Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Az internet a barátod

2008.09.16. 16:00 | miluman | 29 komment

 

Bizony, gábrisanyi barátom autóvásárláson töri a fejét, jelen állás szerint a Golf III VR6 tűnik számára legreálisabb választásnak, ebből kifolyólag szivesen fogadunk bármilyen nemű tapasztalat leírását is, de a poszt célja elsősorban nem ez...Hanem az, hogy rávilágítsunk - néhány példa segítségével - mikre bukkanhat az ember miközben képeket nézeget(ne) egy adott típusról.

 

 

Ötletes: Error ám a javából - mert ez nem 1.4 GL, ez egy minimum 170 lóerős gép, ami alig több mint 7 másodperc alatt lövi a kb. 1,2 tonnás hothatcht százra. Kinéznéd belőle? Igaz a nagy kipufogó csalóka lehet, mert idehaza általában a hülyegyerekek járkálnak ilyenekkel teljesen átlag autókon...de azért csúnyán oda lehet rondítani holmi PDTDI-knek...Természetesen VR6-os, kötve hiszem, hogy be kell mutatnom ezt a motort, de ha mégis. Egy szinten lehet amugy Lowtyo patent sleeperjével

Na, és ettől a képtől pár kattintásnyira már ezt leltük:

 

 

 

Hozzáfűznék valamit, ha tudnék, de még nem teltem be a látvánnyal eléggé. Eszméletlen.

Még néhány kattal odébb ezt tárja elénk a Google: 

 

 

A hotrod kultúra végtelenül változatos, és nem kevésbé látványos. Nem véletlen a rat az új fejlécben sem. Fuck yeah. Valamint itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem az internetnek, hogy általában kurvára nem azt mutatja amit keresek. Vagy legalábbis nem csak azt. A képek meg kattra nőnek.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr68665205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam8888 · http://indafoto.hu/sam8888 2008.09.16. 16:12:37

A kék bogár kerekei nagyon brutálisak! :D

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.16. 16:13:58

Van ott negatív kerékdőlés:D..amúgy Milán az ültetett golfos képeket is kitehetted volna..:D..na majd a következő kommentbe összegyűjtök párat, vw-es fórum olvasás közben jöttem rá hogy a német tuning az eléggé egyedi és jellegzetes, de durva is:D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.09.16. 16:17:11

VR6 mint reális választás? Max Németből, vagy ha nem, akkor nagyon alapos körülnézés után. De első autónak az egy kicsit sok, talán.

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.16. 16:36:25

Az a baj hogy mivel 2.8 literes a motor, elég komoly regadóval sarcolnák.
Körülnézés meglenne, ismerős vw szervízben dolgozik.
Ilyeneken gondolkoztam még hogy e28-as bmw(520i, 524td, 528i), typ85-ös 90-es audi valami 5 hengeressel. Az van hogy reálisan nem tudok autót választani, nem tudnék pl egy suzuki swiftbe jó szívvel beülni:D
Meg az is a baj hogy megszoktam a 170 lovas teljesítményt, nem nagyon akarok engedni belőle:D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.09.16. 16:42:58

Majd megtudod, hogy mibe kerül egy-egy alkatrész hozzá:) A 170 lovas autó továbbra is sok egy három hónapos jogsihoz, SZERINTEM. De javítsatok ki, ha tévedek.

ommm 2008.09.16. 16:47:24

Meg az is a baj hogy megszoktam a 170 lovas teljesítményt, nem nagyon akarok engedni belőle:D

Gondold ezt át még egyszer Sanyi. A saját biztonságod kedvéért.

karel_atya 2008.09.16. 17:12:12

VR6... Volt... Nagyon szerettem... Vannak bajai, de kis odafigyeléssel örök darab... Passat volt... Kombi... Se nagy kerék, se felirat, se porig ültetés, fullgyárikinézet... Sleeper akár Passat, akár golf... Eszembe jutott, most hiányzik... Szemetek... :)

De komolyra forditva a szót... A hütése kehes, termikusan nem egy átgondolt konstrukció, viszont kb malomkő fejlettségű technika, láncos, lehet ütni-vágni... Bizisten még szereti is... Az enyémmel együtt hármat ismertem, ha vigyáztak rá, széthullott... Én kergettem, évente hullott szét egy vizcső... 3000-ért csere a kertben...

Ezt ismerem, jóbarátomé, megfertőzte az enyém, azért lett... Mosmeg már van céhes neki... Nincs porráhajtva, ezért csinálni is kellett. Nem tökéletes, de hibátlan autót nem adunk el ugye... Ha közben nem váltam volna beteges Alfabuzivá, akkor én venném meg... Ajánlom... Akár szemtől szembe, arccal együtt is...

www.hasznaltauto.hu/2344322_volkswagen_golf_1995

De... Hiába "szoktál" meg 170 lovat, ez oda fog b@szni, mert... Összkerekes, állat a rajtja... Orrnehéz (mint minden, amihez a VW-nek köze van 20 éve), aljas tud lenni kanyarban... Nemtom mióta vezetsz, ha sokkal régebben, mint jogsid van, akkor nincs gáz, egyébként hidegvér kell egy ilyen paripához...

Csak azért mondom, mert sokan várnak vesére, miazmásra, de nem szeretnélek látni az official supplyer listájukon látni...

Akármit is veszel, sok boldog, vicces km-t hozzá... :)

Áldásom...

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.16. 17:13:30

9 hónapos a jogsim, és értem amit mondtok.
Alkatrészárakban a már említett ismerős lévén képben vagyok.

Tudom hogy nem kevés az a lóerő,de én most úgy vezetek hogy van egy tempó amit tartok(ami a passattal mondjuk 1/6-od gáz, a skoda 120L-el padlógáz stb.)mindíg,ennek ellenére biztos hogy lesz hogy néha túlmegyek rajta. De nem vagyok az a kimondott ámokfutó, szülői felügyelet nélkül se volt az hogy akkor mennyi a végsebessége vajh ennek a járműnek nosza próbáljuk ki.
Ja és gyorshajtani amúgy se akarok, kinek jó ha fizethet elég sok pénzt meg mér jó az hogy 160-nál gyorsabban suhannak a fák mint 90-nél...de akkor legalább had legyen egy gyorsulása a kocsinak mondjuk 90-ig, meg hozzá jó hangja...

Ilyenkor valóban jobb a gyengébb kocsi, mert legalább alacsonyabb nagy sebességgel bukom az árokba adott esetben, de én úgy vagyok hogy azért egy 3-mas golfba mégiscsak több anyagot szorítottak mint egy suzukiba(bocs hogy mindíg ezzel példálozok). Viszont egy pl 1.6-os 3-mas golf már szerkezetileg erősebb, és ugyanúgy alacsonyabb teljesítményű. De annak nincs ilyen jó hangja és ha nem sikerül jól felmérni egy előzést akkor adott esetben csak hátrafele lehet menekülni, ahonnan meg jöhetnek még, vagy lehet hogy éppen még 12m-nyi kamion van arrafele...de én csak ne akarjak előzni mer balesetveszélyes, inkább alkossak hosszú sort kalapos embertársaimmal a 70-el robogó ifa mögött, hogy adott esetben aki mondjuk 90-el menne véletlenül se tudjon elhaladni a konvoj mellett...

Mit ajánl a nagyközönség akkor a látatlanban is ámokfútó tömeggyilkos tinédzser fajtájának?

tomnemtom 2008.09.16. 17:26:52

egyhatos III-as golf. tökéletesen elég. pont, ahogy írod, abban már van elég vas. és ha olyan forgalmi helyzetbe kerülsz, amit azzal nem tudsz megoldani, fékezz és sorolj vissza.
egy ideig csak gyenge autóim voltak, élek.
az egyiken nem is tudtam, mennyire jó fék van, mert nem használtam erősen, csak mikor először kellett vészfékeznem, akkor derült ki. húszéves voltam.
tehát nyugi.
:)

feketenap 2008.09.16. 17:52:07

GabriSanyi: én kétütemű Wartburgól ültem át egy 1.8 GTI-be. Mindenki azt mondta, hogy két héten belül megtöröm. Sem azt, sem mást nem törtem az elmúlt tíz évben. Tehát, ha nem bírsz ellenállni a VR6-nak, és ésszel mész, akkor vedd nyugodtan!

A hengerek W elrendezése miatt iszonyat vékony hézagok vannak a hengerfalak között, ez előfordul, hogy átszakad. Vetnék egy pillantást a hűtővíz tartályra is...
Azt ajánlom, hogy vigyál magaddal olyan ismerőst, aki már vezetett 167 lovat. Ő tudni fogja, hogy mennyi hiányzik belőle.

Rocko- 2008.09.16. 19:22:49

vedd meg Lowtyo kocsiját.

GTD 2008.09.16. 19:26:07

Nekem 3 éve van jogsim és egy 80 lovas GTD 2-es Golfom van.
Még nem érzem hogy kezdeném "kinőni", nekem ez is elég erősnek tűnik,
lehet mert 900 kiló(-rozsda) :D

Aki nagyon sokallja a 170 lovat, az gondoljon bele, hogy ma egy alapnak mondható 2.0 Tdi majdnem ugyanezt tudja, és 1,3 tonna az 1,3 tonna, kell kraft a mozgatásához

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.16. 20:25:21

Akkor teszek egy faéket a gázpedál alá, megfelel mindenkinek?:D

Azért kikérem még sok ember véleményét:D:
Gábor üzenete:
szted erős elsőre 170 ló?
horysz üzenete:
hát már most is azon mész úgyhogy nem

Deutsche kraft italienisch hertz :D

miluman · http://autofilia.blog.hu 2008.09.16. 20:51:38

azt nem mondod bazze hogy PDTDI Passat :DDD

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.16. 20:56:51

Az baze, hektáros turbójukkal :D

-DR!FT3R- 2008.09.16. 21:15:14

A VR6-nak tényleg gyilkos hangja van! :D Kéne nagyon, csak ne lenne annyi köbcenti :S

Én most egy ilyenért bárkinek a fél karját odaadnám : images.streetfire.net/photos/0001/81/56/1021865.jpg

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.09.16. 21:30:38

-DR!FT3R-: Te állat, Te!! :D ezért énis odaadnám :P de ez majd egy másik poszt lesz a Sapporo-filségemmel karöltve :D

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.16. 22:41:03

333 db typ III-mas golf ill vento képének gyűjtőhelye, a teljesség igénye nélkül :D

indafoto.hu/gabrisanyi/type_iiiz

{@Részeg@} 2008.09.17. 08:50:23

Én még mindig ae86-ba vagyok beleesve...csak "kicsit" ritka...vagy csak én nem találok eladót? :D

-DR!FT3R- 2008.09.17. 09:18:52

{@Részeg@} 2008.09.17. 08:50:23

Nekem is az az álmom, de nem hiszem, hogy lesz belőle valami...
De neked még lehet hácsid ;)
Most épp van egy eladó :
www.hasznaltauto.hu/2333712_toyota_corolla_1985

ommm 2008.09.17. 09:37:15

Bazz Részeg!
Tóth Zoli barátom árul egy nagyon-nagyon szép darabot, már átküldtem neked egyszer.
A 320 ezrest felejtsd el, egy jó olyan 700 körül kezdődik.
Ha komolyan érdekel, dobj egy emilt.

TéZé · http://hacsiroku.blog.hu 2008.09.17. 10:01:28

Sziasztok.

A helyzet az, hogy az enyém már elkelt. Az egyik. Amelyik eladó volt, ugye. A másik meg nem eladó és még kész sincs. Tényleg nem könnyű találni, bár itthon azért néha fel-fel bukkan egy és még a "drágáknak" is jobb ára van, mint külföldön.

