemben nem láttam még ilyet, egészen idáig, de sajnos ülni nem tudtam benne. Nem gondoltam volna a TC-féle teszt után, hogy ekkora, pedig mégis nagy. Mivel sehol nem találtam semmit a történelméről, ezért arról nem tudok mit írni, beszéljenek helyettem a képek:

Ilyen szemből... Kissé leharcolt, de valószínűleg túl van már 20. életévén. A kerekei egy Rábáról származnak.

És ilyen hátulról. Nem tudom milyenek lehetnek az eredeti hátsó lámpái (ha voltak egyáltalán), de ezek nekem valami utólagos kendácsnak tűnnek...

És mi lesz, ha netán felborul és nem tudunk kijönni?
Akkor még mindig elénekelhetjük, hogy valaki beszorult egy Zetorba?

omm




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (3,2/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr69659465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása