Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kérlek, mondd el...

2009.07.30. 13:00 | prokee | 48 komment

Címkék: fotó trabant vw polo 1.1 autógyár

...mit gondolsz erről a képről ?




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr41274407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apamacko 2009.07.30. 13:11:13

Első !

jajj ne üssetek!

A veterán szakiknak mekkora élmény lehetett a '64 óta begyakorolt mozdulatokon változtatni :-)

Halálos_fogkefe 2009.07.30. 13:12:02

Hogy Polo-t se veszek már az tuti :D :D (bocs)

Rocko- 2009.07.30. 13:15:06

azt h mekkora császárság. két más világ, és mégis mennyire ugyanaz.

biker_kolee 2009.07.30. 14:17:40

Hápersze. Az 1.1-es Trabi ugyanazt az 1093 cm3-s motort kapta, mint a Polo. Ezen nincs semmi meglepő.

Ezt a Polot 81-től gyártották 90 év közepéig, szóval elképzelhető, hogy nem fotosopp. :)

biker_kolee 2009.07.30. 14:23:01

@Halálos_fogkefe: Ezt személyes sértésnek veszem :)

jocking 2009.07.30. 14:33:17

@biker_kolee: A trabiban az 1043 cm3-s polo motor van, nem az 1093-as.;)

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.07.30. 14:38:22

jocking:
A gyári 1.3-asban nem az 1093 van ? :)))

jocking 2009.07.30. 14:51:01

@prokee: óóó bazz, tényleg! :D :D

biker_kolee 2009.07.30. 14:51:53

@jocking: Először azt akartam írni. Csak mivel az inkább 1.0, mint 1.1, így az közelebb áll az igazsághoz, de akkor agyban nem tévedtem. :D
@prokee: :DD

jocking 2009.07.30. 14:56:30

@biker_kolee: Logikusan tényleg az 1093-asnak kéne lennie. Biztos azért lett a név mégis 1.1, mert az 1.05 hülyén hangzott volna. Szocialista marketing.:D

biker_kolee 2009.07.30. 14:58:21

@jocking: 1.05 16V GT! :D Így eladható lett volna, de az már a kapitalista világ.. :)))

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.07.30. 14:59:27

Szerintem meg nem volt 0 és 5 a Trabant fontban.

biker_kolee 2009.07.30. 15:30:56

@prokee: Na látod, ez is egy lehetséges állítás.

Amúgy jó, hogy feljött ez a Polo-Trabant párhuzam. Hallottál arról Prokee, hogy fehérváron épül egy 2T kasztni egy G40-es Polo motorral, mind a 115 pacijával? :)

biker_kolee 2009.07.30. 17:42:06

@vwpolo: Ójajj, az a két lójerő... :P Kollega, ne kötözködjön. :D Inkább csatlakozzon a PoloClubHungaryhez. :P

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.07.30. 17:48:40

Naja, én meg idén homályosodtam meg, hogy a 4 ütemű Trabiban csak licensz motor került bele, nem pedig egy az egyben a Poloé.. De akkor miért készültek egy és ugyan azon a szalagon??

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.07.30. 18:10:27

mimino:
Ugyanaz. Egy csomó Poloban és Golfban ott a Barkas-logo a blokk hátoldalán, az "eredeti" VW-motoron.

Jövő héten lesz erről egy post.

yeti 2009.07.30. 19:11:30

Úgy hallottam/olvastam valahol,hogy a 1.1 Trabinak az "orra" teljes mértékben Polo (futómű+motor+váltó).Ha jól tudom erősítsetek meg,ha nem hurrogjatok le mert kíváncsi vagyok jól tudom-e.

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.07.30. 19:17:37

yeti:
A futómű erősen hasonlít, de persze semmi sem csereszabatos. A lengőkar kicsit hosszabb, a kerék osztóköre 4x98 (a Polonál 4x100).
A motor ugye ugyanaz, a váltó már megint nem, csak hasonló.

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2009.07.30. 20:02:55

@biker_kolee: 2 ló, az biza 2 ló :P A csatlakozás pedig megtörtént:)

szeme közé, laposan! 2009.07.30. 20:11:50

Minden remekmű előtt kell egy piszkozat...

egerfogo009 2009.07.30. 21:37:17

@szeme közé, laposan!: és a polo volt a piszkozat a trabi meg a remekmű csak valahogy összekeveredtek a tér-idő kontínumban :D

Hogy mit gondolok a képről megmondom én néked,
Hétfő, Szerda, Péntek - Trabantot a népnek!
:)

zalkapone 2009.07.30. 21:49:45

Cimborámnak volt ilyen Poloja, ami Fehérváron a Budai úton lejtmenetben ledobta magáról a motorblokkot... Állítólag szép látvány volt.
Trabinál van-e ilyen?

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.07.30. 21:56:10

zalkapone:
A "Trabant" és a "Rendkívüli Esemény" különböző galaxisokból származnak.

zalkapone 2009.07.30. 22:47:51

@prokee:

Ismerve a jelenlegi Polomat, ezt el is hiszem...
Márminthogy a Trabi nem csinál ilyet.

crix 2009.07.30. 23:40:45

photoshop
Mea maxima culpa, ez kijött
szemeztem 4T-vel atóvásárlás előtt.
De WÉrZsemle jött...
Meg van valami 1.3-as polo GT téglalap alakú lámpákkal. Az milyenaz

jocking 2009.07.31. 00:07:25

@zalkapone: Ezzel csak annyi a probléma, hogy Fehérváron a Budai úton nem lehet lejtmenetben menni, mert végestelen végig tök sík az egész! És igen tudom, mert napi szinten megyek rajta.:p ;)

jocking 2009.07.31. 00:09:27

@prokee: A '0' tuti megvolt Trabant fontban, mert az kellett a 601-hez...:D :p ;) :)

zalkapone 2009.07.31. 00:15:45

@jocking:

Akkor geci szarul közlekedhetsz csukott szemmel... Az Alcoától egészen a 8-as kereszteződéséig (főleg rögtön előtte a Boldogasszony templomtól) lejt... Én meg csak harminc éve közlekedem rajta, mert arrafelé laknak a nagyszüleim. Még valami?

Vargnatt 2009.07.31. 01:58:32

Nekem csak annyi jut eszembe a képről: "Valami véget ért, valami fáj" :-\

@biker_kolee: Egyébként egyáltalán nem kamu a kép, egy régi 1.1 Trabi tesztben (Autó Piac 1990 16-17. sz) is van egy ilyen kép egy Poloról a Trabi szerelősoron. Írták is, hogy először 16 db-hoz való alkatrész jött Wolfsburgból próbaszerelésre, aztán később napi 50 példány jött le a sorról.

Azért jó kis autó volt az a Polo, apámnak is volt egy bontószökevény példánya, az úgy ment, mint a kisördög, horvátot többször is megjártuk vele, meg egyszer olaszt is. Mondjuk hátul a fejtérbe lógó csomagoktól (hazafelé pl. kaktuszcserjétől), meg két másik gyerek között, akik közül az egyik folyamatosan nyígott és rugdalózott, rohadt kényelmetlen volt, de azért ki lehetett bírni.

arthur877 2009.07.31. 07:56:54

Jó kis autó volt az 1.1-es Trabi!
Imádtam! Bejárós autónak vettem egyet úgy 5 éve, és csak azért adtam el, mert választanom kellett(úgy jártam min Csíkós Zsolti szokott...) hogy az egyébként 6(!) litert evő Samarát tartsuk meg nekem, vagy a szintén 6 litert evő, de azért csak sokkal kisebb Trabit! Győzött a kényelem.

fofo69 · http://autofilia.blog.hu/ 2009.07.31. 09:20:13

@jocking: Tök egyszerü, bringával menj el arra és rögtön kiderül.
Lejt az biza!

s60d5 (törölt) 2009.07.31. 09:24:53

@jocking: Ha jol emlekszem, kb. a Bolenytanya vagy nem tudom most mi a neve, onnan is lejt eleg rendesen kb addig a buzuki kereskedesig. Ha az meg megvan:)

jocking 2009.07.31. 10:27:07

@zalkapone: Ezzel csak az a gáz, hogy a Budai ús sehol nem keresztezi a 8-ast...
Egyébként ha van is benne valamekkora lejtés, az kutya f*sza. Ami út van Csőszpuszta (Várpalota-Tés között) és Szápár között a lőtérnél, na az lejt!:D

Halálos_fogkefe 2009.07.31. 12:30:06

@arthur877: én lábatcsókolok neked ha a samarád 6ot eszik vegyesbe. nekem ez vesszőparipám mert hallottam már máshol is hogy fű de keveset eszik, pedig nem! Lehet hogy a porlasztó van rosszul beállítva de eddig 3 különböző szerelő se tudta ezek szerint normálisan megcsinálni, viszont a motorral nincs semmi dráma. persze nehéz az én lábam meg aztán bohó vagyok és fiatal, de fater alatt se fogyasztott az a büdös életbe hatot, még lejtőn hátszéllel szarás után sem.
a katalizátorra gyanakszom, biztos hogy kimúlt már azóta csak hát most már aszhatom ha egyszer be van írva a forgalmiba. került bele valami lötty ami elvileg kiégeti belőle a szart (ötletem sincs hogy, vagy hogy honnan tudja mikor kell kiégetni és nem mást fog elszabni... mindegy) azóta tényleg valamivel jobban megy, főleg alacsony fordulaton de valahogy akkor se akar 6-ot fogyasztani. 7-et is csak ritkán.

"szóval mester meséljen mi a titka?" :)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.07.31. 13:00:03

Tök jól néz ki a Polo-n a duroplaszt.....

Kifordított kacagány 2009.07.31. 14:36:16

@Halálos_fogkefe: az enyém fénykorában egyszer evett 6 litert. igaz közúton és 100-nál sehol nem mentem jobban. vegyesben ez is inkább 7-8 között fogyaszt, ha taposom, akkor többet. pedig injektoros, az elődje kb 1 literrel fogyasztott többet bármilyen testhelyzetben.
mondjuk 1.3-as nem volt még a talpam alatt, de a különbség annál szerintem abban mutatkozik meg, hogy nem megy, nem pedig a fogyasztáson.

zalkapone 2009.07.31. 22:48:31

@jocking:

Nos ebben részben igazad van, lévén valamiféle belső elkerülő út megyen a 8-as felé, ami elmegy a Tesco mellett, a másik irányba talán a Seregélyesi út van. De a lejtő az lejtő! Akkor is! :-)

jocking 2009.08.01. 00:04:19

@zalkapone: Úgy van. Egyik irányba a Seregélyesi út, ahol a tacskó van, az meg a Szent Flórián körút. A 8-asnak meg elvileg a Palotai út lenne a folytatása (akkor tényleg keresztezné is a Budait, bent a buszpályaudvarnál), de a Palotai az más a 63-as főúthoz tartozik, úgyhogy mégse.:p

arthur877 2009.08.01. 08:05:55

@Halálos_fogkefe: Az a titka, hogy pest mellett lakom 10 éve, és éjjelre járok dolgoni. Este a forgalommal szemben megyek befelé 50 km-t úgy, hogy ebből sima országút(75km/h-val) 40 km, és a maradék 10 pedig Rákospalota-Újpest-külső 13. Reggel ugyanez visszafelé, amikor mindenki jönne be pestre melózni, én meg velük szembe kocogok haza... :D Öregúrasan, nyugiba, hiszen sem alkatrészre, sem benzinre nem akarok költeni többet a szükségesnél! :D
Ezek a feltételek mellett a párszáz kilós Trabant is, meg a közel egy tonnás Samara is 6 litert evett télen(nyáron 2-3 decivel kevesebbet) így érthető a választásom!
A mostani autóm egy Škoda Felicia 1.3 MPI kombi, ami nyáron 5,3-5,5 litert, télen 5,9-6,1 litert kajál ugyanezek feltételek mellett! És mindig teletank, és minden tankoláskor fogyasztási átlag számolás, mert rigolyás hülye vagyok! :D

apamacko 2009.08.01. 10:11:26

A 62-es út jön Seregélyes felől. Mikor a Budai úthoz ér, ott van vége. Ha egyenesen mész tovább az már a 8-as út volt ősidők óta. DE most már nem köszönhetően az elkerülőnek meg a mindent átszámozó bonyolító idiótáknak.
Most már a 62 folytatása a 7-es! Budai út is csak eddig a 7-es út onnan már a Kadocsa Szent flórián Elkerülő lett a 7-es út.
Aki nem tudja hogy az M7 7-es út 63 fő-út közti része ingyenes azzal beszopatnak egy jó +20 km-et és megkerültetik vele feleslegesen a várost. Hurrá Magyarország.
Fofo meg jól mondja, annak nem lejt aki még ne ment arra biciklivel !

Aki meg nem ismerős erre nézze meg itt :
maps.google.com/maps?hl=hu&q=sz%C3%A9kesfeh%C3%A9rv%C3%A1r+t%C3%A9rk%C3%A9pe&um=1&ie=UTF-8&split=0&gl=hu&ei=1fZzSoLyJ5mGsAa73Ij9BA&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2009.08.01. 10:51:05

@Halálos_fogkefe: A miénken tavaly volt karburátorcsere, azóta folyamatosan rekordfogyasztásokat hoz ki vele apám. 5.6, 6, 6.1, 5.8, de lényeg a lényeg, azóta 6,5-nél többet nem evett. Ja, 1500-ös.

Halálos_fogkefe 2009.08.01. 12:15:40

Hát karbi csere az megvolt egy hónapja kb egy "új darabra". Annyira új, hogy az is van már 22 éves de keveset futott :) Még szerencse hogy van az egész kocsiból egy backup version a garázsba :D Az a mocsok katalizátor lesz... Dehát mit van mit tenni, se én se fater nem fogja cserélgetni kétévente. Így is már az utolsókat rúgja. Már mint a kocsi. Ja és 1300-as.

Tsaby601S 2009.08.03. 23:47:32

Mit gondolhatnék?

Részt vettem eme gépsor gyártásában:o) A fényezősor légkamráit is mi hegesztettük össze Nyíregyházán.
Épp a múlt héten kerültem üzleti kapcsolatba az egykori üzemvezetővel, mert a gyártó cég Kft-ként még ma is működik.

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.08.04. 08:06:57

Mit mondhatnék, Tsaby :)
Ha én írnám a Sliders c. sorozatot, min den részben, minden párhuzamos dimenzióban jelen lennél te, meg Tie a Range-dzsel :DDD

Tsaby601S 2009.08.04. 13:28:26

@prokee: Ilyen ez a szeláví :o)

No meg "véletlenül" egy Polo II-est használok éppen munkaautónak...