Kitartást a kereséshez, TéZé

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.17. 14:06:12

Ohh, Ommm ha tudnád hogy kinek ajánlassz egy pillekönnyű és emellé erős, RWD kocsit, amit én inkább későbbre hagyok, mert tud meglepiket okozni :D...

ommm 2008.09.17. 14:13:34

tudom.
egyikőtöknek sem.
szerintem TéZé sem adta oda csak úgy :)
észnél legyetek gyerekek, mert több is szakadhat ott, mint a rövidgatya

rognork 2008.09.18. 07:43:51

vr6 elsőre...mindjárt csúnyát mondok. majd ha megtanultál vezetni, akkor talán...

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.09.18. 14:19:48

Megtanultam.

Lehet hogy az első Saját autóm lenne, de attól már képzeld vezettem másik autót, elég sokat(minden hétvégén 100-200km között, ha almádiban lenézek akkor még hétköznap olyan 50 összejön), meg elég erőset, 170 lovasat, igaz hogy az dízel. Nem értem mi a különbség egy autó vezetésében ha a tulajdonos rovátkába a saját neve van az embernek, nem pedig az apjáé?

Vagy netán attól féltek hogy egyedül fogok vezetni és akkor állat leszek? Vezettem én már a Passatot egyedül, és néda még élek...

Vagy hogy majd haverokkal megyek oszt biztos belehajtuk egymást az állatkodásba?..Mentem már haverral is kettesben, nem volt állatkodás, annyi hogy a VOLT hadiútra(ismétlem, nem közúton) kimentünk hogy a haver is tudjon vezetni, mert nincs jogsija(milyen felelőtlen vagyok hogy átengedem egy jogsi nélküli személynek a kormány, bocsi, de apámtól tanultam...). Ott se volt állatkodás pedig még videóztunk is közbe, mer ez a mániája.

Dehát én nem akarok beleszólni, inkább akkor nem veszek semmit, maradok a bringánál, oszt jó lesz mindenkinek. Azért kösz a tanácsokat(tudom hogy csak jót akartok), meg karel_atyának a tapasztalatokat.

karel_atya 2008.09.18. 16:02:41

Noprob, anytime...

Véleményt kérdeztél, s azt megkaptad... Ismeretlenektől, hát valszeg őszintét kaptál, de csak az övéket, még ha nem is tetszik, amit mondanak... Elgondolkodsz rajta, döntesz és még csak közünk sincs ahhoz, hogy mire jutsz... Az a lényeg, hogy NEKED jó legyen.

Áldásom... :)

rognork 2008.09.18. 17:17:22

igazából 9 hónapos jogsival én is azt hittem, hogy tudok vezetni. szerencsére nem volt erős autóm. gyenge volt, cserébe szar. meg is tanultam becsülni egy stiftet. amikor lett egy civicem, akkor is ráért volna még. ezért mondja mindenki, hogy ne vegyél ilyet, mert mi már végigjártuk a dolgot.

S-p-Y 2008.10.06. 23:12:48

Sziasztok

Én is teljesen egyet értek hogy első autonak VR6 sok... hiába mondod azt, hogy tudc vezetni 9hónapos jogsival még sok rutinod se lehet.... nekem is 3éve van jogsim 200.000km van a hátam mögöt :) én is vezettem már 55LE-től 200LEig jópár autot. Én is voltam már necces hekyzetbe de autot még sose törtem s rem nem is fogok :)

VR6-t én pl nem utca autonak veszek... gyorsulásra felhuzni :) mert most városba rengeteg rendőr min átlag fogyasztás 12-15 liter egy VR6-nál de ha van pízed meg nem vagy egy " idegbeteg " sofőr hogy megelöztek rámdudáltak stb... ugyis te döntöd el milyen autot veszel, mi csak " tanácsot, javaslatokat " említünk neked :) amit majd megfontolsz.


Am ha valaki tud jó állapotban lévő VR6-t engem is érdekelne :)
süti beállítások módosítása